
לאחר 12 שנים בגלר נסיס: רוני שניידר מנהל הקריאייטיב הראשי פורש מתפקידו
רוני שניידר, מנהל הקריאייטיב הראשי של פובליסיס גלר נסיס והשריד האחרון מעידן גלר נסיס טרום המיזוגים והרכישות הודיע על פרישה ממשרד הפרסום - כך נודע לאייס.
פרישתו של שניידר, שהחזיק אף הוא במניות בקבוצת פובליסיס בעבר, אינה מפתיעה. היא מגיעה על רקע השינויים הארגוניים והפרסונליים שעובר המשרד לאחרונה כשבראשם מינויו למנכ"ל של איש השיווק, מנכ"ל חוגלה בעבר - ארי מלמוד. רכישת באומן בר ריבנאי על ידי פובליסיס העולמית, בנייתה מחדש של קבוצת פובליסיס ישראל ומינויו של מלמוד הובילו לפרידה המתבקשת מיאיר גלר ומשה נסיס, מייסדי המשרד שסיימו אף הם את דרכם לאחר שנים רבות. שניידר הוא כאמור השריד האחרון ופרישתו לאחר כ-12 שנים במשרד מסמלת יותר מכל את סיום הפרק הקודם ותחילת הפרק החדש בפובליסיס.
הספקולציות על סיום דרכן של שניידר החלו מיד לאחר כניסתו של מלמוד לארגון. לאייס נודע כי בחודשים האחרונים קיים מלמוד פגישות רבות עם קשת רחבה של אנשי פרסום. בחלקן היו אלו שיחות רקע כדי להיערך לתפקיד החדש ובחלקן היו אלו פגישות שנועדו לאתר את ההזדמנויות בשוק הפרסום, ברמה הפרסונאלית, לקראת הרכבת הצוות החדש במשרד. בין השאר פגש מלמוד בבכירים משוק הקריאייטיב כדי לבחון מועמדים אפשריים ליום שאחרי שניידר. נכון לרגע זה פגישות אלו הובילו למינויו של אדם פולצ'ק לתפקיד סמנכ"ל לקוחות בפובליסיס ולמינויה של עדי כהן-סברוב לסמנכ"ל פיתוח ארגוני.
עוד נודע לאייס כי הצעה שנשקלה הייתה למנות את ינון לנדנדברג, ממייסדי אידיאולוג'יק ובעל מניות בפובליסיס לתפקיד מנהל הקריאייטיב הראשי של הקבוצה אך הצעה זו לא האריכה ימים. השינויים הצפויים בפובליסיס, יכללו בעתיד הקרוב הגדרת תפקיד חדשה ומשמעותית, שלא קשורה לניהול קריאייטיב, עבור לנדנברג - זאת במסגרת הרה-ארגון שעוברת הקבוצה. בשבועות הארגונים ישלים המשרד את המבנה החדש שיכלול ככל הנראה קיצוץ בכח האדם שינוע בין 15-30% מכלל המועסקים.
גורמים בסביבת פובליסיס מסבירים כי המשבצת ששניידר מפנה תיראה אחרת לאחר שהמשרד יסיים את 'מתיחת הפנים' שלו. נכון לרגע זה טרם ידוע האם המשרד השלים את מסע החיפושים שלו אחר מנהל קריאייטיב בכיר שיגיע מחוץ למשרד, או שמדובר במינוי פנימי.
שניידר מכהן בתפקידו מזה שנים רבות ונחשב לאחד ממנהלי הקריאייטיב הוותיקים והמוערכים בענף. בימיו הטובים יותר של גלר נסיס היה חתום שניידר על כמה ממהלכי הפרסום שהעניקו למשרד ניחוח של בוטיק פורץ דרך. עם זאת, שייכותו לדור הקודם בגלר נסיס הייתה בולטת לנוכח הדרך החדשה אליה מנסה לצאת הארגון. בכיר לשעבר בפובליסיס אמר לאייס: "הוא איש מדהים וכשרון גדול, אבל זמנו עבר כפי שעבר זמנם של גלר ונסיס. הוא תמיד היה מנהל קריאייטיב פורץ דרך אבל כמו שהמייסדים הבינו שהם לא רלוונטיים גם הוא הרגיש שדברים משתנים".
לא היה ניתן להשיג את תגובת פובליסיס ישראל עד למועד פרסום הידיעה.
- 17.מורן 31/07/2012 09:41הגב לתגובה זורוני, המון בהצלחה! לא יכול לחכות ולראות מה יהיה הצעד המבריק הבא
- 16.ציפי דולן 30/07/2012 22:39הגב לתגובה זורק מי שלא מכיר אותך יכול לומר עליך משהו רע. אוהבת אותך.
- 15.רוני 30/07/2012 18:44הגב לתגובה זותודה רבה. אתה הכי נפלא שיצא לי לעבוד תחתיו.
- 14.שרי סימן טוב 30/07/2012 13:01הגב לתגובה זוהמילה רלוונטי הרי כל כך לא רלוונטית... רוני הוא מאור גדול של יצירתיות. היה ויהיה.
- 13.רוני, בהצלחה בהמשך הדרך. אין כמוך! (ל"ת)מיכל אלמוג 30/07/2012 10:57הגב לתגובה זו
- 12.יסמין מרחב (שם אמיתי 30/07/2012 08:53הגב לתגובה זואני לא מכירה אותך אישית,אבל רציתי להגיד לך תודה ולהביע הערכה בשם הענף האכזרי הזה, שממליך מלכים ועורף ראשים בלי להניד עפעף. רציתי להגיד תודה על קמפיינים מופלאים בהם צפיתי מהצד והייתי גאה - על דיינרס ועל במבה,על נגישות לישראל ועל פייזר. תודה שעשית עבודה טובה להרבה לקוחות, שחבל שהם לא מביעים את תודתם בפומבי, והנהגת אנשי קריאטיב מופלאים בינהם את חברתי ג'ודי ז"ל תודה רוני שניידר.
- מקסים 30/07/2012 13:29הגב לתגובה זוכמה קל במקצוע הזה לסחוט לך את המיץ, לדרוש עוד כיוון ועוד חידוד, עוד ישיבה ועוד נסיעה ללקוח, על חשבון החיים שלך, על חשבון בני המשפחה שלך, על חשבון שעות אינסופיות, פרצופים חמוצים של לקוחות ובסוף כמה קל לכנות אותך "לא רלוונטי" ולא להגיד תודה, על שנים של רווחי עתק.
- מרגשת, יסמין (ל"ת)שרי סימן טוב 30/07/2012 12:59הגב לתגובה זו
- 11.סמיון 29/07/2012 22:23הגב לתגובה זוזה משהו שיש אנשים שכבר שנים מחכים לו
- קוראים לזה אוננות. (ל"ת)@ 30/07/2012 13:44הגב לתגובה זו
- 10.מד מן 29/07/2012 17:17הגב לתגובה זוכי זה ממש לא תפור עליו
- 9.אוגילבי 29/07/2012 16:51הגב לתגובה זואכן דוד נחמד. תבדקו גם באזורים הנרקסיסטיים ותגלו מאפיינים דומים להגדרות המדוייקות של המילה למרות שאין ספק שהוא מצליח להחביא את זה מעולה. להגיד קמפיינים פורצי דרך, זה לא באמת להכיר את העבודות של רוני ודבר שני זה לא לדעת מה זה קמפיין פורץ דרך. רוני תמיד עשה קריאייטיב אבל בטל שלא פורץ דרך. לא צריך להגזים.
- אוגילבי בתחת שלי 29/07/2012 18:01הגב לתגובה זוכמה טוב שהגבת, מישהו שמייצג את כל העליבות שבענף, חוסר הכבוד, הזחיחות, האהבה העצמית. אין לך אפילו אומץ לכתוב את השם שלך, אלא להתחבא מאחורי "אוגילבי". כמה עלוב.
- אמן 29/07/2012 20:30אוגליבי, אבל באמת, אתה לא נגעל מעצמך?
- פרשן 29/07/2012 17:16הגב לתגובה זווהוא עוד מסתיר אותו? עכשיו השתכנעתי שהוא נוכל.
- 8.האמת 29/07/2012 16:27הגב לתגובה זולא רוצה להכפיש ולא רוצה לזלזל אבל אני חייב להבין על איזה קמפיינים מדהימים רוני שניידר חתום? איזה מהלכים פורצי דרך הוא הוביל? באיזה פרסים בינלאומיים הוא זכה? אני רואה את גלר נסיס עושים עבודה בינונית הרבה זמן. אני אשמח (לא בציניות) להבין על מה האיש הזה חתום?
- מישהו שבאמת מכיר 29/07/2012 17:34הגב לתגובה זוקח לדוגמא את "צבר: עושים באהבה" - חשבתם שזה של מקאן. רוני עשה. דיינרס Love your self, ספרייט עם הבאולינג....ועוד ועוד. היו שנים שגלר לעומת מספר העבודות שלו בכללי, הוביל את הקקטוס. הייתי במשרד שהתחרה על אותה משבצת וזה גמר אותנו. וזה בזכות רוני שניידר וליאת צבי. וזה עוד לפני שמתחילים לדבר עליו בפוגל
- 7.זוטר בפובליסיס 29/07/2012 15:11הגב לתגובה זומי זה הכלומניק הבכיר שאמר שזמנו של רוני שניידר עבר והוא לא רלוונטי? בבקשה תחשפו את שמו. הייתי שמח לדעת מי האדיוט
- אותו אדם שמוזכר בכתבה מה לא ברור (ל"ת)שרלוק 29/07/2012 16:47הגב לתגובה זו
- 6.גרין 29/07/2012 13:53הגב לתגובה זומה קרה לכם שם באייס. נפלתם על השכל? מה זה לא רלוונטי? הבן אדם כישרון ענק מה השתגעתם? איזה קישקוש מי כאן עורך את הדבר הזה ? איך אפשר להגיד דבר כזה? לוונברג, שמוונברג נו באמת בסוף יקיריי ארט זה ארט או שיש לך את זה או שלא ולרוני שאני מכיר רק מהעבודות שהוא חתום עליהם יש את זה
- 29/07/2012 15:59הגב לתגובה זוזה הליך טבעי. המניה שלו בחוץ שווה הרבה יותר מהמניה שלו ליד כל הצוציקים שמתרוצצים עכשיו בפולביסיס ובטוחים שהם יודעים יותר טוב מכולם
- רק שרוני הוא קופי. (ל"ת)ס 29/07/2012 14:30הגב לתגובה זו
- 5.יוני 29/07/2012 13:41הגב לתגובה זושניידר מעמיד סטנדרט גם במקצועיות וגם באנושיות.
- 4.סיידר 29/07/2012 13:17הגב לתגובה זוהוא לא מרפקן, לא גונב קרדיטים, לא מתלהם, לא סוגר עסקאות מתחת לשולחן, לא ממנה מינויים פוליטיים, לא סובל העתקות, לא מתפשר על בינוניות, איש צנוע, כמעט נחבא אל הכלים, כולו נטו כישרון ענק, אנושיות, קריאיטיב צרוף. אכן לא רלוונטי כבר למה שקורה היום בענף.
- כל מילה בסלע (ל"ת)סלע 29/07/2012 13:52הגב לתגובה זו
- 3.29/07/2012 13:14הגב לתגובה זואני באופן אישי חושב שלאחר 12 שנים של עבודה מדהימה מן הראוי לשים תמונה של האדם הרלוונטי בכתבה ולא תמונה של מנהל שיחזיק שם מעמד עוד כמה ימים. קצת כבוד, מגיע לו!
- זה רוני בתמונה... (ל"ת)רונה 29/07/2012 13:47הגב לתגובה זו
- עכשיו כן, עלו עם אחר... (ל"ת)29/07/2012 14:41
- 2.גל 29/07/2012 13:12הגב לתגובה זומהמעט (מאד) שיצא לי לעבוד איתו הכרתי אדם כשרוני שהייתי רוצה להמשיך ללמוד ממנו. חבל.
- 1.מעניין אם ארי כבר מצטער שנכנס לברדק.... (ל"ת)יוני בן 29/07/2012 12:45הגב לתגובה זו