תנופת בנייה בזרמון DDB: המשרד יטפל בתקציב אור סיטי נדל"ן מקבוצת ענבל אור
משרד הפרסום זרמון DDB קיבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת אור סיטי נדל"ן. בשבועות הקרובים תצא החברה בקמפיין חדש באמצעות המשרד. ב-2011 עמד היקף הפרסום של אור סיטי נדל"ן על כ-4 מיליון דולר (במחירי מחירון, ע"פ יפעת בקרת פרסום).
שגיא תומר, מנהל השיווק של אור סיטי נדל"ן: "ההחלטה לעבוד עם פרסום זרמון DDB, התקבלה לאחר שנחשפנו לגישה פרסומית יצירתית, כוללת ומקיפה, אשר חורגת בהרבה ולטובה, מהתמקדות במדיה מסורתית בלבד".
אור סיטי נדל"ן מצטרף לשורת תקציבים חדשים וביניהם: תקציב הפרסום של מנו ספנות, אשר טופל ב-15 שנה האחרונות ע"י משרד הפרסום פריור, תקציב הפרסום של חברת התיירות אופיר טורס, אשר טופל ב-JWT ישראל, תקציב 'סוד', רשת האופנה ZEBRA ועוד.
- 7.בטח היה להם קטע והוא מפרגן לה (והיא לו)... (ל"ת)דוד 12/08/2012 17:32הגב לתגובה זו
- 6.אוסף אשפה מכל פינה (ל"ת)אני 12/08/2012 16:37הגב לתגובה זו
- 5.מישל 12/08/2012 14:17הגב לתגובה זואף פעם לא הייתה לו זכות קיום עם השרלטנות וחוסר המקצועיות שלו והיום אחרי קבל עם ועדה ברורים הדברים שמאחורי המשרד הזה יש רק רוח (או בעצם נפיחה אחת גדולה) ואין שום מהות אמיתית (תשאלו את כל הלקוחות שברחו משם כל עוד נפשם בם). זה שהגב ענבל מגיעה למשרד הזה רק מעיד שםל המדרגה של שניהם - היא מגיעה לשם אחרי שהצליחה לשרוף יחסים עם כל משרד שעבדה איתו (והיו כמה רציניים ביניהם) והוא ייקח מה שיבוא גם אם הוא נגוע.בקיצור ממש שידוך מהסרטים. (קבלו תחזית ,זה ייגמר מהר למדי ובפיצוץ גדול)
- 4.יש תמורה בעד האגרה 12/08/2012 10:29הגב לתגובה זונעלי שיקו, הבאזר המוזר, השפודיה בפינה... אין ספק שהמשרד אוסף לקוחות איכות!
- 3.המום 11/08/2012 12:31הגב לתגובה זולא להאמין שמשרד כזה מכובד לקח אותה. כמובן שרוכשי הדירות משלמים את זה. ענבל אור עובדת על כולם בעיניים. כל הפרויקטים שלה זה רק סיפורים וסיפורים. מוכרת לפני שיודעת מה יש לה. בדיחה גרועה על חשבון זרמון.
- 2.מגיע לשניהם,איזה מצחיקים (ל"ת)מישל 09/08/2012 21:18הגב לתגובה זו
- 1.רועי 09/08/2012 16:33הגב לתגובה זוהם לא ישלמו לזרמון ויעברו הלאה. הייתי מצפה לקצת אינגריטי כשמפרסמים הודעת יחצ
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
