2 תקציבי פרסום חדשים בזרמון DDB: 'מנו ספנות' ורשת האופנה ZEBRA
משרד הפרסום זרמון DDB מצרף לרשימת לקוחותיו שני תקציבי פרסום חדשים: 'מנו ספנות' ורשת האופנה למשפחה 'זברה'.
תקציב מנו ספנות עמד ב-2011 על כ-4.5 מיליון דולר במחירי מחירון ותקציב זברה עמד על כ-1.1 מיליון דולר, במחירי מחירון של יפעת. בפועל מדובר בתקציבים שעומדים על 7.2 מיליון שקלים ו-1.7 מיליון שקלים, בהתאמה. ב-15 השנים האחרונות טופל תקציב מנו ספנות על ידי פריור ואילו תקציב אופנת זברה טופל עד לאחרונה על ידי ענבר מרחב ניסן.
תקציבי 'מנו ספנות' ו'זברה' מצטרפים לתקציבים נוספים שעברו לאחרונה לזרמון DDB וביניהם: תקציב הפרסום של חברת התיירות אופיר טורס, אשר טופל בשנה וחצי האחרונות ע"י משרד הפרסום JWT ועמד ב-2011 על כ 7.5 מיליון דולר (עפ"י יפעת בקרת פרסום), תקציב הפרסום של המותג סוד, אשר טופל בשנים האחרונות ע"י יהושע TBWA ועמד בשנת 2011 על 5 מיליון דולר במחירי מחירון (עפ"י יפעת בקרת פרסום) ותקציב אלקטרוסטאר, אשר עמד בשנת 2011 על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון (עפ"י יפעת בקרת פרסום).
קבוצת מנו הולדינגס היא מהקבוצות הוותיקות והמובילות במשק הישראלי, הפועלת באמצעות חברותיה: מנו ספנות בע"מ ומנו הולדינגס בע"מ. הקבוצה פעילה בתחומי הספנות (סחר ימי) ותיירות הנופש. כמו כן עוסקת הקבוצה בנדל"ן, טכנולוגיה תקשורת ועוד. זרמון DDB יטפל כאמור במנו ספנות, המתמחה בהפלגות נופש.
- 9.מיקי 12/08/2012 09:44הגב לתגובה זואני מעיין בתגובות ואני אומר לעצמי לאן הגענו עם ישראל, אנשים צרי עין קנאים אנשים שלא יודעים להגיד וואלה כל הכבוד שיצליח. מה קרה לנו ? איפה אהבת החינם איפה הכבוד איפה הפירגון לאנשים שמצליחים ? למה כל הזמן לחפש את הרע ובעיקר לזרוק שטויות לחלל האוויר, תגידו מה שאתם רוצים עובדה שזרמון עשו ועושים עבודה מדהימה לא סתם הלקוחות שלה תופרים קופות בגלל קמפיינים מוצלחים
 - 8.פלוני אלמוני 06/08/2012 03:43הגב לתגובה זוקריאטיב יפה וחכם מחדש ומרגש לעומת קריאטיב יבש ונושן מבית פריור
 - 7.זברה? איפה זה בהרצל? (ל"ת)אנה 31/07/2012 16:14הגב לתגובה זו
 - 6.שי 31/07/2012 14:50הגב לתגובה זוכל הכבוד לאילון שמגייס תקציבים ולא מתבייש לקחת תקציבים שלפני שנתיים-שלוש הוא לא היה מתקרב אליהם. אני רק מקווה בשבילו שהוא זכה בתקציבים אלו בגלל יכולות מקצועיות ולא בגלל שהוא הציע להם מחירי רצפה ומקבל אותם בלי להרוויח ורק בשביל היחסי ציבור והמספר ביפעת
 - אחד מהמדיה 31/07/2012 15:26הגב לתגובה זוזרמון נתן למנו מחירי שוק ותנאי תשלום מפליגים. ובכלל זרמון מסתובב בשוק ועושה שוק. מוכן כמעט לכל תכתיב מסחרי רק שיינסו אותו במיטה. הבעיה היא שכל מי שיש לו שכל מכיר את הבלוף ולא מוכן שייצור כזה יסתובב לידו גם חינם!
 - 5.jjjjjjjjjjjjjjjjj 30/07/2012 23:50הגב לתגובה זואבל מה שיותר הזוי הוא שמישו נותן עדיין במה לקישקוש הזה שנקרא דידיבי זובי
 - 4.אחד שפעם ידע 30/07/2012 21:44הגב לתגובה זוכיף לראות את החברים עומדים בחזרה על הרגליים. תמשיכו לגייס ולגדול. ודרזי.... מי את בכללללללללללל?
 - אין על דרזי בעולם!!! אחד מפעם, תפסיק לקנא בה! (ל"ת)אחת שיודעתת 31/07/2012 10:09הגב לתגובה זו
 - עבד עם אחד שפעם ידע 31/07/2012 20:53תן לי דרזי בבוקר ובערב ואני כמו חדש
 - 3.נו הם כבר יברחו משם (ל"ת)מישל 30/07/2012 20:36הגב לתגובה זו
 - 2.נו באמת 30/07/2012 20:21הגב לתגובה זוהתקציבים שלהם ביחד כ2 מיליון שח איך נהיו כתקציב בנק לאומי.. אבל כל הכבוד זרמון לא נשבר וממשיך
 - 1.יפעת לא מעודכנים. הסכומים הרבה יותר נמוכים (ל"ת)30/07/2012 19:32הגב לתגובה זו
 
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
 השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד. 
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
 - המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
 שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד. 
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
 השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד. 
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
 - המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
 שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד. 
