פרסום ראשון
תקציב הפרסום של מותג הניווט iGO יוצא למכרז: החברה פנתה למספר משרדים
בשנים האחרונות מטופל התקציב בארועטי ברמן GPS. ב-2011 עמד התקציב על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים
תקציב הפרסום של מותג הניווט iGO מבית GPS & MORE יוצא למכרז - כך נודע לאייס.
בשנים האחרונות מטופל תקציב הפרסום של iGO על ידי משרד הפרסום ארועטי ברמן GPS. משווקת iGO בישראל היא חברת GPS&MORE המשמשת כשלוחה הישראלית של חברת NNG הבינלאומית. NNG - מפתחת תוכנת הניווט הוקמה על ידי 2 יזמים מישראל: דודי וירניק וקובי הלפרין ומשווקת את מוצריה מסביב לעולם.
לאייס נודע כי לאחרונה הודיעה החברה למשרד הפרסום ארועטי ברמן GPS על כוונתה לפתוח בהליך מכרזי, ופנתה במקביל למספר משרדי פרסום שיציגו בפניה. על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של החברה על כ-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון ב-2011 המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים. ב-2010 עמד התקציב על היקף דומה.
ב-GPS&MORE אישרו את הידיעה.
- 6.שמעון 17/06/2012 12:58הגב לתגובה זוזאת הסיבה היחידה שנוטשים אותם. ווייז אפליקציה גרועה והיא הכי פופולרית כי אין ברירה אחרת.
- 5.הקשקוש עד היום עם דני רופ נחשב פרסום? חובבנות (ל"ת)לא ייאמן 17/06/2012 12:57הגב לתגובה זו
- אלי 17/06/2012 13:23הגב לתגובה זושהקדים את זמנו....
- 4.משרד גרוע וארועטי איש לא חכם (ל"ת)יוסי ארועטי 14/06/2012 16:35הגב לתגובה זו
- למה אתה סתם מפזר אנדרסטיטמנטס... (ל"ת)אלי 14/06/2012 18:34הגב לתגובה זו
- 3.PGS 14/06/2012 15:00הגב לתגובה זופשוט הזוי
- 2.מטורף 14/06/2012 13:43הגב לתגובה זושלקוחות עדיין הולכים למשרד הזה...הזוי
- 1.אורית 14/06/2012 13:08הגב לתגובה זואין שם לא קריאייטיב ולא אסטרטגיה, רק צעקות של דודי הפסיכי
- GPS זה משרד פרסום? (ל"ת)יאנה 14/06/2012 14:21הגב לתגובה זו
- לא, זה מכשיר ניווט (ל"ת)במבי 14/06/2012 14:51