
הסוכנות היהודית יצאה למכרז סגור על תקציב הפרסום: פנתה למספר משרדים
הסוכנות היהודית יצאה לפני מספר ימים במכרז סגור על תקציב הפרסום שלה. בהתאם לסטטוס המכרז, משרדי הפרסום שיתמודדו בו הם כאלו שהסוכנות פנתה אליהם בבקשה שישתתפו.
ב-2011 עמד תקציב הפרסום של הסוכנות על כמיליון דולר במחירי מחירון, ב-2010 עמד התקציב על כ-850 אלף דולר במחירי מחירון, כך על פי יפעת בקרת פרסום. עד לאחרונה טופל התקציב במשרד הפרסום דרורי שלומי שקד ולאייס נודע כי הסוכנות פנתה אליו בבקשה שיתמודד גם במכרז הנוכחי. בין הדגשים של הסוכנות היהודית במכרז: "הסוכנות תהווה לקוח מרכזי של המציע והערכות המציע לטיפול מבחינת זמינות ואיכות השירות תשקף זאת". עוד דורשת הסוכנות מהמתמודדים "נסיון בהובלת קמפיינים חברתיים". ההחלטה על זהות הזוכה תקבע לפי המשקולות הבאים: מקצועיות קריאיטיביות ונסיון 35%, מחירון 50%, והיערכות המציע למכרז 15%.
דרישות הסוכנות מהמתמודדים צנועות למדי ביחס לנעשה בענף. המתמודדים נדרשים להציג בפניה הצעה לקמפיין פרסומי שיחשוף את עיקרי התכנית האסטרטגית החדשה של הסוכנות היהודית בקרב הציבור הישראלי. במסגרת הפעילות הפרסומית של הסוכנות יעלה קמפיין בעברית הפונה לציבור הרחב והמגוון בישראל, וייחשף גם לקהל הבינלאומי. המסר המרכזי אותו מבקשת הסוכנות להעביר הוא: "אנחנו כאן כדי להביא את ישראל לכל בית יהודי בעולם ולהביא את הקהילות היהודיות לישראל".