פרסום ראשון

מינוי ראשון של האנטר: עודד קרמר יחליף את שחר פילר כסמנכ"ל קריאייטיב במקאן

כחודש לאחר מינויו של ריצ'י האנטר למנכ"ל מקאן מתחילה תחלופת הבכירים. עודד קרמר, לשעבר באדלר חומסקי, יחליף את שחר פילר שפרש מתפקידו
משה בנימין | (35)

כחודש לאחר כניסתו של ריצ'י האנטר לתפקיד מנכ"ל מקאן אריקסון במקום איריס בק היוצאת, מתחילה תחלופת הבכירים במשרד. שחר פילר, ששימש כסמנכ"ל קריאייטיב לצידו של איתי גלאון, מסיים את דרכו במשרד ובמקומו ייכנס לתפקיד עודד קרמר.גורמים בשוק הפרסום מסבירים את המינוי של קרמר כבחירה אישית של ריצ'י האנטר על סמך היכרות מוקדמת ביניהם.

כזכור, לפני כשנה נערך במקאן סבב מינויים שכלל בין השאר את פרישתו של עופר עובד מתפקיד מנכ"ל מקאן דיגיטל. במקומו מונה אלדד וינברגר ששימש אז כסמנכ"ל קריאייטיב בקבוצה לצידו של טל רביב. שחר פילר ואיתי גלאון מונו לסמנכ"לי הקריאייטיב בקבוצה, ואילו רביב מונה לסמנכ"ל קריאייטיב ללקוחות האסטרטגיים. מספר חודשים לאחר מכן סיים גם רביב את דרכו בקבוצת מקאן, לאחר קדנציה של 12 שנים, ועבר ליהושע TBWA בו הוא משמש כיום כסמנכ"ל קריאייטיב ושותף.

לאייס נודע כי סיום דרכו של פילר במקאן הוא מקרה קלאסי של זוגיות שלא צלחה בין מנכ"ל חדש לסמנכ"ל קריאייטיב, כמו במקרים רבים אחרים. החודש הראשון של האנטר במקאן זירז את פרישתו של פילר לאחר מספר חילוקי דעות, עם זאת, הפרישה של פילר שנמצא במקאן מזה שנתיים וחצי והגיע אליו מיהושע TBWA נעשתה ברוח טובה ובהחלטה משותפת בין הצדדים.

בעברו היה קרמר עורך NRG ברנז'ה, מנהל התוכן של אולפני הרצליה וחצי מצמד הבלוגרים, יחד עם רביב שכטר, שהפעילו את בלוג ביקורת הספורט ונתבעו מאוחר יותר על ידי אופירה אסייג. בנוסף היה קרמר אחד מ'שני הגברים השמנים' - מדור הטלויזיה במוסף תל אביב של ידיעות, ואיש תוכן שבין השאר היה חלק מצוותי הפיתוח של העונות הראשונה והשלישית של "הישרדות", והיה שותף בפיתוח השעשועון הישראלי המצליח "לעוף על המיליון". בתפקידו האחרון שימש קרמר כמנהל קריאייטיב אסטרטגי במשרד הפרסום אדלר חומסקי.

ריצ'י הנטר, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון: "עודד הוא איש פרסום המביא עימו ניסיון עשיר ומגוון בתחומים השונים של העשייה הקריאטיבית והבנה עמוקה בענף. איתי ועודד יהיו אחראים על הובלת תחום הקריאייטיב במקאן למחוזות חדשים פורצי דרך עבור לקוחותינו ואני מאחל לשניהם הצלחה רבה. בהזדמנות זו, ברצוני להודות לשחר, בשם כל ההנהלה והעובדים על העשייה הקריאטיבית".

תגובות לכתבה(35):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 28.
    איש האמת 02/07/2012 18:20
    הגב לתגובה זו
    הביא סמנכ"ל שלא מבין בקריאייטיב
  • 27.
    תגיד קרמר 02/07/2012 11:53
    הגב לתגובה זו
    ראה שכולם מכירים אותו ושאי אפשר להסתיר את העובדה שהוא היה בסך הכל קופירייטר קטן באדלר שהיה שותף לקמפיין הנוראי של בנק הפועלים ולמיתוג העלוב והלא מורגש של שופרסל, והתחיל לכתוב טוקבקים בזכות עצמו. לא להאמין שהגולם הזה אחראי עכשיו על הקריאייטיב של המשרד הגדול בארץ. עצוב.
  • 26.
    עולם פרסום מזויף 02/07/2012 10:53
    הגב לתגובה זו
    חבורת אוכלי חינם יושבת כל היום מול המחשב ומטקבקת ברשעות על כל מינוי. תגידו בהצלחה גם ליוצא וגם לניכנס. חבורת רשעים קנאים.
  • מישהו 02/07/2012 11:50
    הגב לתגובה זו
    נגיד מה שבא לנו, נטקבק מה שבא לנו. אני מניח שהעולם שלך לא מזויף אלא אמיתי ונפלא, ואתה בטח גם עובד הרבה יותר קשה מאיתנו, אוכלי חינם שכמותנו. אדיוט
  • 25.
    אחשלו 02/07/2012 06:40
    הגב לתגובה זו
    לא הצלחתי להבין מי זה קרמר ומה הוא עשה בעולם הפרסום חוץ מ-"עכשיו בשופרסל דיל עוף בשקל תשעים" אוי ואבוי למקאן
  • 24.
    סוף העולם 02/07/2012 00:18
    הגב לתגובה זו
    האיש שבמשך שנים גנב מאזרחים מביא לנו את האיש שגונב קריאייטיב לסרט האסונות שובר הקופות של הקיץ "מותק התקציבים התכווצו" - מציג עכשיו במשרד הפרסום הקרוב אליכם. .
  • 02/07/2012 10:15
    הגב לתגובה זו
    מדובר בגנב הרעיונות הכי גדול שמסתובב באיזור. יום חג באדלר, יום עצוב במקאן
  • 23.
    ק' תותח ויביא למקאן הרבה כבוד!!! (ל"ת)
    א' 01/07/2012 23:22
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    אילנית 01/07/2012 23:01
    הגב לתגובה זו
    קרמר. בחירה להוביל את הקריאיטיב של מקאן
  • 21.
    קרמר - הפילר של שחר במקאן (ל"ת)
    כאילו דה 01/07/2012 22:15
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    גיק 01/07/2012 17:42
    הגב לתגובה זו
    ענף הפרסום מצוי במצב קשה. לא רק מקאן...להתחיל להביא טלנטים מתחומים אחרים יכולה להיות דרך חשיבה נכונה
  • 19.
    אחד שמכיר 01/07/2012 16:13
    הגב לתגובה זו
    המקום הזה פשוט לא ייאומן! אין רגע דל, שחר לך לדרכך מי שמוכשר לא צריך לפחד מכלום! מי זה הריצי' הזה בכלל מה זה הדבר הזה... מגוחך
  • 18.
    קרמר מדהים!! בהצלחה ובחירה מצויינת (ל"ת)
    משה 01/07/2012 15:34
    הגב לתגובה זו
  • אתה טוקבקיסט בתשלום? (ל"ת)
    אחד 01/07/2012 17:58
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    לקוחה 01/07/2012 14:30
    הגב לתגובה זו
    מכל אנשי מקאן שיצא לי לעבוד מולם, אתה ללא ספק היחיד שמקצוען בתחומו (חוץ מהמדיה כמובן). תחסר לי באופן אישי ומקצועי. שיהיה בהצלחה, מי שתבחר בו, ירוויח בגדול
  • 16.
    ענת 01/07/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    חבל מאוד. איש קריאייטיב מבריק ומנהל מהטובים שיצא לי לעבוד מולם. תודה רבה על הכל ובהצלחה, אין ספק שהמשרד אליו תבחר ללכת, ירוויח בגדול.
  • 15.
    גיא 01/07/2012 14:19
    הגב לתגובה זו
    שחר ידידי, אני מאוד גאה בך. בהצלחה בהמשך הדרך.
  • 14.
    עצה טובה 01/07/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    זה אחלה זמן לעבור ולערוך את תיקי העבודות שלכם.
  • 13.
    אביתר 01/07/2012 14:00
    הגב לתגובה זו
    האמת היא שמקאן חורקים כבר המון זמן. שחר ואיתי לא עושים שם שום דבר יצירתי. כן מחזמר, לא מחזמר, לא יוצא מהמשרד הזה כלום. מחלקת הקריאטיב שם במצב עגום ולא צריך להיות במקאן בכדי להרגיש את זה. בלי קשר, לא נראה לי שקרמר הוא האדם הנכון.
  • מקאניסט 01/07/2012 15:05
    הגב לתגובה זו
    כי אתה עשית קמפיינים כמו האחרון של לאומי, או אלה של תנובה, או יס ההוא עם אקי אבני, או דפי זהב המצויין, או כל העבודה שעשו לג׳דייט, או האגיס המגניב שעכשיו וחכה להיום בערב- גנדולפיני ואופניק איז אין דה ברייק. המשרד הכי טוב בארץ.
  • 12.
    ברכה בודקת 01/07/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    לא.
  • 11.
    הלו ! סמנכל קריאייטיב בשקל מי קונה? (ל"ת)
    שוקו שוקו 01/07/2012 13:12
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אלמונית 01/07/2012 12:25
    הגב לתגובה זו
    אחרי שעבדתי עם פילר בלא מעט משרדים , אני חייבת להגיד שהוא איש קרייאטיב גאון !!!!! ואחר הטובים בתעשייה , זאת אבידה למקאן בכלל לבל אפשרי עד שהעלו את הרמה הקרייאטיבית שלהם ( ואחרי שהעיפו את כל המחזות זמר הדבילים שלהם .....) ואחד אנשים היחידם בתעשייה שיודע לכתוב תסריט כמו שצריך מדוייק ומצחיק !
  • 9.
    נייט 01/07/2012 11:59
    הגב לתגובה זו
    רק כי אומרים לו תעשה פחות טוב ? אין בענף אנשים כאלו יותר!!! פעם היו הים אין פעם היו היום אין
  • 8.
    יוס 01/07/2012 11:58
    הגב לתגובה זו
    עם כל הרצון לפרגן ולא ללכלך... מוחלף פה אחד מאנשי הקריאייטיב המבריקים בענף, באיש עם הלשון הכי ארוכה בענף הפרסום שידע להתחנף לאיש הנכון בזמן הנכון (ריצי האנטר היה מנכל שופרסל כשעודד קרמר עבד באדלר). עצוב לקריאייטיב
  • 7.
    מקאניסט 01/07/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    אין עלייך! תותח
  • 6.
    ג 01/07/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    לא קריאטיב, לא ניהול, לא אנושיות
  • אבא שלך אפס. פילר מלך (ל"ת)
    רונן 01/07/2012 12:27
    הגב לתגובה זו
  • אידיוט 01/07/2012 11:56
    הגב לתגובה זו
    אידיוט. שחר היה מנהל הקריאייטיב הכי טוב בענף. שאל כל מי שעבד איתו.
  • נכון, לא קריאיטיב שהולך להיות מעכשיו למקאן (ל"ת)
    מקאן 1+1 01/07/2012 11:49
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    המינוי הבא זה ג. יפית לסמנכל לקוחות (ל"ת)
    אחת שגונחת 01/07/2012 11:38
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    והוא שוקל לא מעט 01/07/2012 11:34
    הגב לתגובה זו
    מנהל הקריאיטיב הכי טוב בארץ, ראו ביהושע את העבודה המדהימה שהוא עשה, בנק דיסקונט ווינר מכבי, חתך את כל המחזמרים ביס והחזיר אותם לפרסומות הכיפיות כמו שהיו פעם, בנק לאומי ועוד
  • 3.
    יוסי 01/07/2012 11:32
    הגב לתגובה זו
    כמה עצוב לראות איש קריאייטיב כמו שחר פילר, מאחרוני אבירי הקריאייטיב ומנהל מהמדהימים שיצא לי לעבוד איתם, עוזב בגלל כלומניק כמו ריצ׳י האנטר. שחר יקירי, כל הכבוד. עשית מעשה אמיץ. בהצלחה.
  • 2.
    אחת שיודעת 01/07/2012 11:20
    הגב לתגובה זו
    קרמר אישיות משיכמו ומעלה מינוי מצויין ואנושי השאלה היחידה היא כמה זמן הוא יחזיק בקן הצרעות ששמו מקאן
  • 1.
    אלעד 01/07/2012 11:19
    הגב לתגובה זו
    לבן אדם אין מושג ירוק בפרסום. הדבר היחיד שהוא יודע לעשות זה לקדם את עצמו במסדרונות, בקיצור - לוביסט. תכונה זו ללא ספק מוכיחה עצמה כיעילה מספיק לקרוא את הכתבה הזו כדי להבין זאת. בהצלחה.......