
"מתעניינים בכלכלה?" - Bizportal בקמפיין שממליץ לקרוא גלובס ודהמרקר
יחד עם זאת מוסיפה הלל, "מצאנו במחקר שיש יותר ויותר גולשים שאינם אנשי מקצוע בשוק ההון אך הם כן משקיעים באופן עצמאי וחשוב להם לקבל מידע ועצה ברמה שמקבלים אנשי המקצוע בשוק ההון. גולשים או קוראים אחרים ש'מתעניינים' בכלכלה ומחפשים חדשות בנושאים רחבים יותר, רכילות, מאמרים או כתבות עומק - ימצאו פתרון מצויין בעיתונים הכלכליים, שאנחנו מכבדים ואפילו ממליצים עליהם".
במסגרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טוויסטד, ממליץ האתר הכלכלי Bizportal ל"מתעניינים" בכלכלה להמשיך ולקרוא את 3 העיתונים והאתרים הכלכליים הגדולים - גלובס, TheMarker וכלכליסט. לעומת זאת, מזמין אליו האתר את ה"מקצוענים" ואת "השואפים להיות מקצוענים" בשוק ההון - אנשים שמשקיעים או אלה שרוצים להשקיע בשוק ההון, מנהלים תיקי השקעות, משקיעים שעושים כסף בבורסה וצריכים אתר שנותן פוקוס ומבודד את התכנים המרעישים, אתר שמציג להם יותר כלים, ניתוחים, נתונים ושורות תחתונות. יותר תכל'ס.
אלון מוליאן, מנכ"ל טוויסטד, מוסיף: "בעידן הדיגיטלי חייבים להיות חדים ומדויקים. אף צרכן לא מסוגל להתמודד עם שפע האינפורמציה שקיים ברשת ומחוץ לה ולכן חייבים ליצור בידול אמיתי ומהותי. ברגע שהגולשים יבינו את הערך הייחודי שמעניק להם Bizportal, הם יוכלו לעשות את הבחירה שלהם בצורה חכמה ולהשקיע את הזמן שלהם בתבונה".
הסיסמא שנבחרה מייצגת גם את ייחודו של Bizportal הפועל רק באינטרנט כגורם המספק מיידע ענייני קצר ובזמן אמת. כמו שמקצוענים אוהבים. תקציב הפעילות עומד על כמיליון וחצי שקלים.
- 4.ראיתי אתמול בלילה כלכלי כל הכבוד (ל"ת)אלונה 19/06/2012 13:21הגב לתגובה זו
- 3.קמפיין חכם ולא מתחכם כל הכבוד (ל"ת)מיכאלה 19/06/2012 12:14הגב לתגובה זו
- 2.שנון יצירתי חכם (ל"ת)שי 19/06/2012 12:12הגב לתגובה זו
- 1.יש סיבה שאתם לא מעלים את תגובתי (ל"ת)דנדי 19/06/2012 11:36הגב לתגובה זו