פרסום ראשון

הסתיימה המחלוקת בין יוניברסל לערוץ 10: תפרסם ב'הישרדות' ו'היפה והחנון'

חברת הרכש של מקאן סירבה לפרסם בימים בהם שידר ערוץ 10 את היורו בטענה למחירים לא משתלמים. הערוץ בתגובה איים לחסום את לקוחות המשרד וחברת הרכש בתוכניות מצליחות כמו היפה והחנון והישרדות
משה בנימין | (1)

סכסוך המדיה בין יוניברסל, חברת רכש המדיה של קבוצת מקאן אריקסון וערוץ 10 הגיע לסיומו. 2 הצדדים התעשתו מהר והבינו שבמצב העניינים הזה הנפגעים היחידים יהיו הערוץ, משרד הפרסום והלקוחות של יוניברסל.

המאבק בין חברת רכש המדיה הגדולה בישראל לערוץ 10 החל לאחר שיוניברסל סירבה לפרסם בערוץ 10 במהלך הימים בהם שודרו בערוץ 10 משחקי היורו. לטענת יוניברסל חבילות הפרסום שהציע ערוץ 10 בימים אלו תומחרו באופן גבוה, יחסית לתמורת הרייטינג. הצד השלישי בסכסוך בין הצדדים היא חברת צ'רלטון שמחזיקה בזכויות שידור משחקי היורו והשתמשה בפלטפורמות כמו ערוץ 10 וערוץ 9 לשידור המשחקים בזמן שהיא מנהלת את מכירות הפרסום.

לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בתגובה למדיניות היד החזקה של יוניברסל כנגד ערוץ 10 והמחירים אותם דרשה צ'רלטון נעמד הערוץ על רגליו האחרויות ו'עשה שריר' משלו. הערוץ העביר ליוניברסל מסר ברור לפיו, במידה וזו לא תפרסם בימי השידור של היורו היא (יוניברסל), מקאן ולקוחותיה ייחסמו ולא יקבלו דקות פרסום בתוכניות הדגל של ערוץ 10: הישרדות והיפה והחנון.

היום (יום ד') הגיעו הצדדים להבנות לפיהן יוניברסל תחזור לפרסם בימי השידור של משחקי היורו אך לא בפריים, אלא באוף פריים. בשעות השידור המוקדמות, לפני המשחקים, מה שנמנעה לעשות בימים האחרונים. בנוסף יאפשר ערוץ 10 ליוניברסל לרכוש דקות פרסום כרגעיל בתוכניות 'היפה והחנון' ו'הישרדות'.

ממקאן אריקסון נמסר בתגובה: "כל לקוחות מקאן אריקסון יעלו בקמפיינים פרסומיים במהלך שידורי 'הישרדות' הערב ובמהלך היפה והחנון. בתמורה יעלו קמפיינים בודדים של לקוחות מקאן בימים של שידורי היורו, בחמישי ובראשון הקרובים, באוף פריים".

מערוץ 10 נמסר: "אנו ממשיכים בשיתוף הפעולה הפורה עם קבוצת מקאן אריקסון וחברת המדיה יוניברסל, כפי שהיה בעבר".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אילנה שילוח 27/06/2012 12:29
    הגב לתגובה זו
    לא כל אחד היה מעז לעשות שריר למקאן