אילון זרמון
צילום: דודו בכרב

תנופת בנייה בזרמון DDB: המשרד יטפל בתקציב אור סיטי נדל"ן מקבוצת ענבל אור

חברת הנדל"ן המתמחה בקבוצות רכישה וייזום פרוייקטים למגורים תעלה בקמפיין חדש. ב-2011 עמד התקציב על כ-4 מיליון דולר במחירי מחירון
משה בנימין | (7)

משרד הפרסום זרמון DDB קיבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת אור סיטי נדל"ן. בשבועות הקרובים תצא החברה בקמפיין חדש באמצעות המשרד. ב-2011 עמד היקף הפרסום של אור סיטי נדל"ן על כ-4 מיליון דולר (במחירי מחירון, ע"פ יפעת בקרת פרסום).

שגיא תומר, מנהל השיווק של אור סיטי נדל"ן: "ההחלטה לעבוד עם פרסום זרמון DDB, התקבלה לאחר שנחשפנו לגישה פרסומית יצירתית, כוללת ומקיפה, אשר חורגת בהרבה ולטובה, מהתמקדות במדיה מסורתית בלבד".

אור סיטי נדל"ן מצטרף לשורת תקציבים חדשים וביניהם: תקציב הפרסום של מנו ספנות, אשר טופל ב-15 שנה האחרונות ע"י משרד הפרסום פריור, תקציב הפרסום של חברת התיירות אופיר טורס, אשר טופל ב-JWT ישראל, תקציב 'סוד', רשת האופנה ZEBRA ועוד.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    בטח היה להם קטע והוא מפרגן לה (והיא לו)... (ל"ת)
    דוד 12/08/2012 17:32
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אוסף אשפה מכל פינה (ל"ת)
    אני 12/08/2012 16:37
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מישל 12/08/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
    אף פעם לא הייתה לו זכות קיום עם השרלטנות וחוסר המקצועיות שלו והיום אחרי קבל עם ועדה ברורים הדברים שמאחורי המשרד הזה יש רק רוח (או בעצם נפיחה אחת גדולה) ואין שום מהות אמיתית (תשאלו את כל הלקוחות שברחו משם כל עוד נפשם בם). זה שהגב ענבל מגיעה למשרד הזה רק מעיד שםל המדרגה של שניהם - היא מגיעה לשם אחרי שהצליחה לשרוף יחסים עם כל משרד שעבדה איתו (והיו כמה רציניים ביניהם) והוא ייקח מה שיבוא גם אם הוא נגוע.בקיצור ממש שידוך מהסרטים. (קבלו תחזית ,זה ייגמר מהר למדי ובפיצוץ גדול)
  • 4.
    יש תמורה בעד האגרה 12/08/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
    נעלי שיקו, הבאזר המוזר, השפודיה בפינה... אין ספק שהמשרד אוסף לקוחות איכות!
  • 3.
    המום 11/08/2012 12:31
    הגב לתגובה זו
    לא להאמין שמשרד כזה מכובד לקח אותה. כמובן שרוכשי הדירות משלמים את זה. ענבל אור עובדת על כולם בעיניים. כל הפרויקטים שלה זה רק סיפורים וסיפורים. מוכרת לפני שיודעת מה יש לה. בדיחה גרועה על חשבון זרמון.
  • 2.
    מגיע לשניהם,איזה מצחיקים (ל"ת)
    מישל 09/08/2012 21:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רועי 09/08/2012 16:33
    הגב לתגובה זו
    הם לא ישלמו לזרמון ויעברו הלאה. הייתי מצפה לקצת אינגריטי כשמפרסמים הודעת יחצ
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.