
תנובה מפרידה חלב ובשר: עמק ופיראוס למקאן, מאמא עוף וטירת צבי לגליקמן
כחודש לאחר הפרידה המתוקשרת של גיתם BBDO ותנובה, וכפי שנצפה מראש, מעבירה החברה את 4 תקציבי הפרסום לידי מקאן אריקסון וגליקמן נטלר סמסונוב, שנותרו 2 המשרדים היחידים במערך הפרסום של אחד מהמפרסמים הגדולים במשק.
בתנובה עשו למעשה הפרדה בין חלב לבשר: בחברה הוחלט כי מקאן אריקסון יקבל לידיו את תקציבי הפרסום של גבינות עמק ופיראוס, ואילו גליקמן נטלר סמסונוב יקבל לידיו את תקציבי הפרסום של טירת צבי ומאמא עוף. חלוקה זו מותירה בידי מקאן אריקסון את כל מותגי החלב של תנובה ובידי גליקמן נטלר סמסונוב את כל המותגים שאינם נכללים בעולם החלב.
על פי יפעת בקרת פרסום, היקף ההוצאה לפרסום של 4 המותגים שטופלו בגיתם עמד על כ-10 מיליון שקלים בפועל (להבדיל ממחירי מחירון). 2 התקציבים שיועברו לגליקמן נטלר סמסונוב (מאמא עוף וטירת צבי) עומדים על כ-6 מיליון שקלים ו-2 התקציבים שיועברו לידי מקאן (עמק ופיראוס) עומדים על כ-4 מיליון שקלים.
יוזכר עוד כי במקאן מטופלים מותגים נוספים מבית תנובה: 'יופלה', 'חלב תנובה', 'קוטג'', 'שטוזים', 'תנובה - התאגיד' ועוד. בגליקמן נטלר סמסונוב מטופל תקציב הפרסום של מותג הבשר 'אדום אדום'.
- 2.משה אתה קורע עם הכותרות שלך !! :) (ל"ת)דיני 21/06/2012 16:51הגב לתגובה זו
- 1.דני 19/06/2012 20:12הגב לתגובה זומשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב מטפל גם בתקציבי מעדנות וסנפרוסט השייכים לתנובה.יום נפלא לכולנו