מינוי ראשון של האנטר: עודד קרמר יחליף את שחר פילר כסמנכ"ל קריאייטיב במקאן
כחודש לאחר כניסתו של ריצ'י האנטר לתפקיד מנכ"ל מקאן אריקסון במקום איריס בק היוצאת, מתחילה תחלופת הבכירים במשרד. שחר פילר, ששימש כסמנכ"ל קריאייטיב לצידו של איתי גלאון, מסיים את דרכו במשרד ובמקומו ייכנס לתפקיד עודד קרמר.גורמים בשוק הפרסום מסבירים את המינוי של קרמר כבחירה אישית של ריצ'י האנטר על סמך היכרות מוקדמת ביניהם.
כזכור, לפני כשנה נערך במקאן סבב מינויים שכלל בין השאר את פרישתו של עופר עובד מתפקיד מנכ"ל מקאן דיגיטל. במקומו מונה אלדד וינברגר ששימש אז כסמנכ"ל קריאייטיב בקבוצה לצידו של טל רביב. שחר פילר ואיתי גלאון מונו לסמנכ"לי הקריאייטיב בקבוצה, ואילו רביב מונה לסמנכ"ל קריאייטיב ללקוחות האסטרטגיים. מספר חודשים לאחר מכן סיים גם רביב את דרכו בקבוצת מקאן, לאחר קדנציה של 12 שנים, ועבר ליהושע TBWA בו הוא משמש כיום כסמנכ"ל קריאייטיב ושותף.
לאייס נודע כי סיום דרכו של פילר במקאן הוא מקרה קלאסי של זוגיות שלא צלחה בין מנכ"ל חדש לסמנכ"ל קריאייטיב, כמו במקרים רבים אחרים. החודש הראשון של האנטר במקאן זירז את פרישתו של פילר לאחר מספר חילוקי דעות, עם זאת, הפרישה של פילר שנמצא במקאן מזה שנתיים וחצי והגיע אליו מיהושע TBWA נעשתה ברוח טובה ובהחלטה משותפת בין הצדדים.
בעברו היה קרמר עורך NRG ברנז'ה, מנהל התוכן של אולפני הרצליה וחצי מצמד הבלוגרים, יחד עם רביב שכטר, שהפעילו את בלוג ביקורת הספורט ונתבעו מאוחר יותר על ידי אופירה אסייג. בנוסף היה קרמר אחד מ'שני הגברים השמנים' - מדור הטלויזיה במוסף תל אביב של ידיעות, ואיש תוכן שבין השאר היה חלק מצוותי הפיתוח של העונות הראשונה והשלישית של "הישרדות", והיה שותף בפיתוח השעשועון הישראלי המצליח "לעוף על המיליון". בתפקידו האחרון שימש קרמר כמנהל קריאייטיב אסטרטגי במשרד הפרסום אדלר חומסקי.
ריצ'י הנטר, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון: "עודד הוא איש פרסום המביא עימו ניסיון עשיר ומגוון בתחומים השונים של העשייה הקריאטיבית והבנה עמוקה בענף. איתי ועודד יהיו אחראים על הובלת תחום הקריאייטיב במקאן למחוזות חדשים פורצי דרך עבור לקוחותינו ואני מאחל לשניהם הצלחה רבה. בהזדמנות זו, ברצוני להודות לשחר, בשם כל ההנהלה והעובדים על העשייה הקריאטיבית".
- 28.איש האמת 02/07/2012 18:20הגב לתגובה זוהביא סמנכ"ל שלא מבין בקריאייטיב
- 27.תגיד קרמר 02/07/2012 11:53הגב לתגובה זוראה שכולם מכירים אותו ושאי אפשר להסתיר את העובדה שהוא היה בסך הכל קופירייטר קטן באדלר שהיה שותף לקמפיין הנוראי של בנק הפועלים ולמיתוג העלוב והלא מורגש של שופרסל, והתחיל לכתוב טוקבקים בזכות עצמו. לא להאמין שהגולם הזה אחראי עכשיו על הקריאייטיב של המשרד הגדול בארץ. עצוב.
- 26.עולם פרסום מזויף 02/07/2012 10:53הגב לתגובה זוחבורת אוכלי חינם יושבת כל היום מול המחשב ומטקבקת ברשעות על כל מינוי. תגידו בהצלחה גם ליוצא וגם לניכנס. חבורת רשעים קנאים.
- מישהו 02/07/2012 11:50הגב לתגובה זונגיד מה שבא לנו, נטקבק מה שבא לנו. אני מניח שהעולם שלך לא מזויף אלא אמיתי ונפלא, ואתה בטח גם עובד הרבה יותר קשה מאיתנו, אוכלי חינם שכמותנו. אדיוט
- 25.אחשלו 02/07/2012 06:40הגב לתגובה זולא הצלחתי להבין מי זה קרמר ומה הוא עשה בעולם הפרסום חוץ מ-"עכשיו בשופרסל דיל עוף בשקל תשעים" אוי ואבוי למקאן
- 24.סוף העולם 02/07/2012 00:18הגב לתגובה זוהאיש שבמשך שנים גנב מאזרחים מביא לנו את האיש שגונב קריאייטיב לסרט האסונות שובר הקופות של הקיץ "מותק התקציבים התכווצו" - מציג עכשיו במשרד הפרסום הקרוב אליכם. .
- 02/07/2012 10:15הגב לתגובה זומדובר בגנב הרעיונות הכי גדול שמסתובב באיזור. יום חג באדלר, יום עצוב במקאן
- 23.ק' תותח ויביא למקאן הרבה כבוד!!! (ל"ת)א' 01/07/2012 23:22הגב לתגובה זו
- 22.אילנית 01/07/2012 23:01הגב לתגובה זוקרמר. בחירה להוביל את הקריאיטיב של מקאן
- 21.קרמר - הפילר של שחר במקאן (ל"ת)כאילו דה 01/07/2012 22:15הגב לתגובה זו
- 20.גיק 01/07/2012 17:42הגב לתגובה זוענף הפרסום מצוי במצב קשה. לא רק מקאן...להתחיל להביא טלנטים מתחומים אחרים יכולה להיות דרך חשיבה נכונה
- 19.אחד שמכיר 01/07/2012 16:13הגב לתגובה זוהמקום הזה פשוט לא ייאומן! אין רגע דל, שחר לך לדרכך מי שמוכשר לא צריך לפחד מכלום! מי זה הריצי' הזה בכלל מה זה הדבר הזה... מגוחך
- 18.קרמר מדהים!! בהצלחה ובחירה מצויינת (ל"ת)משה 01/07/2012 15:34הגב לתגובה זו
- אתה טוקבקיסט בתשלום? (ל"ת)אחד 01/07/2012 17:58הגב לתגובה זו
- 17.לקוחה 01/07/2012 14:30הגב לתגובה זומכל אנשי מקאן שיצא לי לעבוד מולם, אתה ללא ספק היחיד שמקצוען בתחומו (חוץ מהמדיה כמובן). תחסר לי באופן אישי ומקצועי. שיהיה בהצלחה, מי שתבחר בו, ירוויח בגדול
- 16.ענת 01/07/2012 14:24הגב לתגובה זוחבל מאוד. איש קריאייטיב מבריק ומנהל מהטובים שיצא לי לעבוד מולם. תודה רבה על הכל ובהצלחה, אין ספק שהמשרד אליו תבחר ללכת, ירוויח בגדול.
- 15.גיא 01/07/2012 14:19הגב לתגובה זושחר ידידי, אני מאוד גאה בך. בהצלחה בהמשך הדרך.
- 14.עצה טובה 01/07/2012 14:15הגב לתגובה זוזה אחלה זמן לעבור ולערוך את תיקי העבודות שלכם.
- 13.אביתר 01/07/2012 14:00הגב לתגובה זוהאמת היא שמקאן חורקים כבר המון זמן. שחר ואיתי לא עושים שם שום דבר יצירתי. כן מחזמר, לא מחזמר, לא יוצא מהמשרד הזה כלום. מחלקת הקריאטיב שם במצב עגום ולא צריך להיות במקאן בכדי להרגיש את זה. בלי קשר, לא נראה לי שקרמר הוא האדם הנכון.
- מקאניסט 01/07/2012 15:05הגב לתגובה זוכי אתה עשית קמפיינים כמו האחרון של לאומי, או אלה של תנובה, או יס ההוא עם אקי אבני, או דפי זהב המצויין, או כל העבודה שעשו לג׳דייט, או האגיס המגניב שעכשיו וחכה להיום בערב- גנדולפיני ואופניק איז אין דה ברייק. המשרד הכי טוב בארץ.
- 12.ברכה בודקת 01/07/2012 13:20הגב לתגובה זולא.
- 11.הלו ! סמנכל קריאייטיב בשקל מי קונה? (ל"ת)שוקו שוקו 01/07/2012 13:12הגב לתגובה זו
- 10.אלמונית 01/07/2012 12:25הגב לתגובה זואחרי שעבדתי עם פילר בלא מעט משרדים , אני חייבת להגיד שהוא איש קרייאטיב גאון !!!!! ואחר הטובים בתעשייה , זאת אבידה למקאן בכלל לבל אפשרי עד שהעלו את הרמה הקרייאטיבית שלהם ( ואחרי שהעיפו את כל המחזות זמר הדבילים שלהם .....) ואחד אנשים היחידם בתעשייה שיודע לכתוב תסריט כמו שצריך מדוייק ומצחיק !
- 9.נייט 01/07/2012 11:59הגב לתגובה זורק כי אומרים לו תעשה פחות טוב ? אין בענף אנשים כאלו יותר!!! פעם היו הים אין פעם היו היום אין
- 8.יוס 01/07/2012 11:58הגב לתגובה זועם כל הרצון לפרגן ולא ללכלך... מוחלף פה אחד מאנשי הקריאייטיב המבריקים בענף, באיש עם הלשון הכי ארוכה בענף הפרסום שידע להתחנף לאיש הנכון בזמן הנכון (ריצי האנטר היה מנכל שופרסל כשעודד קרמר עבד באדלר). עצוב לקריאייטיב
- 7.מקאניסט 01/07/2012 11:46הגב לתגובה זואין עלייך! תותח
- 6.ג 01/07/2012 11:43הגב לתגובה זולא קריאטיב, לא ניהול, לא אנושיות
- אבא שלך אפס. פילר מלך (ל"ת)רונן 01/07/2012 12:27הגב לתגובה זו
- אידיוט 01/07/2012 11:56הגב לתגובה זואידיוט. שחר היה מנהל הקריאייטיב הכי טוב בענף. שאל כל מי שעבד איתו.
- נכון, לא קריאיטיב שהולך להיות מעכשיו למקאן (ל"ת)מקאן 1+1 01/07/2012 11:49הגב לתגובה זו
- 5.המינוי הבא זה ג. יפית לסמנכל לקוחות (ל"ת)אחת שגונחת 01/07/2012 11:38הגב לתגובה זו
- 4.והוא שוקל לא מעט 01/07/2012 11:34הגב לתגובה זומנהל הקריאיטיב הכי טוב בארץ, ראו ביהושע את העבודה המדהימה שהוא עשה, בנק דיסקונט ווינר מכבי, חתך את כל המחזמרים ביס והחזיר אותם לפרסומות הכיפיות כמו שהיו פעם, בנק לאומי ועוד
- 3.יוסי 01/07/2012 11:32הגב לתגובה זוכמה עצוב לראות איש קריאייטיב כמו שחר פילר, מאחרוני אבירי הקריאייטיב ומנהל מהמדהימים שיצא לי לעבוד איתם, עוזב בגלל כלומניק כמו ריצ׳י האנטר. שחר יקירי, כל הכבוד. עשית מעשה אמיץ. בהצלחה.
- 2.אחת שיודעת 01/07/2012 11:20הגב לתגובה זוקרמר אישיות משיכמו ומעלה מינוי מצויין ואנושי השאלה היחידה היא כמה זמן הוא יחזיק בקן הצרעות ששמו מקאן
- 1.אלעד 01/07/2012 11:19הגב לתגובה זולבן אדם אין מושג ירוק בפרסום. הדבר היחיד שהוא יודע לעשות זה לקדם את עצמו במסדרונות, בקיצור - לוביסט. תכונה זו ללא ספק מוכיחה עצמה כיעילה מספיק לקרוא את הכתבה הזו כדי להבין זאת. בהצלחה.......