ניופאן משנה את מערך הפרסום: תקציב טושיבה לבאומן; ניופאן והאייר לגליקמן

ההצעה להעביר את תקציב טושיבה משלמור אבנון עמיחי לבאומן עלתה בעבר והוקפאה. כעת משלימים בניופאן את המהלך ומעבירים תקציבים גם לגליקמן
משה בנימין |

לאחר שעיכבה את ההחלטה במספר חודשים, החליטה סופית קבוצת ניופאן לערוך שינוי במערך הפרסום. תקציב הפרסום של 'טושיבה' שבעבר כבר תוכנן להעבירו משלמור אבנון עמיחי לבאומן בר ריבנאי יועבר למשרד. גליקמן נטלר סמסונוב יקבל לידיו את תקציב מרכז השירות של ניופאן ואת תקציב המותג הסיני 'האייר'.

בחודשים האחרונים התמודדו באומן וגליקמן על 2 התקציבי של ניופאן: טושיבה ומרכז השירות. בשלמור אבנון עמיחי טופלו תקציבי פרסום נוספים של קבוצת ניופאן והם יחולקו בין גליקמן לבאומן שיהיו שני המשרדים שילוו מעתה והלאה את הקבוצה. בין המותגים נמנים: 'דלונגי', 'אינדיסיט' שיעברו לידי גליקמן יחד עם 'האייר'. באומן מטפל כיום ב'מוליניקס' ו'טפאל' בנוסף לטושיבה. תקציבים נוספים שיחולק בין המשרדים כוללים את: MAGIMIX, Kitchenaid, ו-BOSE.

תקציב הפרסום של ניופאן יעמוד בשנה הקרובה על היקף זהה לזה ב-2011, כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון. ירון צפדיה, סמנכ"ל השיווק של ניופאן אמר לאייס: "התקציב יעמוד על היקף זהה לזה של השנה הקודמת - מה שעתיד להשתנות הוא תמהיל המדיה שיופנה יותר לאינטרנט ושת"פים נוספים". עוד אומר צפדיה: "מנוע הצמיחה שלנו לשנים הקרובות הוא המותג הסיני האייר. החדירה שלו לישראל הגיעה מתחום המסכים ובשנים הקרובות נראה את המותג הופך לדומיננטי בקו של מקררים, מזגנים, מכונות כביסה ועוד".

הנתון האחרון על סימון האייר כמנוע צמיחה אמור להעלות חיוך על פני אנשי גליקמן נטלר סמסונוב שיטפלו במותג. עם זאת, תקציב הפרסום של טושיבה הוא זה שנחשב לגדול ביותר מבין מותגי החברה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה