דירוג יפעת

רמי יהודיחה: מאוכזב מהמקום ה-16; דה פקטו אנחנו משרד שצריך להיות בעשירייה

דירוג יפעת מעלה חיוך אצל כמה פרסומאים. LEAD בזינוק הגבוה ביותר, גליקמן וברוקנר שמציגים צמיחה כבר חציון 2 ו'אברהם' שנכנס ל-20 הגדולים
משה בנימין | (5)

דירוג יפעת בקרת פרסום לחציון הראשון של 212 מכניס לרשימת 20 הגדולים של ענף הפרסום 2 משרדים חדשים ומציג תנועה פנימית ערה בתוך הטבלה. למרות הביקורות שהועלו לאורך השנים כנגד הדירוג, הוא עדיין מדד שמציג מדי חציון תמונה ברורה ועדכנית של הנעשה בענף. בין השאר הוא מציב בקדמת הבמה משרדים שהציגו התפתחות עקבית מאחורי הקלעים ולאחר העבודה הקשה זוכים להיכלל בין מובילי התעשייה.

שניים שחתומים על כניסה ראשונה אי פעם ל-20 הגדולים בדירוג הם פרסום אברהם בבעלותם של יריב אברהם, דודיק כץ ונסים מויאל שנכנס למקום ה-20 ו-LEAD בבעלותם המשותפת של קבוצת אדלר חומסקי ורמי יהודיחה, ובניהולו של האחרון. שני משרדים נוספים שחתומים על הישג קשה ומרשים, במיוחד לאור מגמת הקיטון בענף, הם גליקמן נטלר סמסונוב וברוקנר נטע יער שהופכים ליחידים שרושמים גידול שנתיים ברציפות, גם בחציון הראשון של 2011 וגם בחציון הראשון של 2012. * לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

"תוצאות ולא דאווין; אנחנו צריכים להיות בעשירייה הראשונה ונשאף לכך"

רמי יהודיחה התייחס לכניסה ל-20 הגדולים ואמר לאייס: "אני חושב שבאמת, בסה"כ אנחנו מאוד עקביים ומציגים עבודה מאוד מקצועית ואסטרטגית ללקוחות, בהם אנחנו רואים שותפים. יחד איתם אנחנו בונים את המותגים שלהם ורוצים לקחת אותם לניצחונות שיווקיים. מדובר בעבודה קרייאטיבית ואסטרטגיה שיווקית - הראייה הכוללת שלנו של המרכיבים שלוקחים מותג קדימה גרמה לנו להיות משרד הצומח בישראל ב-6 השנים האחרונות".

יהודיחה מכוון גבוה ולא מתרגש מהכניסה למקום ה-16 בענף, "אני מאוכזב מהמקום 16, בפועל אנחנו היום משרד שצריך דה פקטו להיות בעשירייה הראשונה הן מבחינת היכולות והתוצרים והן מבחינת איכות הצוות והתשתיות שיש במשרד ואנחנו נשאף לזה".

על הדרך שהובילה את המשרד ל-20 הגדולים אומר יהודיחה: "זה שילוב של דברים. מצד אחד הענף הגיע לסוג של צומת של חילופי דורות, ומצד שני זו התפיסה המקצועית. החזון שלנו הוא להיות המשרד המקצועי ביותר בענף וכשחותרים לשם זה מוביל לצמיחה. המשרד כולו מכוון תוצאות ובשנים האחרונות זה מה שמעניין את הפירמות איתן אנחנו עובדים - תוצאות ולא דאווין".

בגליקמן נטלר סמסונוב שרושם הצלחה בגיוס תקציבים חדשים ובנוסף בגידול במחזורים מציגים השותפים 'חדר הלבשה' שמח וחיובי במיוחד. גיל סמסונוב אמר לאייס: "דווקא בשנה האחרונה שבה גם הצרכנים וגם הלקוחות 'התחדדו' לנוכח המשבר, מצאנו את עצמנו הרבה יותר מתאימים לשוק החדש וכנראה גם הלקוחות חשבו כך".

יגאל שמיר, שותף וסמנכ"ל קריאייטיב במשרד, ומי שחתום על הצלחות כמו הבנק הבנלאומי ו-9 מיליון אומר לאייס: "פוקוס ואנרגיה, זה מה שעוזר למשרד. יש לנו את הפוקוס הנכון והאנרגיות הדרושות. הלקוחות שלנו הם השגרירים שלנו והתוצאות הן בעיקר כי הלקוחות שלנו מוציאים את דיבתנו טובה". במקרה של גליקמן נותרו במחסנית עוד כמה הפתעות לקראת החציון השני של 2012. כזכור לפני מספר חודשים קיבל לידיו המשרד את תקציבי מרצדס ויונדאי מקבוצת כלמוביל שטרם באו לידי ביטוי במדיה ורק לאחרונה העבירה אליו חברת תנובה את מותגי טירת צבי ומאמא עוף. תקציב נוסף הוא זה של ביטוח חיים בכיכובה של מיקי חיימוביץ'".

ברוקנר נטע יער, כמו גם פרסום אברהם חסכו במילים. טל ברוקנר התייחס למספרים ואמר לאייס: "אנחנו שמחים וגאים. זה כבר כמה שנים שאנחנו במומנטום של צמיחה עקבית ויציבה. אנחנו מאמינים גדולים בריצות ארוכות ובחשיבה לטווח ארוך וממשיכים באותה הדרך הלאה". מפרסום אברהם, ששינה בשנה החולפת את פניו עם צירופם של דודיק כץ, לשעבר בגלובס, ונסים מויאל לשעבר ביהושע TBWA, נמסר: "אנחנו גאים בכך שהעבודה הקשה שלנו נושאת פירות".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    כשהשתן עולה לראש...ככה זה נשמע (ל"ת)
    פחחחחחחחחחחח 15/07/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מודאג מהמצב 15/07/2012 14:02
    הגב לתגובה זו
    מאז שקיבלו את התקציב המכירות ירדו לשפל של כל הזמנים 800 מכוניות בחצי שנה.מתי הסתכלתה בראי לאחרונה מר יהודיכא,אם לא חומסקי היית מחלק מכתבים בדואר...עשיריה עאלק
  • 3.
    היית מת (ל"ת)
    חיה 12/07/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נו עוד בדיחה (ל"ת)
    חה-חה 12/07/2012 11:34
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הפרסומאים החדשים 11/07/2012 16:18
    הגב לתגובה זו
    שיותר מהכל, מעניין אותם לפרסם את עצמם ושכולם ידעו כמה הם גדולים. והם גדולים בגללכם. בגלל העמלות שלכם. בגלל שאתם, הלקוחות, לא יודעים לשלם על מה שחשוב באמת - השכל של אנשי המשרד. אתם חושבים שדפקתם אותם בזה שהם מתפרנסים מהמדיה, הא? חמודים אתם...