'הארץ' בשיפוץ תדמיתי: לראשונה מזה עשור יוצא בקמפיין באמצעות 'פירמה'
עיתון הארץ יוצא בקמפיין שיווקי לראשונה מזה עשור, במסגרתו הוא יציג רענון תדמיתי שיכלול נראות חדשה למוסף הארץ ומוסף גלריה שיחליף פורמט. במסגרת זו, מוסף הארץ החדש יופץ בפורמט מגזין, ומוסף גלריה לראשונה בפורמט טבלואיד. שווי הקמפיין מוערך בכ-3 מיליוני שקלים.
הארץ הודיע היום (יום א') על שינויים במוסף הארץ ובמוסף התרבות היומי "גלריה", שעבר עיצוב מחדש ויופיע לראשונה, ומעתה והלאה, בפורמט טבלואיד. מוסף הארץ, יופיע מעתה בפורמט מגזין ייחודי שאינו קיים בארץ במוספי השבת של העיתונים, בעיצוב חדשני. מעתה יודפס המוסף בהדפסת איכות על נייר מגזיני. במוסף, יופיעו כותבים ומדורים חדשים, ויופיעו כתבות מגזין במסורת 'מוסף הארץ'. המוספים החדשים יצאו לאור ביום שישי הקרוב.
בתוך כך, 'הארץ' יוצא בקמפיין תדמיתי, לראשונה מזה למעלה מעשור. כזכור,
אחיה פריד, סמנכ"ל השיווק של קבוצת 'הארץ': "תפקידו של "הארץ" בזירת התקשורת בישראל הינו לא רק להעביר אינפורמציה אלא לעודד ספקנות, לעמוד בפני הרדידות ולשחרר את המחשבה. השפה השיווקית החדשה שבחרנו מייצגת את קווי היסוד האלה, שמלווים את "הארץ" קרוב למאה שנה ומלבישה אותם, לראשונה מזה שנים רבות, בלבוש חדש, צבעוני, שמח ואופטימי".
לדברי דורון גולדנברג ואלעד משען, בעלי חברת המיתוג 'פירמה': "בקדמת הבמה הצבנו את הערך הייחודי והחשוב ביותר של הארץ: חשיבה. אלא שעכשיו, בפעם הראשונה, המחשבות והדעות של הקוראים עצמם הן חלק מהותי במותג. המסר המיתולוגי הודק והותאם לעולם התקשורת כיום: אייקון "א" חדש עוצב כדי ליצור שם משפחה מאחד לכל ענפי התוכן של הקבוצה, השפה העיצובית מושתתת על שפת האינפוגרפיקה שהינה מגמה הולכת וגוברת בעולם העיתונאות: היא מכניסה צבעים רעננים המבטאים את ההתחדשות, העדכניות והרלוונטיות של מותג הארץ".
- 13.wow 11/10/2012 20:02הגב לתגובה זומי אחראי על זה?
- 12.עמי 16/07/2012 16:14הגב לתגובה זוhttp://www.xnet.co.il/design/articles/0,14563,L-3094245,00.html
- תמי 11/10/2012 11:01הגב לתגובה זואו שאתה לא מבין פרסום או שאתה לא מבין ברנדינג, או את שניהם בעצם. עכשיו תיכנס ללינק ותסתכל שוב על הקמפיין, אבל לאט, ועכשיו אחרי שהתרכזת - מה הקשר?
- 11.יעקב בקרמן 13/06/2012 23:59הגב לתגובה זוהעיצוב יפה מאד, והלוואי ויביא את האיחוד למדינה בהשפעת הארץ.
- 10.פרסומת מצויינת - שנונה וקולעת. הידד לפרסומאים (ל"ת)אלי 13/06/2012 08:20הגב לתגובה זו
- זיוה בקרמן 13/06/2012 23:54הגב לתגובה זוהעיצוב מקסים, פרסומת מצוינת, שיהיה בהצלחה !!!
- 9.יצחק 12/06/2012 08:15הגב לתגובה זוצבועים. העיתון שמטיף לערכים חברתיים, היה הראשון בתקשורת וכמעט ראשון המעסיקים בישראל, שהעביר את כל העובדים (כולל העיתונאים) מהסכמי עבודה קיבוציים לחוזים אישיים חסויים. הטפה כלפי חוץ הפוכה מהתנהלות כלפי פנים, בכל תחום אפשרי - בושה לאנשים חושבים, מחמאה לקפיטליסטים חזיריים.
- 8.cvbvcb 11/06/2012 13:09הגב לתגובה זוghgfbcvb
- 7.מוריס 11/06/2012 10:18הגב לתגובה זוממליץ על הפנמת הערך =ציונות!!!!
- היונים 11/06/2012 10:46הגב לתגובה זותפנים את זה
- 6.רני 11/06/2012 08:27הגב לתגובה זועכשיו ברור מה הסיבה לעזיבת מקאן. לא מקאן זרקו את הארץ מסתבר. ככה זה כשנשארת רק כוחניות במשרד שפעם היה הכי טוב בארץ
- 5.נחמד 10/06/2012 22:18הגב לתגובה זולמקרה ששכחת ככה עושים פרסום! מצייץ מי שמצייץ אחרון.
- 4.יפה! (ל"ת)שילוח 10/06/2012 21:59הגב לתגובה זו
- 3.מכיר את כולם 10/06/2012 21:57הגב לתגובה זופשש חתיכת מכה למקאן...
- 2.מאיפה הכסף לקמפיין? משכר העיתונאים? (ל"ת)אלי 10/06/2012 18:02הגב לתגובה זו
- 1.אז מדוע האתר שלהם מפוצץ בפרסומות מעצבנות? (ל"ת)מתי 10/06/2012 18:01הגב לתגובה זו