סוכנות הפרסום 'פרפל אינטראקטיב' תנהל את תקציב הניו-מדיה של 'SWATCH'
יונתן וינר, מנהל הניו מדיה של משווקת 'סווטש' בישראל: "נציגי החברה אהבו את הפעילויות שהצגנו בפניהם ואנו מחכים בקוצר רוח לעלות לאוויר"
סוכנות הפרסום 'פרפל אינטראקטיב' בבעלותם של אורי מנדי, דניאל אציל ויואב מאור תנהל את תקציב הניו-מדיה של 'SWATCH'.
במהלך הפעילות תנהל פרפל אינטראקטיב עבור 'SWATCH' עמוד פייסבוק בו יעלו תכנים אינטראקטיביים לקהל הייעודי בשילוב אפליקציות חדשניות, כשבמרכזן צפויה לעלות אפליקציה ייחודית בשם PUSH THE BUTTON OF FUN, שתקדם את סדרת השעונים החדשה של החברה - כרונו פלסטיק.
יונתן וינר, מנהל הניו מדיה של חברת רולטיים, הנציגה הרשמית של סווטש בישראל: "אנחנו שמחים להתחיל בשיתוף פעולה זה, נציגי swatch בשוויץ מאוד אהבו את הפעילויות החדשניות שאנחנו ופרפל הצגנו בפניהם ואנו מחכים בקוצר רוח להעלות אותם לאוויר".
- 7.תגובה מטעם 24/06/2012 15:15הגב לתגובה זואנילא אכתוב שאתם רמאים ונוכלים אבל כך משתמע מהמספר הילדותי של האנלייק לתגובה נגדכם..כאילו אין לכם מושג בפרסום..וואלה, אין.
- 6.לילוש 21/06/2012 22:24הגב לתגובה זוחברה מגניבים עם ראש טוב
- 5.בנדיטס 21/06/2012 20:11הגב לתגובה זועושקים ורמאים להיזהר
- 4.מרטין 21/06/2012 19:43הגב לתגובה זועוקב אחריהם תקופה... שווה לשים לב לחברה האלה
- 3.אסף 21/06/2012 18:56הגב לתגובה זומכיר טוב את סווטש, המטה שלהם בשוויץ לא מתלהב בקלות, כנראה שפרפל עשו שם עבודה טובה
- 2.אליקו 21/06/2012 18:55הגב לתגובה זובהצלחה
- 1.את מי זה מעניין.....? (ל"ת)למה 21/06/2012 17:39הגב לתגובה זו