בואו לנעוץ: פובליסיס ו-Mizbala בקמפיין 'פינסולין' למען חולי סוכרת נעורים
לקראת האירוע השנתי של האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) העלו היום (יום ד') ווב-אימג', פובליסיס גלר נסיס וסוכנות הקריאייטיב ה-Mizbala מהלך התנדבותי בשם 'פינסולין' המבוסס על הרשת החברתית פינטרסט.
קמפיין הפרו בונו יושק בתפוצה בינלאומית ונועד לעידוד תרומות לפועלה של העמותה וקידום המודעות למחלה. במסגרת מהלך ה'פינסולין', נגזרת של שמה של פלטפורמת השיתוף הפופולרית פינטרסט ושילוב עם אינסולין, הגולשים נקראים להיכנס לעמוד נחיתה אשר הושק במספר שפות ולסייע בהפצת המסר על ידי ביצוע פעולת ה-Repin (נעיצה - פעולת שיתוף התכנים בפינטרסט) ובכך לצרוך בצורה חוויתית ואינטראקטיבית את המסר שאלפי ילדי סוכרת נעורים נדקרים (PIN באנגלית) 12 פעמים ביום בכדי להישאר בחיים.
מטרת המהלך היא ליצור מודעות בדבר המחלה ולקדם את אירוע ההתרמה השנתי של האגודה, כאשר מטרת העל היא להגיע למיליון נעיצות (Repin) בינלאומיות עד ליום המודעות הבינלאומי לסוכרת נעורים אשר יתקיים ב-14 בנובמבר 2012.
- 6.יפה מאוד (ל"ת)ג'יזס 06/06/2012 16:47הגב לתגובה זו
- 5.עמית גלגל 06/06/2012 16:06הגב לתגובה זואנשי סוכרת נעורים - גלר נסיס והמזבלה שמים עליכם פין! מי מכיר את הפינטרסט, חוץ משלושה וחצי אנשי הברנז'ה. עם ישראל לא בפינטרסט. הקמפיין אמור לפנות לעם ישראל ולא לברנז'ה, אבל מדהים כמה ציניות - פרוייקט פרו בונו שאמור באמת ליצור מודעות, מתבזבז על שלושה וחצי אנשי ברנז'ה (עובדי גלר נסיס) שיעשו פין. אחר כך כבר יקנו לייקים, ויזייפו כמות צפיות וישלחו את זה לפסטיבלים בעולם ודורי יוכל להגיד שהמזבלה עשתה עוד פרוייקט מרהיב. כמה קל לשכנע את אנשי הסוכרת לעשות כאלה דברים - הרי הם רק אסירי תודה בכלל ליחס של משרד פרסום. חבל.
- 4.קופירילאנסר 06/06/2012 14:21הגב לתגובה זויותר ממוכר לי. אני כמעט בטוח שראיתי את הקמפיין בעבר. ממש לא חדש תחת השמש........
- 3.פשוט ומדוייק. (ל"ת)גיל 06/06/2012 13:56הגב לתגובה זו
- 2.(ל"ת)קבלו צל"ש! 06/06/2012 13:56הגב לתגובה זו
- 1.קמפיין ממש טוב! (ל"ת)G 06/06/2012 12:28הגב לתגובה זו