תפרנים אבל רוצים להתמודד בתחרות פרסום בינ"ל? הנה הפתרון הזול עבורכם

מרגישים שגם אתם יכולים לחזור מפסטיבל קאן עם 5 אריות זהב אבל אין לכם מספיק כסף להתמודד? אתר חדש בשם Award Funder מציג פתרון ייחודי
משה בנימין | (1)

פסטיבל קאן, פסטיבל ניו יורק, יורובסט, D&AD ועוד - השנה הקלנדרית של תעשית הפרסום העולמית עמוסה בתחרויות נוצצות שכל פרסומאי, גם המכחישים שביניהם, ישמחו לקחת בהם חלק. הבעיה, במידה ולא עומד מאחוריכם משרד פרסום גדול, הן העלויות הגבוהות שכרוכות בכך.

עבור משרדי הפרסום המובילים בישראל מדובר בדבר ששגרה - מידי שנה הם מתמודדים בתחרויות מסביב לעולם וחוזרים הביתה מעוטרים בפרסים נחשבים. אתר חדש בשם Award Funder שעלה לאחרונה לאוויר נועד לעזור לפרסומאים מתחילים, עצמאיים, או כאלו שמעוניינים להגיש מהלכי פרסום שעשו במסגרת הסוכנות בה הם עובדים אך לא זכו להיות מוגשים. אותם פרסומאים שעלויות ההגשה גדולות עליהם יכולים להיעזר בקהילת הפרסום הבינלאומית (ולא רק) כדי לגייס את המימון הדרוש להגשת העבודה שלהם לתחרויות הפרסום.

איך זה עובד: מדובר ב-5 צעדים פשוטים שבסופם, אם אתם באמת שווים משהו, תוכלו למצוא את שמכם ברשימות ה-Entries של התחרויות הנחשבות. ראשית, הפרסומאים נדרשים להכין קייס-סטאדי של המהלך איתו הם מעוניינים להתחרות ולהעלות אותו לאתר. במקביל עליהם לבחור את התחרות והקטגוריה בה הם מעוניינים להתמודד. בנקודה זו הקהל נכנס לתמונה - הקייסים שמועלים לאתר יכולים לקבל תרומה כספית מהציבור שבתמורה נרשם בקרדיטים של המהלך. במידה והעבודה מקבלת את המימון הדרוש (בהתאם לתחרות שנבחרה), האתר מגיש אותה לתחרות. שלב המדליה האחרון תלוי בשופטים.

באתר מצוין כי הפעילות עצמה תחל בסתיו הקרוב עם עליית הגרסה המלאה לאוויר. למעבר לאתר - לחצו כאן

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עדן 06/10/2012 01:20
    הגב לתגובה זו
    לא יזיקו... http://www.yad0.com/