תקציב הפרסום של רשת התכשיטים Royalty יטופל בדרורי שלומי שקד
משרד הפרסום דרורי שלומי שקד בבעלותם של יורם דרורי, טובית שלומי והשותף שהצטרף בשנה האחרונה ספי שקד, יטפל בתקציב הפרסום של רשת התכשיטים רויאלטי. נתח פעילות הדיגיטל של החברה יישאר בידי Q דיגיטל - כך נודע לאייס.
רשת התכשיטים לא הייתה מזוהה בשנים האחרונות עם משרד פרסום קבוע וטופלה על ידי שטרית מדיה גרופ, צדר:יריב ו-Q דיגיטל. ב-2011 עמד תקציב הפרסום של הרשת על כ-2.3 מיליון דולר במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום. בפועל מדובר בכ-3.7 מיליון שקלים. ב-2012 עמד תקציב הפרסום עד לחודש זה על כ-880 אלף דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-1.4 מיליון שקלים. תקציב הפרסום של רשת התכשיטים צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים.
הסיכום הסופי בין רשת התכשיטים למשרד הפרסום נחתם לפני כשבוע לאחר שהרשת בחנה מספר משרדים נוספים. הרשת מפעילה 47 סניפים בפריסה ארצית ומתחרה בקטגוריית התכשיטים מול רשתות כמו מילר ו-H.stern.
- 11.גרינ 03/07/2012 22:50הגב לתגובה זובהצלחה למשרד על הלקוח החדש! רק הלקוחות הותיקים של דרורי יודעים למה הוא המשרד הותיק בארץ. משרד שהוא קודם כל בית ומלא נשמה. וכרגיל, לכל המלעיזים, אם ספי לא היה רלוונטי, כנראה שלא הייתם יוצאים מגדרכם לחפש כל אייטם עליו בשביל להוציא את כל הקנאה והתסכול.רק הצלחה ופרגון.
- 10.ספי כרגיל יבזבז הרבה כסף ו..יעלם (ל"ת)דניאל 02/07/2012 22:49הגב לתגובה זו
- 9.חבלז 02/07/2012 22:48הגב לתגובה זורויאלטי קונים ישיר ולחבורת דרורי אין סיכויי לעמוד בתנאי המדיה שלהם
- 8.דורית 02/07/2012 21:47הגב לתגובה זומשרד קטן ומקצועי שעובד בשקט ויפה יפה
- 7.בהצלחה ! (ל"ת)מפרגנת 02/07/2012 20:31הגב לתגובה זו
- 6.שימי 02/07/2012 15:07הגב לתגובה זוהיה שווה להביא את ספי ולו רק בשביל התקציב הזה (שקל וחצי).
- 5.כתר המזרח 02/07/2012 12:15הגב לתגובה זומה מפריע לאנשים שאדם מצליח. קינאה? לזות שפתיים? או סתם רשעות? עזבו את הבן אדם במנוחה
- אביעזר 02/07/2012 14:57הגב לתגובה זואם לקבל מניות ושכר מנופח בלי להביא תוצאות זה מצליח, אז הוא באמת עשה סיבוב על יורם וטובית. לא זכור לי שהוא מביא ערך מוסף כלשהו למשרד הבינוני הזה. כגודל הציפיות וכו'
- דובי גל 02/07/2012 17:09שם נפלא למשרד פרסום (בקזחסטן)
- 4.ספי הוא תותח (ל"ת)אורן 02/07/2012 12:13הגב לתגובה זו
- רונה 02/07/2012 15:01הגב לתגובה זוענף הפרסום נמצא בתקופה המהפכנית ביותר ב-20 שנים האחרונות. משרדים גדולים קורסים ומשרדים קטנים טסים למעלה. משרדי דיגיטל הופכים לסוכנוית 360 ודור חדש של מנהלים צומח. ימי הזוהר של ספי כנראה תמו והוא יודע את זה. כבר לא מדובר בלחמניה הכי לוהטת בשוק מאז עזב את ענבר מרחב
- אף משרד קטן לא נסק למעלה. אגדה ריקנית (ל"ת)02/07/2012 16:45
- 3.אלעד 02/07/2012 11:40הגב לתגובה זואני במקרה מכיר את האנשים המקסימים והצנועים של רויאלטי. בעבודה קשה ויפה בנו מותג חזק. לא כל כך מסתדר לי עם הבחירה שלהם. זה קצת רעש וצילצולים ושליפים במקום עבודה מסודרת ורצינית אותה הם צריכים. בכל אופן, תמיד יהיה אפשר להתחרט ולהחליף אותם...
- 2.נדהמת, אתה גדול! 02/07/2012 10:58הגב לתגובה זוספי שיחק אותה בגדול. בגדול? בענק! הביא תקציב מה זה שווה למשרד. בטוח שדרורי וטובית נשענים לאחור עכשיו ואומרים "שיחקנו אותה"
- 1.שלום 02/07/2012 10:15הגב לתגובה זומשרד פרסום שאפשר לספור את הלקוחות שלו על יד אחת אין לו זכות קיום. ספי עסוק בלספור את הכסף ולגלוש בקוסטה ריקה. מעניין מתי יורם יבין את הטעות שעשה
- איזה שטות של טוקבק (ל"ת)נו באמת 02/07/2012 11:17הגב לתגובה זו