קמפיין Bizportal
צילום: יח"צ

"מתעניינים בכלכלה?" - Bizportal בקמפיין שממליץ לקרוא גלובס ודהמרקר

תחת הסיסמא "למקצוענים, לא למתעניינים", יוצא Bizportal במהלך שיווקי בעלות של 1.5 מיליון ש', שכולל קמפיין טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ושילוט חוצות
כתבי אייס | (4)
Bizportal - האתר המוביל בשוק ההון בישראל, יוצא במהלך שיווקי חדש הכולל מסע פרסום תחת הסיסמא - "למקצוענים, לא למתעניינים". הקמפיין החדש הוא חלק ממהלך אסטרטגי רחב שהחל במחקר צרכנים מעמיק שאפיין סגמנטים באוכלוסיית הגולשים והקשרים שלהם עם עולם הכלכלה ושוק ההון. המחקר הגדיר את מערכות הקשרים בין אוכלוסיית הגולשים, מידת השימוש באתרי שוק ההון והכלכלה וכן מידת מעורבותם האישית וקבלת החלטות השקעה בשוק ההון. מתוך הפרופילים שעלו במחקר, נמצא קשר ישיר וחזק בין גולשים מקצוענים ואתר Bizportal ופרופילי גולשים שבהם זוהה צורך במידע עדכני ורלבנטי לשוק ההון שאתר Bizportal מעניק להם מענה מצוין. לאחר אפיון הסגמנטים והחלטה על מיקוד והובלה בשוק ההון החל תהליך עיצוב האתר מחדש, תוך כדי שימת דגש על הכלים והמידע שרלבנטיים לגולשים פעילים בתחומי שוק ההון, האנרגיה והנדל"ן. עמוד הבית עוצב מחדש ובתקופה הקרובה ישודרגו חלקים נוספים באתר לאחר תקופת הניסוי "בהשקה שקטה" של האתר המעוצב. * לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן במקביל החלה פעילות כנסים ואירועים שנועדה לייצר קשר הדוק יותר עם קהל היעד הזה לאתר, או במילים אחרות - לשמור את האצבע של האתר על הדופק של שוק ההון, והמקצוענים וכאלה שרוצים להינות מהמידע שהאתר מציף למקצוענים שפעילים בו. התפיסה השיווקית מתקשרת את היתרונות של האתר ואת הערך המוסף שהוא מעניק לגולשים בו. השפה השיווקית החדשה שאומצה במסגרת המהלך מדברת לקהל מבין עניין, מתוחכם, שיכול להתחבר להומור ולציניות שבהם משתמש הקמפיין. "החלטנו לייצר הפרדה ברורה בינינו לבין המתחרים", מסבירה גילי הלל, מנהלת השיווק של אתר Bizportal. "האתר שלנו מכוון לקהל גולשים שעוסקים באופן יומיומי בשוק ההון, מתמחים בהשקעות ובנדל"ן, משקיעים בבורסה, מקצוענים שמנהלים את כספם או את כספי לקוחותיהם. אלו האנשים שאתר Bizportal מהווה עבורם כלי עבודה יעיל שמסייע להם לקבל החלטות ולעשות כסף".

biz2 from Gil lupo on Vimeo.

יחד עם זאת מוסיפה הלל, "מצאנו במחקר שיש יותר ויותר גולשים שאינם אנשי מקצוע בשוק ההון אך הם כן משקיעים באופן עצמאי וחשוב להם לקבל מידע ועצה ברמה שמקבלים אנשי המקצוע בשוק ההון. גולשים או קוראים אחרים ש'מתעניינים' בכלכלה ומחפשים חדשות בנושאים רחבים יותר, רכילות, מאמרים או כתבות עומק - ימצאו פתרון מצויין בעיתונים הכלכליים, שאנחנו מכבדים ואפילו ממליצים עליהם". במסגרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טוויסטד, ממליץ האתר הכלכלי Bizportal ל"מתעניינים" בכלכלה להמשיך ולקרוא את 3 העיתונים והאתרים הכלכליים הגדולים - גלובס, TheMarker וכלכליסט. לעומת זאת, מזמין אליו האתר את ה"מקצוענים" ואת "השואפים להיות מקצוענים" בשוק ההון - אנשים שמשקיעים או אלה שרוצים להשקיע בשוק ההון, מנהלים תיקי השקעות, משקיעים שעושים כסף בבורסה וצריכים אתר שנותן פוקוס ומבודד את התכנים המרעישים, אתר שמציג להם יותר כלים, ניתוחים, נתונים ושורות תחתונות. יותר תכל'ס. אלון מוליאן, מנכ"ל טוויסטד, מוסיף: "בעידן הדיגיטלי חייבים להיות חדים ומדויקים. אף צרכן לא מסוגל להתמודד עם שפע האינפורמציה שקיים ברשת ומחוץ לה ולכן חייבים ליצור בידול אמיתי ומהותי. ברגע שהגולשים יבינו את הערך הייחודי שמעניק להם Bizportal, הם יוכלו לעשות את הבחירה שלהם בצורה חכמה ולהשקיע את הזמן שלהם בתבונה". הסיסמא שנבחרה מייצגת גם את ייחודו של Bizportal הפועל רק באינטרנט כגורם המספק מיידע ענייני קצר ובזמן אמת. כמו שמקצוענים אוהבים. תקציב הפעילות עומד על כמיליון וחצי שקלים.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ראיתי אתמול בלילה כלכלי כל הכבוד (ל"ת)
    אלונה 19/06/2012 13:21
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    קמפיין חכם ולא מתחכם כל הכבוד (ל"ת)
    מיכאלה 19/06/2012 12:14
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שנון יצירתי חכם (ל"ת)
    שי 19/06/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יש סיבה שאתם לא מעלים את תגובתי (ל"ת)
    דנדי 19/06/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14
רייטינג

האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?

התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים 

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה  ו-50 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.

בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג ו-36 אלף צופים בלבד.

הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14
רייטינג

האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?

התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים 

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה  ו-50 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.

בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג ו-36 אלף צופים בלבד.