ארי מלמוד
צילום: יח"צ

נכנסים לנעליים של רוני שניידר: בן סבר ואמיר הספרי מצטרפים לגלר נסיס

סבר שמגיע מיורו, והספרי שחוזר לענף הפרסום יכהנו כסמנכ"לי קריאייטיב ויעמדו בראש 2 אשכולות שיפעלו במקביל כחלק משינוי המבנה הארגוני
משה בנימין | (12)

עידן הקריאייטיב המחודש יוצא לדרכו בפובליסיס גלר נסיס. לאחר שרוני שניידר, מנהל הקריאייטיב הראשי הודיע בשבוע שעבר על פרישה, מודיע היום פובליסיס גלר נסיס על מינויים של בן סבר ואמיר הספרי לסמנכ"לי הקריאייטיב במשרד.

המינוי הכפול רומז למבנה הארגוני הצפוי במשרד הפרסום. סבר והספרי יכהנו כסמנכ"לי קריאייטיב ב-2 אשכולות שיפעלו במקביל במשרד. זאת במסגרת רה הארגון שהחל עם מינויו של ארי מלמוד למנכ"ל המשרד, וכלל גם את מיזוגה של חברת האינטראקטיב אידיאולוגיק לתוך פעילות המשרד.

בן סבר מגיע לפובליסיס גלר נסיס לאחר שנת שיא במשרד הפרסום יורו ישראל בו שימש כמנהל קריאייטיב ראשי. בין השאר הוא חתום על קמפיין 101 של קולון אשר זכה להצלחה רבה והכרה בינלאומית בתחרויות הפרסום גולדן דראם ו-EPICA. בקדנציה שלו בבאומן בר ריבנאי (קדמה ליורו) הוא לקח חלק בסדרת סרטי "זלצמן - הבורר" להוט.

אמיר הספרי שימש בעברו כמנהל קריאייטיב בגיתם BBDO ולאחר מכן פנה לקריירה של כתיבה לקולנוע ובימוי. בשנים האחרונות התמקד ביצירת תוכן מקורי משלו וחתום על סרט הקולנוע "שושלת שוורץ" (2004) אותו כתב וביים ועל הסרט הדוקומנטרי "סדקים" (2005). עוד הוא ביים עשרות פרסומות - ביניהן קמפיין הבנק הבינלאומי עם אסי כהן, אדום אדום עבור תנובה ועוד. ניהל, כתב וביים קמפיינים פוליטיים וציבוריים דוגמת מאבק הרופאים שהיה בכותרות בשנה החולפת. בקדנציה שלו בגיתם הוא היה אחראי גם לקמפיין 'הביישנים' עבור האגודה למלחמה בסרטן.

סבר והספרי מצטרפים לאדם פולצ'ק, סמנכ"ל הלקוחות החדש ולעדי כהן-סברוב סמנכ"ל הפיתוח האירגוני של הקבוצה, 2 המינויים הראשונים של ארי מלמוד. ארי מלמוד, מנכ"ל פובליסיס ישראל: "מאושר ששני כישרונות בסדר גודל של אמיר ובן מצטרפים למשרד. אנחנו לקראת סיום בניית הצוות שיוביל את המשרד ויאפשר לנו להעניק חשיבה יצירתית נועזת ושירות ברמה גבוהה ואיכותית ללקוחותינו".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    יתגדל ויתקדש (ל"ת)
    אל מלא רחמים 09/08/2012 14:44
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    רון 08/08/2012 16:11
    הגב לתגובה זו
    מהלך מוזר.... ואף מסוכן.
  • 9.
    רמי לויה שיווק רשתי 08/08/2012 12:58
    הגב לתגובה זו
    יש שם בקושי 2 צוותים.
  • 8.
    07/08/2012 18:30
    הגב לתגובה זו
    מתי נראה בכל הפרסומים ההזויים שלך שיוצאים כל יום איזה התייחסות, אפילו למראית העין, לגבי תרומתו האדירה של סמנכל הקריאייטיב היוצא, 12 שנים , פרסים וקמפיינים שאתה רק יכול לחלום עליהם. אולי אחרי שתגמור להיות מאושר... מקווה שאמרת לו את זה בארבע עיניים. שיהיה לכם באמת בהצלחה
  • 7.
    אחד שלא הבין 07/08/2012 15:26
    הגב לתגובה זו
    מה זה אומר? שיינון ילך הביתה?
  • 6.
    מיכל 07/08/2012 15:13
    הגב לתגובה זו
    לא נמאס לכם ליחצ"ן את מלמוד פעם-פעמיים בשבוע כאילו הוא מינימום מנכ"ל פובליסיס בצרפת? חלאס!
  • 5.
    אוי ההספרי הזה מלך (ל"ת)
    julia 07/08/2012 13:31
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    פרסומאי 07/08/2012 12:57
    הגב לתגובה זו
    חוסר נסיונו של מלמוד, ביחד עם הספינה המתפוררת שירש, מובילים למינויים יקרים ומוטעים. אחיה פריד במדיה - לא מכיר איש מדיה אחד שלא גיחך וזה ממשיך טוב לנו.
  • 3.
    שיהיה בהצלחה (ל"ת)
    עין 07/08/2012 12:31
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אליהו הנביא 07/08/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    שיהיה בהצלחה. נתראה בבאומן
  • 1.
    יואל 07/08/2012 11:02
    הגב לתגובה זו
    בונה צוות מובחר. בשילוב עם הרוח הגבית של באומן יהיה שם משרד מדהים בסוף. כל הכבוד בחור!!!
  • חחחה (ל"ת)
    07/08/2012 12:57
    הגב לתגובה זו