
תנובה מפרידה חלב ובשר: עמק ופיראוס למקאן, מאמא עוף וטירת צבי לגליקמן
כחודש לאחר הפרידה המתוקשרת של גיתם BBDO ותנובה, וכפי שנצפה מראש, מעבירה החברה את 4 תקציבי הפרסום לידי מקאן אריקסון וגליקמן נטלר סמסונוב, שנותרו 2 המשרדים היחידים במערך הפרסום של אחד מהמפרסמים הגדולים במשק.
בתנובה עשו למעשה הפרדה בין חלב לבשר: בחברה הוחלט כי מקאן אריקסון יקבל לידיו את תקציבי הפרסום של גבינות עמק ופיראוס, ואילו גליקמן נטלר סמסונוב יקבל לידיו את תקציבי הפרסום של טירת צבי ומאמא עוף. חלוקה זו מותירה בידי מקאן אריקסון את כל מותגי החלב של תנובה ובידי גליקמן נטלר סמסונוב את כל המותגים שאינם נכללים בעולם החלב.
- 2.משה אתה קורע עם הכותרות שלך !! :) (ל"ת)דיני 21/06/2012 16:51הגב לתגובה זו
- 1.דני 19/06/2012 20:12הגב לתגובה זומשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב מטפל גם בתקציבי מעדנות וסנפרוסט השייכים לתנובה.יום נפלא לכולנו