מאדלר ל-GREAT GROUP: רז מסינג מונה לסמנכ"ל קריאייטיב בסוכנות הדיגיטל

מסינג שימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל הקריאייטיב דיגיטל באדלר חומסקי, ולפני כן היה מנהל קריאטייב בגריי אינטראקטיב במשך 3 שנים
כתבי אייס | (1)

רז מסינג מונה לסמנכ"ל קריאייטיב בסוכנות הדיגיטל העצמאית GREAT GROUP. ב-3 השנים האחרונות הוביל מסינג (33) את מהלך ההטמעה של הדיגיטל באדלר חומסקי ושימש כמנהל קריאייטיב דיגיטל של המשרד. לפני כן היה מנהל קריאטיב בגריי אינטראקטיב במשך 3 שנים.

במהלך עבודתו הוביל מהלכי דיגיטל פורצי דרך עבור המותגים לוטו, פלאפון, בנק הפועלים, יוניליוור, בזק, שופרסל, p&g, בזק בינלאומי, סיאט ועוד.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

GREAT GROUP של ערן ארדן, גיא סעד ואיתמר בר, היא סוכנות דיגיטל עצמאית שאינה קשורה למשרד פרסום, אשר הוקמה כאשר רכש ארדן את פעילות GREY INTERACTIVE ממשרד הפרסום אדלר חומסקי. בין לקוחות החברה: נייקי, יוניליוור (תלמה), סבון, קבוצת שלמה סיקסט, גלידות שטראוס, P&G ועוד.

מסינג מסר כי "מצאתי בגרייט שילוב מיוחד של אנשים טובים עם ידע רב ותשוקה גדולה לפרסום דיגיטלי, לצד תמהיל לקוחות עם המון פוטנציאל למהלכי דיגיטל משמעותיים".

לדברי גיא סעד, מנכ"ל משותף ב-GREAT GROUP, "אנו שמחים על הצטרפותו של רז לצוות שלנו. רז מביא איתו ניסיון עשיר בעשייה הקריאייטיבית עם הבנה עמוקה של תחום הדיגיטל. אנו בטוחים שתנועת הלקוחות המתגברת ממשרדי הפרסום הגדולים חזרה למשרדים מתמחים תמשיך לחזק את התפיסה כי על מנת לתת שירות בדיגיטל צריך להתמחות במגוון רחב של מרכיבים וברמת קריאייטיב גבוהה מאוד ופורצת דרך".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חבורה של אנשים טובים (ל"ת)
    מיקי 09/07/2012 18:39
    הגב לתגובה זו