קשקשתא במלחמה: הטלוויזיה החינוכית יצאה במכרז לשירותי פרסום "גרילה"
יש מכרזים ויש מכרזים ויש את זה של הטלוויזיה החינוכית. לפני מספר ימים פרסמה הטח"י מכרז לקבלת שירותי פרסום מסוג גרילה. שלא כמו במכרזים ציבוריים/ממשלתיים אחרים, הטח"י שפועלת כיחידת סמך במסגרת משרד החינוך והתרבות נאלצת להתמודד בתקציב מזערי שנע בין 100 ל-300 אלף שקל בלבד.
בהתאם לגודלו, תנאי הסף נמוכים במיוחד ומאפשרים לגופים קטנים ועצמאיים להתמודד באופן שווה. המתמודדים יציגו בפני הטח"י תכנון וביצוע (החל מינואר 2009) ועד למועד הגשת ההצעה למכרז של לפחות 3 קמפיינים מסוג "גרילה" למוצרים/שירותים/מותגים בישראל. על הגוף המציע להיות בעל מחזור עסקים מינימלי של 100,000 שקלים לשנה, בכל אחת מ- 3 השנים האחרונות.
כאמור הטח"י תדרוש מהזוכה במכרז ליווי שוטף והפקת קמפיינים מסוג "גרילה", להגדרתה: "אסטרטגיית פרסום באמצעים לא קונבנציונאליים שמטרתה יצירת "באז" אחר ושונה למותג החינוכית ולתוצריה השונים בפלטפורמות השידור השונות, בקהלים ספציפיים". היקף הפעילות השנתית נאמד בכ-50 עד 100 שעות בשנה, בהן יתוכננו ויופקו 3 עד 5 קמפיינים בהיקף כולל של 100,000 עד 300,000 שקלים, בכפוף לאילוצי תקציב.