בלב קאן, באומן במודעת דרושים בעברית: בוא לפגוש את יורם לוי במסעדה הכשרה
מה יותר טוב עבור משרד פרסום מלגייס את אנשי הקריאייטיב הטובים ביותר שהתעשייה יכולה להציע? בבאומן בר ריבנאי הבינו את זה טוב מכולם והכינו הפתעה משעשעת לנציגים הישראליים שהגיעו לבקר השבוע בפסטיבל קאן.
ממש מול 'הפאלה', המתחם המרכזי של הפסטיבל, הוצב שלט חוצות (של JCDecaux) בעברית תקינה ובעיצוב מקראי ובו שאלה לעוברים ושבים דוברי העברית: "מכירים את המסעדה הכשרה?". מודעת הדרושים הכריזה ש"באומן מחפש קופי וארט. אז אם הגעת לקאן ומתאים לך לפגוש את יורם...". במודעה צויין גם מספר הנייד של יורם לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי, שיכול לאכול רק במקום אחד - המסעדה הכשרה.
- 3.דור 19/06/2012 14:46הגב לתגובה זוהבדיחה של ענף הפרסום הישראלי - עבודות שמיוצרות רק לצורכי תחרות. מהלך קשרי הדם יצירתי וקריאייטיבי ומה לא? איזה ישראלי שמע עליו חוץ מהברנז'ה? בושה לענף שמתעסק בחור התחת של עצמו במקום בלקוחות שלא מקבלים את הפתרונות הטובים להם ביותר.
- יוסי 19/06/2012 18:00הגב לתגובה זוכנראה שחדשות שישי בערוץ 2 ארוע בלונדון בהשתתפות השגריר הישראלי כתבות באין סוף עיתונים חשובים בעולם ובסי אנ אנ ועוד ועוד ועוד הם הברנז׳ה. לפעמים הקנאה וחוסר הפרגון מעבירים אנשים קטנים על דעתם.
- 2.העתיד 18/06/2012 19:41הגב לתגובה זויורם, בקרוב כשתבין שבאומן בר ריבנאי לא שלך ותצא לחפש משרד שיקלוט אותך כשותף תבין מהר מאוד שכל השטויות האלה והקמפיינים העצמיאיים שלך לא עושים רושם על לקוחות של 600 אלף שקל. תתחיל לחשוב על העתיד במקום להיות גדעון לעניים
- 1.מהלך לא כשר (ל"ת)אדי 18/06/2012 18:56הגב לתגובה זו