TV

מי מכיר את האיש שבקיר? קמפיין מדהים של ספרייט בהשראת אומן הסוואה סיני

דברים נפלאים קורים כששדה האומנות פוגש את עולם הפרסום. ספרייט 'אימצו' פרויקט של האומן הסיני ליו בולין ותרגמו אותו לקמפיין מושקע שצולם בפראג
משה בנימין | (1)

בשנים האחרונות פרץ האומן הסיני ליו בולין לתודעת עולם האומנות עם סדרה מדהימה של עבודות 'הסוואה' פורצות דרך. בולין, באמצעות עוזריו, בחר אתרים שונים והטמיע את עצמו לתוך התמונה, כשצייר על גופו בדיוק מרשים את מה שנראה מאחוריו.

כעת, כפי שקורה לא מעט, זיהה עולם הפרסום את הפוטנציאל הטמון בטכניקה הייחודית של בולין ותרגם את עבודת האומנות להפקת סרטון פרסומת מרשים. מותג המשקאות הקלים ספרייט הוא זה שעומד מאחורי הפרסומת שצולמה ברחובות פראג, במסגרת שיתוף פעולה בין BBH ניו יורק ו-BBH שנגחאי.

סרטון הפרסומת החדש של ספרייט

בבסיס הקמפיין עומד הקונספט המוכר שקורא לקהל היעד לא להשתלב, ולחפש ביטוי עצמי אישי. האומן הסיני בולין הניח למשרדי הפרסום את היסודות למהלך והם הצליחו, באופן שכמעט מצליח לעמוד ברמה של המקור, להכניס חיים חדשים בתובנה השחוקה.

* לדף הפייסבוק של אייס- לחצו כאן

המייקינג אוף של סרטון ספרייט

מי שמחפש את האירוניה מאחורי הקמפיין החדש, המסחרי והמתוקשר של ספרייט יכול למצוא אותה בדבריו של האומן הסיני בולין על עבודתו. בין השאר הוא מתאר אותה כנקודת המבט שלו על "דעיכתה של האנושיות בעידן הנוכחי; האומנות שלי משמשת כרטרוספקטיבה של התרבות, הסביבה וההתפתחות הכלכלית המואצת".

מתוך העבודה המקורית של ליו בולין. כמה רמות מעל ההפקה של ספרייט

ליו בולין ועוזריו בעבודה בשנגחאי

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    נורי 11/07/2012 12:15
    הגב לתגובה זו
    תלמדו משרדי הפרסום היקרים, תפתיעו קצת יותר, תרגשו אל תחשבו רק איך לוקחים ללקוח את הכסף וזהו