D-say אינטראקטיב וקבוצת מיתוס משיקות את 360 Project: קד"מ בשילוב דיגיטל
קבוצת מיתוס ומשרד הפרסום הדיגיטאלי D-say משיקות מיזם חדש בשם "360 Project". במסגרת המיזם יוצע ללקוחות פתרונות שיווק חווייתי עם התממשקות אינטרנטית בתאם להתמחות של כל אחת מהחברות.
לדברי גדי דקל, מבעלי קבוצת מיתוס: "עולם הפרסום בעידן הנוכחי עובר שינויים מהותיים, כשבבסיסם הרצון של חברות מסחריות למצוא פתרונות שיווקיים חדשים, יותר ממוקדים מהקמפיינים המסורתיים. בשנים האחרונות אנו מזהים זליגה בולטת של תקציבי פרסום ושיווק מהמדיות המסורתיות לפעילויות קד"מ ושטח, כמו גם לאינטרנט".
לדברי אבי חנן, מבעלי D-say: "הרעיון הוא לייצר ליין חדש של הפקות ואירועי תוכן שיתפסו את הצרכן בנקודות המכירה ובאירועי השיווק ולחבר אותם גם לעולמות הדיגיטל, ובכך למקסם את המפגש הן בעולם האמיתי והן בזירת הדיגיטל".
קבוצת מיתוס נחשבת לאחת מחברות ההפקה והשיווק החוויתי הגדולות בישראל ופועלת במספר תחומים: שיווק חוויתי, הפקת אירועים ועיצוב תערוכות. החברה הוקמה ב-1996 ומוחזקת בבעלות גדי דקל, המשמש כמנכ"ל, ואנשי העסקים איל וטל רפאלי. על לקוחותיה נמנים מפעל הפיס, כלמוביל, מרצדס, דובק, וודקה ואן גוך , אפסון, קוסמו פארם ואחרים.
חברת D-say בבעלות תמיר יולביץ, אבי חנן ודרורי שלומי נחשבת לאחת מחברות הדיגיטל הגדולות בישראל ועל לקוחותיה נמנים בזק, בזק בינ"ל, אוסם, ספיד סטיק, קולגייט, אלפא רומיאו, פיאט, כלל בריאות, סנו ועוד.