רמי יהודיחה: מאוכזב מהמקום ה-16; דה פקטו אנחנו משרד שצריך להיות בעשירייה
דירוג יפעת בקרת פרסום לחציון הראשון של 212 מכניס לרשימת 20 הגדולים של ענף הפרסום 2 משרדים חדשים ומציג תנועה פנימית ערה בתוך הטבלה. למרות הביקורות שהועלו לאורך השנים כנגד הדירוג, הוא עדיין מדד שמציג מדי חציון תמונה ברורה ועדכנית של הנעשה בענף. בין השאר הוא מציב בקדמת הבמה משרדים שהציגו התפתחות עקבית מאחורי הקלעים ולאחר העבודה הקשה זוכים להיכלל בין מובילי התעשייה.
שניים שחתומים על כניסה ראשונה אי פעם ל-20 הגדולים בדירוג הם פרסום אברהם בבעלותם של יריב אברהם, דודיק כץ ונסים מויאל שנכנס למקום ה-20 ו-LEAD בבעלותם המשותפת של קבוצת אדלר חומסקי ורמי יהודיחה, ובניהולו של האחרון. שני משרדים נוספים שחתומים על הישג קשה ומרשים, במיוחד לאור מגמת הקיטון בענף, הם גליקמן נטלר סמסונוב וברוקנר נטע יער שהופכים ליחידים שרושמים גידול שנתיים ברציפות, גם בחציון הראשון של 2011 וגם בחציון הראשון של 2012.
- 5.כשהשתן עולה לראש...ככה זה נשמע (ל"ת)פחחחחחחחחחחח 15/07/2012 14:04הגב לתגובה זו
- 4.מודאג מהמצב 15/07/2012 14:02הגב לתגובה זומאז שקיבלו את התקציב המכירות ירדו לשפל של כל הזמנים 800 מכוניות בחצי שנה.מתי הסתכלתה בראי לאחרונה מר יהודיכא,אם לא חומסקי היית מחלק מכתבים בדואר...עשיריה עאלק
- 3.היית מת (ל"ת)חיה 12/07/2012 13:20הגב לתגובה זו
- 2.נו עוד בדיחה (ל"ת)חה-חה 12/07/2012 11:34הגב לתגובה זו
- 1.הפרסומאים החדשים 11/07/2012 16:18הגב לתגובה זושיותר מהכל, מעניין אותם לפרסם את עצמם ושכולם ידעו כמה הם גדולים. והם גדולים בגללכם. בגלל העמלות שלכם. בגלל שאתם, הלקוחות, לא יודעים לשלם על מה שחשוב באמת - השכל של אנשי המשרד. אתם חושבים שדפקתם אותם בזה שהם מתפרנסים מהמדיה, הא? חמודים אתם...