'הארץ' בשיפוץ תדמיתי: לראשונה מזה עשור יוצא בקמפיין באמצעות 'פירמה'

כחודש לאחר הפרידה ממקאן יעלה לאוויר עיתון הארץ עם קמפיין שיווקי בשווי של כ-3 מיליון שקלים במסגרת רענון תדמיתי שיכלול נראות חדשה
משה בנימין | (16)

עיתון הארץ יוצא בקמפיין שיווקי לראשונה מזה עשור, במסגרתו הוא יציג רענון תדמיתי שיכלול נראות חדשה למוסף הארץ ומוסף גלריה שיחליף פורמט. במסגרת זו, מוסף הארץ החדש יופץ בפורמט מגזין, ומוסף גלריה לראשונה בפורמט טבלואיד. שווי הקמפיין מוערך בכ-3 מיליוני שקלים.

הארץ הודיע היום (יום א') על שינויים במוסף הארץ ובמוסף התרבות היומי "גלריה", שעבר עיצוב מחדש ויופיע לראשונה, ומעתה והלאה, בפורמט טבלואיד. מוסף הארץ, יופיע מעתה בפורמט מגזין ייחודי שאינו קיים בארץ במוספי השבת של העיתונים, בעיצוב חדשני. מעתה יודפס המוסף בהדפסת איכות על נייר מגזיני. במוסף, יופיעו כותבים ומדורים חדשים, ויופיעו כתבות מגזין במסורת 'מוסף הארץ'. המוספים החדשים יצאו לאור ביום שישי הקרוב.

אייס רוצה להכיר אתכם טוב יותר - לפרטים לחצו כאן

בתוך כך, 'הארץ' יוצא בקמפיין תדמיתי, לראשונה מזה למעלה מעשור. כזכור, לפני כחודש הודיע אילן שילוח, יו"ר מקאן אריקסון - משרד הפרסום שליווה את הקבוצה, באמצעות חשבון הטוויטר שלו על סיום ההתקשרות בין המשרד להארץ. הקמפיין הוא תוצר ראשון של השפה השיווקית החדשה, שנבנתה עם בית המיתוג 'פירמה' ואשר תלווה את 'הארץ' מעתה והלאה. מטרת הקמפיין היא לחדד את המסר השיווקי הישן-חדש 'הארץ- לאנשים חושבים'.

אחיה פריד, סמנכ"ל השיווק של קבוצת 'הארץ': "תפקידו של "הארץ" בזירת התקשורת בישראל הינו לא רק להעביר אינפורמציה אלא לעודד ספקנות, לעמוד בפני הרדידות ולשחרר את המחשבה. השפה השיווקית החדשה שבחרנו מייצגת את קווי היסוד האלה, שמלווים את "הארץ" קרוב למאה שנה ומלבישה אותם, לראשונה מזה שנים רבות, בלבוש חדש, צבעוני, שמח ואופטימי".

לדברי דורון גולדנברג ואלעד משען, בעלי חברת המיתוג 'פירמה': "בקדמת הבמה הצבנו את הערך הייחודי והחשוב ביותר של הארץ: חשיבה. אלא שעכשיו, בפעם הראשונה, המחשבות והדעות של הקוראים עצמם הן חלק מהותי במותג. המסר המיתולוגי הודק והותאם לעולם התקשורת כיום: אייקון "א" חדש עוצב כדי ליצור שם משפחה מאחד לכל ענפי התוכן של הקבוצה, השפה העיצובית מושתתת על שפת האינפוגרפיקה שהינה מגמה הולכת וגוברת בעולם העיתונאות: היא מכניסה צבעים רעננים המבטאים את ההתחדשות, העדכניות והרלוונטיות של מותג הארץ".

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    wow 11/10/2012 20:02
    הגב לתגובה זו
    מי אחראי על זה?
  • 12.
    עמי 16/07/2012 16:14
    הגב לתגובה זו
    http://www.xnet.co.il/design/articles/0,14563,L-3094245,00.html
  • תמי 11/10/2012 11:01
    הגב לתגובה זו
    או שאתה לא מבין פרסום או שאתה לא מבין ברנדינג, או את שניהם בעצם. עכשיו תיכנס ללינק ותסתכל שוב על הקמפיין, אבל לאט, ועכשיו אחרי שהתרכזת - מה הקשר?
  • 11.
    יעקב בקרמן 13/06/2012 23:59
    הגב לתגובה זו
    העיצוב יפה מאד, והלוואי ויביא את האיחוד למדינה בהשפעת הארץ.
  • 10.
    פרסומת מצויינת - שנונה וקולעת. הידד לפרסומאים (ל"ת)
    אלי 13/06/2012 08:20
    הגב לתגובה זו
  • זיוה בקרמן 13/06/2012 23:54
    הגב לתגובה זו
    העיצוב מקסים, פרסומת מצוינת, שיהיה בהצלחה !!!
  • 9.
    יצחק 12/06/2012 08:15
    הגב לתגובה זו
    צבועים. העיתון שמטיף לערכים חברתיים, היה הראשון בתקשורת וכמעט ראשון המעסיקים בישראל, שהעביר את כל העובדים (כולל העיתונאים) מהסכמי עבודה קיבוציים לחוזים אישיים חסויים. הטפה כלפי חוץ הפוכה מהתנהלות כלפי פנים, בכל תחום אפשרי - בושה לאנשים חושבים, מחמאה לקפיטליסטים חזיריים.
  • 8.
    cvbvcb 11/06/2012 13:09
    הגב לתגובה זו
    ghgfbcvb
  • 7.
    מוריס 11/06/2012 10:18
    הגב לתגובה זו
    ממליץ על הפנמת הערך =ציונות!!!!
  • היונים 11/06/2012 10:46
    הגב לתגובה זו
    תפנים את זה
  • 6.
    רני 11/06/2012 08:27
    הגב לתגובה זו
    עכשיו ברור מה הסיבה לעזיבת מקאן. לא מקאן זרקו את הארץ מסתבר. ככה זה כשנשארת רק כוחניות במשרד שפעם היה הכי טוב בארץ
  • 5.
    נחמד 10/06/2012 22:18
    הגב לתגובה זו
    למקרה ששכחת ככה עושים פרסום! מצייץ מי שמצייץ אחרון.
  • 4.
    יפה! (ל"ת)
    שילוח 10/06/2012 21:59
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מכיר את כולם 10/06/2012 21:57
    הגב לתגובה זו
    פשש חתיכת מכה למקאן...
  • 2.
    מאיפה הכסף לקמפיין? משכר העיתונאים? (ל"ת)
    אלי 10/06/2012 18:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אז מדוע האתר שלהם מפוצץ בפרסומות מעצבנות? (ל"ת)
    מתי 10/06/2012 18:01
    הגב לתגובה זו