פרסום ראשון

תקציב הפרסום של מותג הניווט iGO יוצא למכרז: החברה פנתה למספר משרדים

בשנים האחרונות מטופל התקציב בארועטי ברמן GPS. ב-2011 עמד התקציב על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים
משה בנימין | (11)

תקציב הפרסום של מותג הניווט iGO מבית GPS & MORE יוצא למכרז - כך נודע לאייס.

בשנים האחרונות מטופל תקציב הפרסום של iGO על ידי משרד הפרסום ארועטי ברמן GPS. משווקת iGO בישראל היא חברת GPS&MORE המשמשת כשלוחה הישראלית של חברת NNG הבינלאומית. NNG - מפתחת תוכנת הניווט הוקמה על ידי 2 יזמים מישראל: דודי וירניק וקובי הלפרין ומשווקת את מוצריה מסביב לעולם.

לאייס נודע כי לאחרונה הודיעה החברה למשרד הפרסום ארועטי ברמן GPS על כוונתה לפתוח בהליך מכרזי, ופנתה במקביל למספר משרדי פרסום שיציגו בפניה. על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של החברה על כ-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון ב-2011 המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים. ב-2010 עמד התקציב על היקף דומה.

ב-GPS&MORE אישרו את הידיעה.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    שמעון 17/06/2012 12:58
    הגב לתגובה זו
    זאת הסיבה היחידה שנוטשים אותם. ווייז אפליקציה גרועה והיא הכי פופולרית כי אין ברירה אחרת.
  • 5.
    הקשקוש עד היום עם דני רופ נחשב פרסום? חובבנות (ל"ת)
    לא ייאמן 17/06/2012 12:57
    הגב לתגובה זו
  • אלי 17/06/2012 13:23
    הגב לתגובה זו
    שהקדים את זמנו....
  • 4.
    משרד גרוע וארועטי איש לא חכם (ל"ת)
    יוסי ארועטי 14/06/2012 16:35
    הגב לתגובה זו
  • למה אתה סתם מפזר אנדרסטיטמנטס... (ל"ת)
    אלי 14/06/2012 18:34
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    PGS 14/06/2012 15:00
    הגב לתגובה זו
    פשוט הזוי
  • 2.
    מטורף 14/06/2012 13:43
    הגב לתגובה זו
    שלקוחות עדיין הולכים למשרד הזה...הזוי
  • 1.
    אורית 14/06/2012 13:08
    הגב לתגובה זו
    אין שם לא קריאייטיב ולא אסטרטגיה, רק צעקות של דודי הפסיכי
  • GPS זה משרד פרסום? (ל"ת)
    יאנה 14/06/2012 14:21
    הגב לתגובה זו
  • לא, זה מכשיר ניווט (ל"ת)
    במבי 14/06/2012 14:51