פרסום ראשון

תקציב SCOOP נפרד מאליקים-הרמן: הרשת מחפשת משרד פרסום חדש

ב-3 השנים האחרונות טופל התקציב על ידי אליקים-הרמן נהרדעא. הרשת מונה 46 סניפים ברחבי הארץ. ב-2011 עמד תקציב הפרסום על כ-750 אלף שקל
משה בנימין | (4)

תקציב הפרסום של רשת SCOOP מסיים את דרכו במשרד הפרסום אליקים-הרמן נהרדעא - כך נודע לאייס. בימים אלו נמצאת רשת ההנעלה במשא ומתן עם מספר משרדי פרסום.

הרשת המתמחה בייבוא ושיווק נעלים ואביזרי אופנה נמצאת בבעלות פרדי ורוני אינסאז ומונה 46 סניפים ברחבי הארץ. הפרזנטורית של הרשת היא יאנה יוסף, שנבחרה ע"י משרד יחסי הציבור של החברה, דניאלה רייבנבך תקשורת.

תקציב הפרסום של רשת SCOOP הוא לא מהגדולים בענף האופנה, בלשון המעטה ובשנים האחרונות הוא אף רושם ירידה עקבית. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2010 עמד התקציב על כ-1.2 מיליון שקלים במחירים ריאליים, ב-2011 על כ-750 אלף שקלים וב-2012, נכון לעכשיו על 375 אלף שקלים בלבד.

דוברת רשת SCOOP, דניאלה רייבנבך אמרה לאייס: "הרשת בוחנת את מערך הפרסום שלה מחדש".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אילון זרמון 13/08/2012 15:01
    הגב לתגובה זו
    כבוד!
  • 2.
    רפי 13/08/2012 00:40
    הגב לתגובה זו
    שיעסיקו סטודיו ברמה יש רבים כאלה וירכשו מדיה ישיר או עלידי סיטונאים חבל על הכסף
  • מ 13/08/2012 11:07
    הגב לתגובה זו
    משיחה איתם אתמול הם באמת סגרו כבר עם סטודיו. הפרסום כאן הוא בדיעבד
  • 1.
    סקופידי דופ 12/08/2012 20:19
    הגב לתגובה זו
    750,000 שקל זה לא הולך ברגל! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח . בתנופת בנייה קאטלאק !!!!!!!!!!