פותחים בסערה: 4 פיינליסטים לשלמור אבנון עמיחי, 2 לבאומן ואחד למקאן
פסטיבל הפרסום בקאן יצא לדרכו. היום (יום א') בבוקר התפרסמה רשימת העבודות שהעפילו לשלב הגמר בקטגוריות הדיירקט והפרומו. המשלחת הישראלית שכוללת עשרות פרסומאים ממשרדים כמו שלמור אבנון עמיחי, אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי ועוד, עושה את דרכה לצרפת בשעות אלה וחלקם כבר הגיעו לעיר החוף הצרפתית.
שלמור אבנון עמיחי, שרשום על כמות הזכיות הגדולה ביותר בפסטיבל קאן, פותח את 2012 בסערה. ביום הראשון של התחרות התבשר המשרד על 4 פיינליסטים בשלב הגמר של קטגוריות הדיירקט והפרומו. בקטגוריית הדיירקט העפילו לשלב הגמר העבודה של 'עלה - מכירה קבוצתית' בתת הקטגורייה Direct Response Digital, ובנוסף העפילה לשלב הגמר העבודה של 'לתת - עגלות ריקות' בתת הקטגורייה אמביינט מדיה.
לגמר קטגוריית הפרומו העפילו 2 עבודות נוספות של המשרד: 'מיצג המכונית המרוסקת' באוטומוטור ו'לתת - עגלות ריקות'.
מנכ"ל שלמור אבנון עמיחי, אדם אבנון מסר: "אנחנו שמחים לפתוח את יומה הראשון של התחרות עם 4 פיינליסטים ומצפים כבר להמשך השבוע. אני רוצה להודות במיוחד לצור (גולן, מ"ב) ולכל הצוותים שעבדו על הפרויקטים, בעבר ובהווה, על תרומתם להמשך ביסוס מורשת המשרד בקאן ומאחל הצלחה לשאר המשרדים הישראליים שמתמודדים יחד איתנו בתחרות".
צור גולן, מנהל הקריאייטיב הפורש משלמור ומי שחתום על סדרת העבודות שהוגשה השנה לתחרות, סיפר לאייס בשיחה מקאן: "למרות כל השינויים והעובדה שאני לא בשלמור היום, אני גאה על שנה מדהימה ואני גאה להמשיך את המורשת היצירתית של המשרד. הצוותים שלי ואני עברנו שנה קשה ואני שמח שגם בשנה כזאת, מסתמנת מגמת הצלחה בקאן, זאת הנדוניה האישית שלי לשלמור ול-Y&R".
הבאים בתור לפתוח את הפסטיבל ברגל ימין הם אנשי באומן בר ריבנאי עם 2 פיינליסטים בקטגוריית הדיירקט, שניהם עבור ה-Blood relations. פיינליסט אחד בתת הקטגורייה בריאות ובטחון הציבור/פרסום קהילתי והשני בתת הקטגורייה המכובדת אינטגרייטד דיירקט.
יורם לוי מסר: "משמח מאד לפתוח את הפסטיבל עם 2 פינליסטים. העבודה הזו עבור מרכז פרס לשלום שזכתה לפני חודש במדליית זהב בפסטיבל ניו יורק גורמת להתרגשות רבה גם בסאצי אנד סאצי שם נבחרה כעבודה הטובה של הרשת. אנחנו מקווים מאד שהיא תצליח גם בפסטיבל קאן".
מקאן אריקסון שטרם הניח על מדפי המשרד אריה מפסטיבל קאן, העפיל לשלב הגמר עם מהלך הטיימליין. העבודה שכבר גרפה פרסים מסבב התחרויות שקדם לקאן העפילה לגמר בתת הקטגורייה בריאות ובטחון הציבור/פרסום קהילתי.
ניר רפואה אמר: "מאוד כיף לראות את עבודת הטיימליין עבור הרשות למלחמה בסמים מקבלת הכרה בפסטיבל קאן, ועוד בתחרות הדיירקט שאינה כוללת הרבה עבודות דיגיטליות בין הפינליסטים".
- 4.צחי 22/06/2012 16:23הגב לתגובה זוזוהי הודעה פרסומית, במידה והיא מפריעה לבעלי הפורום אנא שלחו הודעה למייל [email protected] תודה רבה ממליץ לכם על מטבחים שיתאימו בדיוק לכם מטבחים [url=http://www.lugat.co.il]מטבחים[/url] ממליץ לכם על מטבחים שיתאימו בדיוק לכם
- 3.דוד 17/06/2012 15:16הגב לתגובה זוגם בסאצ'י אנד סאצ'י נורא התרגשו והעבודה נבחרה לעבודה הטובה ביותר ברשת - זה נורא נורא נורא חשוב. נורא חשוב המידע הזה. נורא חשוב להמשך החיים. איזה מזל שיורם עדכן אותנו בנתון הזה. בכלל, עולם הפרסום הישראלי זה דבר פאתטי. המדינה בוערת, מתנחלים, ערבים, גירושים של עובדים זרים אבל יורם העיקר שבסאצ'י נורא התרגשו והעבודה היא הטובה ברשת. בושה. מזכיר את גדעון עמיחי שבעיקר היה עסוק למתג את עצמו, עוד הרבה לפני הלקוחות שלו.
- 2.בושה 17/06/2012 14:09הגב לתגובה זובאומן עשו תחרות בינלאומית ובקשו מאנשים מכל העולם לענות על מה שהם קרו הבריף "הבלתי אפשרי" וקיבלו רעיון נפלא מקופירייטר צרפתי ואת זה הם שלחו כעבודה שלהם.חבל שהם לא ממש אומרים את זה בהגשת העבודה. בושה!!!
- אחד מהצוות 17/06/2012 15:53הגב לתגובה זוחבל שאת מלכלכת ככה בלי לבדוק עובדות. זה לא משרד אלא ז'אן שזכה בתחרות (האיש שכתב את סרט הארון של קנאל+) וביחד איתו ועם פורום המשפחות השכולות יצרנו את הפרוייקט הזה. כולנו חברים ושותפים לעשייה ולקרדיט. אז יאללה תנוחי
- 1.אבי אחד 17/06/2012 13:14הגב לתגובה זודי למנף, ולהזכיר כל הזמן שלמור שלמור. פתח דף חדש ועזוב אותנו מהצגה שכבר נגמרה ולא מעניינת. בהצלחה.