אילון זרמון
צילום: דודו בכרב

תנופת בנייה בזרמון DDB: המשרד יטפל בתקציב אור סיטי נדל"ן מקבוצת ענבל אור

חברת הנדל"ן המתמחה בקבוצות רכישה וייזום פרוייקטים למגורים תעלה בקמפיין חדש. ב-2011 עמד התקציב על כ-4 מיליון דולר במחירי מחירון
משה בנימין | (7)

משרד הפרסום זרמון DDB קיבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת אור סיטי נדל"ן. בשבועות הקרובים תצא החברה בקמפיין חדש באמצעות המשרד. ב-2011 עמד היקף הפרסום של אור סיטי נדל"ן על כ-4 מיליון דולר (במחירי מחירון, ע"פ יפעת בקרת פרסום).

שגיא תומר, מנהל השיווק של אור סיטי נדל"ן: "ההחלטה לעבוד עם פרסום זרמון DDB, התקבלה לאחר שנחשפנו לגישה פרסומית יצירתית, כוללת ומקיפה, אשר חורגת בהרבה ולטובה, מהתמקדות במדיה מסורתית בלבד".

אור סיטי נדל"ן מצטרף לשורת תקציבים חדשים וביניהם: תקציב הפרסום של מנו ספנות, אשר טופל ב-15 שנה האחרונות ע"י משרד הפרסום פריור, תקציב הפרסום של חברת התיירות אופיר טורס, אשר טופל ב-JWT ישראל, תקציב 'סוד', רשת האופנה ZEBRA ועוד.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    בטח היה להם קטע והוא מפרגן לה (והיא לו)... (ל"ת)
    דוד 12/08/2012 17:32
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אוסף אשפה מכל פינה (ל"ת)
    אני 12/08/2012 16:37
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מישל 12/08/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
    אף פעם לא הייתה לו זכות קיום עם השרלטנות וחוסר המקצועיות שלו והיום אחרי קבל עם ועדה ברורים הדברים שמאחורי המשרד הזה יש רק רוח (או בעצם נפיחה אחת גדולה) ואין שום מהות אמיתית (תשאלו את כל הלקוחות שברחו משם כל עוד נפשם בם). זה שהגב ענבל מגיעה למשרד הזה רק מעיד שםל המדרגה של שניהם - היא מגיעה לשם אחרי שהצליחה לשרוף יחסים עם כל משרד שעבדה איתו (והיו כמה רציניים ביניהם) והוא ייקח מה שיבוא גם אם הוא נגוע.בקיצור ממש שידוך מהסרטים. (קבלו תחזית ,זה ייגמר מהר למדי ובפיצוץ גדול)
  • 4.
    יש תמורה בעד האגרה 12/08/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
    נעלי שיקו, הבאזר המוזר, השפודיה בפינה... אין ספק שהמשרד אוסף לקוחות איכות!
  • 3.
    המום 11/08/2012 12:31
    הגב לתגובה זו
    לא להאמין שמשרד כזה מכובד לקח אותה. כמובן שרוכשי הדירות משלמים את זה. ענבל אור עובדת על כולם בעיניים. כל הפרויקטים שלה זה רק סיפורים וסיפורים. מוכרת לפני שיודעת מה יש לה. בדיחה גרועה על חשבון זרמון.
  • 2.
    מגיע לשניהם,איזה מצחיקים (ל"ת)
    מישל 09/08/2012 21:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רועי 09/08/2012 16:33
    הגב לתגובה זו
    הם לא ישלמו לזרמון ויעברו הלאה. הייתי מצפה לקצת אינגריטי כשמפרסמים הודעת יחצ
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.