סלובניה הקלאסית: סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל ישפוט ב'גולדן דראם'

ניר רפואה הוזמן לשפוט בקטגוריית ה'מולטי-צ'אנל'. נשיא צוות השופטים שמורכב מ-11 פרסומאים הוא מנהל הקריאייטיב הראשי באוגילבי גרמניה
משה בנימין | (2)

סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל ניר רפואה ישפוט בתחרות הפרסום הסלובנית 'גולדן דראם'. התחרות שתיערך השנה בפעם ה-19 כוללת 2 צוותי שופטים המורכבים מ-11 פרסומאים שישפטו ב-2 קטגוריות שונות: סינגל צ'אנל ומולטי צ'אנל.

בראש צוות השופטים בקטגוריית המולטי צ'אנל בה ישפוט רפואה עומד מייקל קוצ'ינסקי, מנהל הקריאייטיב הראשי באוגילבי גרמניה. עוד בצוות השיפוט מנהל האסטרטגיה הראשי של פובליסיס אנגליה - דן אודונג'. בקטגוריית המולטי צ'אנל ישפטו עבודות שיתמודדו באינטגרייטד, בדיירקט, בדיגיטל, במובייל, ב-PR ובתחום החדשנות. התחרות תיערך בין התאריכים 2-5 באוקטובר בפורטורוז, סלובניה.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

למשרד הפרסום מקאן אריקסון יש מסורת של השתתפות בתחרות הפרסום הסלובנית. בשנה שעברה זכה המשרד ב-2 פרסים בתחרות. מקאן היה היחיד מישראל שזכה בקטגוריית הדיגיטל. המשרד זכה בפרס הכסף עבור קמפיין סלקום Show URLove, ובנוסף זכה בכסף עבור אותו הקמפיין בקטגוריית החדשנות. בנוסף למקאן זכו בתחרות שנערכה בשנה שעברה גם יורו ישראל, גיתם BBDO ו-Y&R ישראל.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    כי זה מה שנישאר... (ל"ת)
    חסוס 12/07/2012 23:37
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איזה מלך! (ל"ת)
    רן 12/07/2012 09:16
    הגב לתגובה זו