לוריין לוק
צילום: צילום מסך: יוטיוב
TV

טיפים לאיפור עבור נשים מוכות: קמפיין מבריק ביוטיוב מפתיע את נשות בריטניה

צפו במהלך יצירתי של BBH לונדון: מאפרת שמעבירה הדרכות איפור ביוטיוב עם 126 מיליון צפיות העלתה לאוויר סרטון הדרכה לטשטוש סימני אלימות
משה בנימין | (5)

בימים האחרונים, מהלך הפרסום המדובר והמסוקר ביותר על ידי בלוגים ואתרי פרסום מסביב לעולם הוא זה של BBH לונדון, אחת מסוכנויות הקריאייטיב המובילות בעולם. המהלך הוא לטובת עמותת Refuge ונועד להעלאת המודעות לנושא 'אלימות במשפחה כנגד נשים וילדים' ותופעת ה'הסתרה' - במסגרתה כ-65% מהנשים מעדיפות לטשטש את הסימנים ולהחביא את העניין בפני הציבור, מטעמים של בושה, פחד וסיבות נוספות.

משרד הפרסום הציב במרכז הקמפיין את לוריין לוק, בריטית בת 30, מאפרת מקצועית המפעילה ערוץ יו-טיוב משלה, בו היא מעבירה לנשים סדנאות, הדרכות וטיפים לאיפור ומייק-אפ. לערוץ היו-טיוב של לוק יש 400,000 מנויים רשומים, ומעל ל-126 מיליון צפיות. מאז 2007 היא מעבירה בערוץ היו-טיוב שלה הדרכות מצולמות בהן היא מסבירה כיצד להתאפר כמו סלבריטאים.

משרד הפרסום שיתף פעולה עם לוק שהעלתה לערוץ היו-טיוב שלה סרטון בו היא נראית חבולה בפניה, במה שנראה כתוצאה של אלימות קשה. לוק מפתיעה את צופיה עם המחזה הלא נעים ופותחת בהתנצלות על כך שנעדרה לאחרונה מכיוון "שעברה עליה תקופה קשה".

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בסרטון, שנראה כמו הדרכת איפור רגילה מסבירה לוק לצופיה כיצד לטשטש סימנים, שריטות וחבלות מעור הפנים. עד לסיום הסרטון הרגיל לכאורה, אין אזכור לכך שמדובר בקמפיין פרסומי. הסוף עצמו הוא השיא כאשר ברקע להדרכה הביתית נשמעת טריקת דלת ולוק מביטה באימה למסך וממהרת לכבות את המצלמה. הסרטון עלה לאוויר אתמול וצבר כבר למעלה מ-75,000 צפיות. הממוצע של סרטוני ההדרכה של לוק עומד על כ-25,000 צפיות, כך שמדובר בגידול של פי 3 בצפיות, תוך יום בלבד. מעבר לכך, המהלך היצירתי שהצליח להגיע לקהל היעד הנשי באופן מדויק, וגרם לעשרות אלפים מהן להתחבר לנושא בדרך ישירה וכנה באמצעות ההיכרות המוקדמת עם לוריין לוק הוא ההברקה האמיתית. כל זה מבלי לדבר על החשיפה הויראלית הנרחבת ועשרות האייטמים שנכתבו על המהלך.

לעמוד היו-טיוב של לוריין לוק

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    05/07/2012 09:04
    הגב לתגובה זו
    ממש לא מסר שצריך להעביר לנשים מוכות. לא אהבתי את הרעיון. לא יצירתי. לא חברתי. לא פמיניסטי.
  • יעל 05/07/2012 22:44
    הגב לתגובה זו
    לא קראת מה שכתוב בסוף הקליפ?? dont cover it up יצירתי ומחאתי מאוד.
  • 1.
    עמי 03/07/2012 11:58
    הגב לתגובה זו
    טוב לדעת שגם בחו"ל מעתיקים.
  • עמי על מה אתה מדבר? מעניין (ל"ת)
    03/07/2012 12:11
    הגב לתגובה זו
  • עמי 03/07/2012 17:53
    http://www.youtube.com/watch?v=9CSgG1XtiOQ