גם בתל אביב יש מסעדות כשרות: גיתם מחזירים ליורם לוי ובאומן באותו המטבע

מודעת החוצות של באומן בקאן פגשה יריב ראוי? גיתם פותח בדיאלוג מצחיק עם יורם לוי ומשיב לו במודעת גיוס משלו: פגישה לארטים עם דני יעקובוביץ'
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום גיתם BBDO פותח היום בדיאלוג מצחיק עם באומן בר ריבנאי בעקבות מודעת החוצות שלו בפסטיבל קאן. כזכור, באומן בר ריבנאי שעושים חיל בפסטיבל קאן (עם 4 אריות זהב) - מצאו השנה גם זמן למהלך גיוס משעשע. באמצעות מודעת חוצות שהוצבה מול ה'פאלה' הזמין המשרד אנשי קופי וארט לפגישה עם יורם לוי, במסעדה הכשרה כמובן.

בגיתם BBDO חיכה ליורם לוי יריב ראוי בדמות דני יעקובוביץ' (אחד משני סמנכ"לי הקריאייטיב יחד עם שני גרשי). יעקובוביץ', חובש כיפה סרוגה כמו לוי, וסועד אף הוא רק במסעדות כשרות, החליט לצאת למלחמת קודש ולהחזיר ללוי ובאומן באותו המטבע ובאותו הגופן.

והנה מודעת החוצות של באומן כפי שפורסמה בפסטיבל קאן

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אוכל כשר אבל עושה לבן,זה בסדר? (ל"ת)
    שוקי 21/06/2012 15:48
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    oferdesade 20/06/2012 13:39
    הגב לתגובה זו
    אבטלה סמוייה בקרב בחורי ישיבות (או כפי שקוראים להם בשפת הF&B - משגיחי כשרות.
  • 3.
    חמוד , מצחיק ובעיקר קליל (ל"ת)
    אילן 20/06/2012 12:09
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פסיק 20/06/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    ארבע שגיאות במודעה אחת עם שני משפטים. מרשים. אבל למה להתעכב על שטויות כמו עברית כשאפשר להביא דחקות מגניבות.
  • 1.
    דניאל 20/06/2012 11:27
    הגב לתגובה זו
    גיתם נהייתם גרועים ברמות!!! איבדתם את זה....
  • בוא ואגלה לך,אף פעם לא היה להם את זה (ל"ת)
    זקני צפת ומדיסון 21/06/2012 15:49
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.