תנופת בנייה בזרמון DDB: המשרד יטפל בתקציב אור סיטי נדל"ן מקבוצת ענבל אור
משרד הפרסום זרמון DDB קיבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת אור סיטי נדל"ן. בשבועות הקרובים תצא החברה בקמפיין חדש באמצעות המשרד. ב-2011 עמד היקף הפרסום של אור סיטי נדל"ן על כ-4 מיליון דולר (במחירי מחירון, ע"פ יפעת בקרת פרסום).
שגיא תומר, מנהל השיווק של אור סיטי נדל"ן: "ההחלטה לעבוד עם פרסום זרמון DDB, התקבלה לאחר שנחשפנו לגישה פרסומית יצירתית, כוללת ומקיפה, אשר חורגת בהרבה ולטובה, מהתמקדות במדיה מסורתית בלבד".
אור סיטי נדל"ן מצטרף לשורת תקציבים חדשים וביניהם: תקציב הפרסום של מנו ספנות, אשר טופל ב-15 שנה האחרונות ע"י משרד הפרסום פריור, תקציב הפרסום של חברת התיירות אופיר טורס, אשר טופל ב-JWT ישראל, תקציב 'סוד', רשת האופנה ZEBRA ועוד.
- 7.בטח היה להם קטע והוא מפרגן לה (והיא לו)... (ל"ת)דוד 12/08/2012 17:32הגב לתגובה זו
- 6.אוסף אשפה מכל פינה (ל"ת)אני 12/08/2012 16:37הגב לתגובה זו
- 5.מישל 12/08/2012 14:17הגב לתגובה זואף פעם לא הייתה לו זכות קיום עם השרלטנות וחוסר המקצועיות שלו והיום אחרי קבל עם ועדה ברורים הדברים שמאחורי המשרד הזה יש רק רוח (או בעצם נפיחה אחת גדולה) ואין שום מהות אמיתית (תשאלו את כל הלקוחות שברחו משם כל עוד נפשם בם). זה שהגב ענבל מגיעה למשרד הזה רק מעיד שםל המדרגה של שניהם - היא מגיעה לשם אחרי שהצליחה לשרוף יחסים עם כל משרד שעבדה איתו (והיו כמה רציניים ביניהם) והוא ייקח מה שיבוא גם אם הוא נגוע.בקיצור ממש שידוך מהסרטים. (קבלו תחזית ,זה ייגמר מהר למדי ובפיצוץ גדול)
- 4.יש תמורה בעד האגרה 12/08/2012 10:29הגב לתגובה זונעלי שיקו, הבאזר המוזר, השפודיה בפינה... אין ספק שהמשרד אוסף לקוחות איכות!
- 3.המום 11/08/2012 12:31הגב לתגובה זולא להאמין שמשרד כזה מכובד לקח אותה. כמובן שרוכשי הדירות משלמים את זה. ענבל אור עובדת על כולם בעיניים. כל הפרויקטים שלה זה רק סיפורים וסיפורים. מוכרת לפני שיודעת מה יש לה. בדיחה גרועה על חשבון זרמון.
- 2.מגיע לשניהם,איזה מצחיקים (ל"ת)מישל 09/08/2012 21:18הגב לתגובה זו
- 1.רועי 09/08/2012 16:33הגב לתגובה זוהם לא ישלמו לזרמון ויעברו הלאה. הייתי מצפה לקצת אינגריטי כשמפרסמים הודעת יחצ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
