קמפיין Bizportal
צילום: יח"צ

"מתעניינים בכלכלה?" - Bizportal בקמפיין שממליץ לקרוא גלובס ודהמרקר

תחת הסיסמא "למקצוענים, לא למתעניינים", יוצא Bizportal במהלך שיווקי בעלות של 1.5 מיליון ש', שכולל קמפיין טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ושילוט חוצות
כתבי אייס | (4)

יחד עם זאת מוסיפה הלל, "מצאנו במחקר שיש יותר ויותר גולשים שאינם אנשי מקצוע בשוק ההון אך הם כן משקיעים באופן עצמאי וחשוב להם לקבל מידע ועצה ברמה שמקבלים אנשי המקצוע בשוק ההון. גולשים או קוראים אחרים ש'מתעניינים' בכלכלה ומחפשים חדשות בנושאים רחבים יותר, רכילות, מאמרים או כתבות עומק - ימצאו פתרון מצויין בעיתונים הכלכליים, שאנחנו מכבדים ואפילו ממליצים עליהם".

במסגרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טוויסטד, ממליץ האתר הכלכלי Bizportal ל"מתעניינים" בכלכלה להמשיך ולקרוא את 3 העיתונים והאתרים הכלכליים הגדולים - גלובס, TheMarker וכלכליסט. לעומת זאת, מזמין אליו האתר את ה"מקצוענים" ואת "השואפים להיות מקצוענים" בשוק ההון - אנשים שמשקיעים או אלה שרוצים להשקיע בשוק ההון, מנהלים תיקי השקעות, משקיעים שעושים כסף בבורסה וצריכים אתר שנותן פוקוס ומבודד את התכנים המרעישים, אתר שמציג להם יותר כלים, ניתוחים, נתונים ושורות תחתונות. יותר תכל'ס.

אלון מוליאן, מנכ"ל טוויסטד, מוסיף: "בעידן הדיגיטלי חייבים להיות חדים ומדויקים. אף צרכן לא מסוגל להתמודד עם שפע האינפורמציה שקיים ברשת ומחוץ לה ולכן חייבים ליצור בידול אמיתי ומהותי. ברגע שהגולשים יבינו את הערך הייחודי שמעניק להם Bizportal, הם יוכלו לעשות את הבחירה שלהם בצורה חכמה ולהשקיע את הזמן שלהם בתבונה".

הסיסמא שנבחרה מייצגת גם את ייחודו של Bizportal הפועל רק באינטרנט כגורם המספק מיידע ענייני קצר ובזמן אמת. כמו שמקצוענים אוהבים. תקציב הפעילות עומד על כמיליון וחצי שקלים.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ראיתי אתמול בלילה כלכלי כל הכבוד (ל"ת)
    אלונה 19/06/2012 13:21
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    קמפיין חכם ולא מתחכם כל הכבוד (ל"ת)
    מיכאלה 19/06/2012 12:14
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שנון יצירתי חכם (ל"ת)
    שי 19/06/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יש סיבה שאתם לא מעלים את תגובתי (ל"ת)
    דנדי 19/06/2012 11:36
    הגב לתגובה זו