
שפ"מ משיקה את תחרות 'מלך הג'ינגל: המנצחים ייבחרו בפייסבוק ויזכו בטיסה לניו יורק
תחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ חוזרת במתכונת מחודשת. אחת לחודש ייבחר התשדיר החודשי הזוכה גם באמצעות הגולשים בעמוד הפייסבוק של שפ"מ. התחרות החודשית תתייחס לכל התשדירים ששודרו בחודש הקלנדרי שקדם לתחרות, והתחרות השנתית תכלול את כל תשדירי הרדיו שזכו במהלך החודשים מאי 2012 עד מאי 2013.
במטרה להימנע מהטיות, התחרות נחלקת ל-2 שלבים: בשלב הראשון, סטודנטים מבית הספר לקופירייטינג ACC ע"ש תרצה גרנות, יבחרו וידרגו את הטובים ביותר ובשלב השני אלו יעלו לפייסבוק לבחירת הגולשים. הג'ינגל החודשי שיקבל את רוב הקולות יזכה את צוות משרד הפרסום, המפרסם והמדיה בארוחה במסעדה יוקרתית, וכן יבטיח את מקומו בשלב הגמר של התחרות.
בשלב הגמר השנתי, ייקחו חלק כל הג'ינגלים שזכו בתחרויות החודשיות, סה"כ 12 תשדירים, מתוכם ייבחר "מלך הג'ינגל". השנה הכריזה שפ"מ על פרס נחשק במיוחד לצוות הפרסום אשר הביא את התשדיר הזוכה לרדיו - טיסה לניו יורק. אנשי הצוות הצפויים לקבל את הפרס - תקציבאי, נציג הלקוח, קופירייטר, מפיק, ונציג חברת רכש המדיה.
החודש צפוי להיבחר על ידי הגולשים אחד התשדירים שהסטודנטים החליטו להעלות לפייסבוק. חמשת התשדירים שעלו הם: "שברולט" של דובצקי זקס אוברוצקי, "יס" של מקאן אריקסון, "איחוד ישיר" ו"מכבי שירותי בריאות" של יהושע TBWA ו"האגודה למלחמה בסרטן" של גיתםBBDO.
שרית אריסון, סמנכ"ל השיווק של שפ"מ: "בעידן של מחאה חברתית ומודעות צרכנית גוברת, יותר ויותר מפרסמים מגלים מחדש את כוחו של הרדיו כאמצעי פרסום יעיל ולא יקר, שמביא תוצאות. גם משרדי הפרסום יוצאים עם קמפיינים קריאטיביים מצוינים שמותאמים לפלטפורמה ואנו שמחים לתת להם את ההכרה שמגיעה להם באמצעות תחרות "מלך הג'ינגל".
- 2.יורם 26/06/2012 12:42הגב לתגובה זוהיו מלא קמפיינים שווים לאחרונה ברדיו חבל שאראלה ממפעל הפיס כבר לא יכול להכנס
- 1.רועי (קופירייטר) 26/06/2012 11:09הגב לתגובה זוועוד אולי לקבל מזה משהו, בכלל סבבה.