גודל טקסט
זום
ניגודיות

המשרד לביטחון פנים יתן חסות לפרוייקט "אלימות - מכת מדינה" של לוקיישן

המשרד לבטחון פנים ותכנית 'עיר ללא אלימות' הפועלת מטעמו יתנו חסות לפרויקט בשיתוף איגוד חברות הפרסום, שבמסגרתו יעצבו משרדי הפרסום ובוגרי הבצפר שלטים נגד אלימות שיוצבו במוקדי הבילוי המובילים בארץ
משה בנימין | (3)

המשרד לבטחון הפנים ותכנית "עיר ללא אלימות" יעניקו חסות לתחרות הקריאייטיב "אלימות - מכת מדינה". הפרויקט,.ביוזמת זיו פופלבסקי מבעלי חברת לוקיישן ואיגוד חברות הפרסום, יגייס את משרדי הפרסום בישראל לטובת עיצוב שלטים וכרזות נגד תופעת האלימות הגואה בישראל בימים אלה. העבודות הנבחרות יוצגו בלמעלה מ-1,000 פני פרסום בלוקיישנים כגון מועדוני לילה, בתי קפה, ברים, מסעדות וחדרי כושר ברחבי הארץ, בהן מחזיקה לוקשיין בבלעדיות.

במסגרת הפרויקט, הוזמנו כל משרדי הפרסום בישראל - קטנים כגדולים, ובוגרי מסלול הקופירייטינג של הבצפר, לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שתוקדש לנושא האלימות. כלל המשתתפים יעצבו שלטים וכרזות עם הפרשנות הקריאייטיבית שלהם לנושא המאבק באלימות, תחת הכותרת: "אלימות - מכת מדינה". במקביל, תתרום חברת המדיה לוקיישן שטחי פרסום בשווי מיליון שקלים לטובת הפרויקט החברתי החשוב. התחרות עליה הוכרז בתחילת חודש יולי פתוחה להגשת עבודות עד לתאריך ה-5 באוגוסט 2012 (לאור בקשת מספר משרדים ניתנה הארכה של 5 ימים נוספים מהתאריך המקורי - 1 לאוגוסט), ומדובר בפרוייקט פרו בונו.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

הפרויקט ייחתם באירוע חגיגי שיערך ב"בצפר" שבנמל תל אביב, בו יוצגו השלטים והכרזות בתערוכה ויוכרז הזוכה בתחרות. צוות שופטים רחב המורכב מבכירי מנהלי הקריאייטיב בתעשיית הפרסום יקבע מהן שלוש העבודות הזוכות בקרב העבודות שיגישו משרדי הפרסום, וכן יכריז על העבודה הטובה ביותר של תלמידי הבצפר. האירוע יתקיים במעמד בכירי המשרד לביטחון הפנים, משטרת ישראל, ראשי ערים ומטה עיר ללא אלימות, אליהם יצטרפו בעלי משרדי הפרסום, אנשי קריאייטיב ואנשי פרסום.

נכון להיום, יותר מ-25 משרדי פרסום הביעו את נכונותם להשתתף בפרויקט הייחודי וקיבלו לידיהם את הבריף לתחרות. בין המשרדים נמנים נציגים רבים מהעשירייה הראשונה , גופי דיגיטל עצמאיים ומשרדים קטנים וצעירים. המודעה שתזכה במקום הראשון תזכה את המשרד המגיש בחבילת מדיה חודשית בשווי 100 אלף שקלים בפריסה ארצית עבור אחד מלקוחות המשרד, זאת בנוסף לפרסום המודעה עם קרדיט לארט ולקופי. המקום השני יזכה את המשרד המגיש בחבילת מדיה חודשית בפריסה ארצית בשווי 50 אלף שקלים והמקום השלישי יזכה את המשרד בחבילת מדיה בפריסה ארצית בשווי 30 אלף שקלים.

אירית נגרין, מנהלת שיווק ומכירות לוקיישן: "אנחנו שמחים על ההיענות הגדולה של משרדי הפרסום לפרוייקט החשוב שלנו ומאחלת לכולם בהצלחה".

למשרדים נוספים המעוניינים לקחת חלק בפרוייקט, ניתן לקבל את הבריף והפרטים הנוספים ממערכת אייס. תוכלו לפנות אלינו בעמוד הפייסבוק או במייל: sigal@ice.co.il.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    עידו 06/08/2012 00:25
    הגב לתגובה זו
    Like :)
  • 1.
    יהודית פולק 30/07/2012 20:54
    הגב לתגובה זו
    בואו נתחיל בהשמטת המילה "אלימות" מכל פרסום שהוא ונשתמש במילים חיוביות...
  • מי השופטים בתחרות? (ל"ת)
    קופי 30/07/2012 21:03
    הגב לתגובה זו