צפו: מה הכי מעצבן מפיקים, מנהלי לקוחות ואנשי קריאייטיב בענף הפרסום?
אז למה באמת שליש מעובדי משרדי הפרסום פורשים בנקודה זו או אחרת מבלי להביט לאחור? לקראת פאנל שיעלה בפסטיבל קאן הקרוב בנושא נשירה של טאלנטים ממשרדי פרסום, עלו לאחרונה 3 סרטונים משעשעים שמתארים חלק מהתסכול של אנשי קריאייטיב, מנהלי לקוחות ומפיקים במשרדי פרסום.
מאחורי הסרטונים והפאנל שיתקיים במהלך הפסטיבל עומדת סוכנות הפרסום
הסרטונים שמשמשים כפרומו לפאנל מזכירים את סדרת ה"שיט שאנשים אומרים..." ולפיהם: מנהלי לקוחות רוצים יותר קרדיט, אנשי קריאייטיב רוצים פחות דרישות לחידודים מהלקוח ומפיקות רוצות שמישהו ייקח אותן ברצינות ויקדיש להן יותר זמן מאשר לסושי.
מה מעצבן את אנשי הקריאייטיב?
מה מעצבן את מנהלי הלקוחות?
מה מעצבן את המפיקות?
- 2.גל 17/06/2012 16:50הגב לתגובה זוזה קריאייטיב? זוועה
- 1.oferdesade 14/06/2012 16:20הגב לתגובה זוconclusion: if you wanna spend money, dont do it on a bunch of spoilt brats who spend half their time ratting on others and the other half pretending to love them. honesty in advertising begins sat home.