בוקר טוב מקאן: 4 פיינליסטים לבאומן, 2 ליורו ו-2 לשלמור; שמעוני, אדלר, מקאן אריקסון ו-GPS עם פיינליסט לכל אחד
יומו השני של פסטיבל קאן נפתח הבוקר (יום ב') עם תוספת של 12 פיינליסטים לנציגים מישראל. הבוקר נחשפו רשימות השורטליסט בקטגוריות המדיה, PRESS, מובייל, PR וחוצות.
בסיכום היום השני של הפסטיבל עומדים באומן בר ריבנאי ושלמור אבנון עמיחי על 6 פיינליסטים לכל משרד. היום השני שייך לבאומן שהוסיף לרשימה 4 פיינליסטים נוספים, 2 בקטגוריית ה-PR ושניים בקטגוריית המדיה. 3 מהפיינליסטים הם בעבור מהלך 'קשרי הדם' ואחד עבור מהלך ה'מייל בוסטרס'. בקטגוריית ה-PR העפיל מהלך קשרי דם לגמר בתת הקטגוריות: עמותות/ נון פרופיט והשימוש הטוב ביותר באינטגרייטד. בקטגוריית המדיה רשם המהלך (קשרי דם) פיינליסט נוסף בקטגוריית עמותות/בריאות הציבור והמייל בוסטרס בתת הקטגורייה 'אודיו'.
שלמור אבנון עמיחי רשם היום 2 פיינליסטים נוספים, שניהם בקטגוריית המדיה עבור מהלך 'לתת - עגלות ריקות', בתתי הקטגוריות אמביינט ובריאות הציבור.
נציג של כבוד בקטגוריית ה-PRESS הוא משרד הפרסום יורו ישראל שזכה ב-2 פיינליסטים עבור מודעת ה'דוקים' המוצלחת. אייל ארד מבעלי המשרד אמר לאייס: אנחנו גאים מאוד בעבודה שמוכיחה שמצוינות קריאיטיבית הולכת בד בבד עם עבודה אסטרטגית שיווקי. זה כבוד גדול עבורנו להיות היחידים שמייצגים את ישראל בקטגוריית הפרינט וכל הכבוד לצוות הקריאייטיב בראשותו של בן סבר".
בן סבר, מנהל הקריאייטיב הראשי ביורו השוהה בקאן, אמר לאייס: :) להגיע למעמד הפיינליסט בקאן זה תמיד מרגש. לעשות את זה בפרינט זה הישג נדיר שכן מדובר באחת מהקטגוריות הקשות ביותר אם לא הקשה שבהן. השנה הגישו בסביבות ה-6500 עבודות. כמות מטורפת לכל הדעות . משרדים נוספים שרשמו פיינליסטים הם אדלר חומסקי, ארועטי ברמן GPS (רשומים תחת מדיה קום בדפי הפסטיבל), שמעוני פינקלשטיין ברקי ומקאן אריקסון. הפיינליסט של אדלר חומסקי הוא בקטגוריית המדיה עבור מהלך 'הסרט הלא נכון' לקידום המודעות למחלת האלצהיימר.
שמעוני פינקלשטיין ברקי רשם אף הוא פיינליסט בקטגוריית המדיה עבור מהלך 'הפרסומת האחרונה ללילה' עבור SC JOHNSON - גם הוא בקטגוריית המדיה. ארועטי ברמן GPS זכה בפיינליסט במדיה עבור מהלך ה'מוקש' ואילו מקאן אריקסון רשם פיינליסט בקטגוריית המובייל עבור המהלך לאופטיקנה בתת הקטגורייה 'שימוש חדשני'.
- 6.דרייפר 18/06/2012 15:46הגב לתגובה זו(ולא המסטיק) עם כל הכבוד לעבודות שמיוצגות בפסטיבלים חשובים, הגענו בארץ למצב שאנו מפספסים את המקצוע שלשמו משלמים לנו כסף. המטרה של העבודות היא למכור, להעלות מכירות ולבוא לידי ביטוי ברווח מסוים למפרסם. יוצא שעבודות שנוסעות לקאן לא רואות מדיה, ועומדת מהבחינה הזאת בקריטריונים הנמוכים האפשריים (בואו נשים את המודעה במקומון איזוטרי ב 1000 שקל ונשלח אותה לקאן). לפי שנה זכתה עבודה מדרום אמריקה שקראה לאנשים ברכבת התחתית לסרוק את השלט עם הסמארטפון והקניות יגיעו אליהם הביתה. הקמפיין הזה העלה את מכירות הלקוח בהיסטריה וענה בין השאר על רעננות חשיבתית. במקום שהמפרסמים יתלהבו מהפרסום שמביא להם כסף, המשרדים מתהדרים בפרסים. עם פרסים לא קונים במכולת, אל תשכחו.
- 5.נו בולשיט 18/06/2012 13:40הגב לתגובה זוהיומי הוא שרק את עצמך אתה מרמה! בסוף כמו רוב אנשי הקריאטיב (שלא לומר כולם) בענף שלכם תמצא עצמך יום אחד אבוד, חסר קריירה, חסר הכנסה, חסר סיפוק למעט כל מיני פרסי קריאטיב איזוטריים וחסרי משמעות. פתאט חסר עתיד מייל בוסטרס - וואן אוף לשפ״א - זהה לפרו בונו הסרט הלא נכון - אלצהיימר פרו בונו מוקשים - פרו בונו דוקים - וואן אוף לדג הזהב פרסומת אחרונה ללילה - מי שמע על זה?? אופטיקה מובייל - מה? מי שמע על זה? פרט בונו, וואן אופס למינהם, עמותות, גופי מדיה איזוטריים - הכל אותו דבר יא דביל. שום קמפיין אמיתי ללקוח אמיתי. שום דבר שמזיז פה משהו למישהו. אז לך תתבשם בקריירה הפתאטית שלך . בגיל 35 תגלה שאתה עם שני ילדים נבלי יכולת לכלכל אותם או להתגאות במשהו. או שאולי תבין איפה באמת חשוב לעשות עבודה קריאטיבית ולאיזה לקוחות. אבל היי, אתה לא באמת יכול למכור את הרעיונות שלך ללקוחות אמיתיים , נכון? אתה אפס..וככה הם מסתכלים עליך.
- 4.האמת! 18/06/2012 13:19הגב לתגובה זוסרטים, מודעות, רדיו, אינטרנט וכמובן גראנד. כל השאר המועמדויות המביכות הללו נועדו כדי שמארגני התחרות יקבלו עוד כסף והמשרדים יתהדרו בנוצות סינטטיות ולא אמיתיות. משרד שיביא פרס באחת מהקטגוריות הנ"ל יקבל את מלוא הכבוד.
- 3.משה 18/06/2012 12:52הגב לתגובה זוצדק ישראלי תרדוף! יו"ר ועדת השופטים בקטגורית הדיירקט הוא גדעון עמיחי, לשעבר הבעלים של שלמור-אבנון-עמיחי. מי עלה לשלה הבא? שתי עבודות, שנעשו בפיקוחו המלא, ושתי עבודות של סגנו לשעבר יורם לוי, כיום בבאומן. והכול כמובן, מקרי...
- 2.נו בולשיט 18/06/2012 12:35הגב לתגובה זוכמה חארטה אלהים ישמור.
- 18/06/2012 12:54הגב לתגובה זוהמייל בוסטרס של באומן, המודעות של יורו, הסרטון של שמעוני, המובייל של מקאן...לך לך תישן על האף
- נו בולשיט 18/06/2012 15:10היומי הוא שרק את עצמך אתה מרמה! בסוף כמו רוב אנשי הקריאטיב (שלא לומר כולם) בענף שלכם תמצא עצמך יום אחד אבוד, חסר קריירה, חסר הכנסה, חסר סיפוק למעט כל מיני פרסי קריאטיב איזוטריים וחסרי משמעות. פתאט חסר עתיד מייל בוסטרס - וואן אוף לשפ״א - זהה לפרו בונו הסרט הלא נכון - אלצהיימר פרו בונו מוקשים - פרו בונו דוקים - וואן אוף לדג הזהב פרסומת אחרונה ללילה - מי שמע על זה?? אופטיקה מובייל - מה? מי שמע על זה? פרט בונו, וואן אופס למינהם, עמותות, גופי מדיה איזוטריים - הכל אותו דבר יא דביל. שום קמפיין אמיתי ללקוח אמיתי. שום דבר שמזיז פה משהו למישהו. אז לך תתבשם בקריירה הפתאטית שלך . בגיל 35 תגלה שאתה עם שני ילדים נבלי יכולת לכלכל אותם או להתגאות במשהו. או שאולי תבין איפה באמת חשוב לעשות עבודה קריאטיבית ולאיזה לקוחות. אבל היי, אתה לא באמת יכול למכור את הרעיונות שלך ללקוחות אמיתיים , נכון? אתה אפס..וככה הם מסתכלים עליך.
- האמת! 18/06/2012 13:21גם אם הוא לא צודק זה מצדיק אלימות שכזאת? אתה עוד תוצאה של הישראליות החדשה: התקפה-התקפה-התקפה!
- 1.מלך הביצה 18/06/2012 11:52הגב לתגובה זוככה זה בלי פוליטיקות