בונוס קטן אחרי הקקטוס: אדלר חומסקי זכה בתקציב הפרסום של חברת 'טמבור'
תקציב הפרסום של חברת השיווק לצבעים טמבור יעשה את דרכו לאדלר חומסקי - כך נודע לאייס.
על התקציב התמודדו בסופו של התהליך המכרזי ברוקנר נטע יער, גיתם BBDO ואדלר חומסקי. לאייס נודע כי בימים האחרונים התנהל שלב תמחור אגרסיבי, שהיה צמוד מאוד בין המשרדים המתמודדים, עד לנקודה בה אדלר חומסקי הציע לטמבור הצעה שאותה כבר היה קשה להשוות. בימים האחרונים התנהל בין אדלר חומסקי לטמבור מו"מ שעסק בסגירת הקצוות האחרונים של ההצעה המסחרית.
כזכור, בשנים האחרונות טופל תקציב טמבור במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. הפרידה משלמור התרחשה לפני מספר חודשים ו"נבלעה" בין שטף תקציבי העוגן שסיימו את ההתקשרות עם משרד הפרסום לאחר פרישת גדעון עמיחי ושינויים מבניים ופרסונליים נוספים.
יוזכר כי לפני כשבועיים התקבלה סופית הצעת הרכש המלאה למניות חברת טמבור מצד גרנית כרמל, שהחזיקה עד לאותו יום 84% ממניות החברה. עם השלמת העסקה תהפוך טמבור לחלברה פרטית בבעלותה של גרנית כרמל ותמחק מהמסחר בבורסה. עוד יוזכר, כי טמבור הציגה ברבעון הראשון לשנת 2012 הכנסות של כ-207.3 מיליון שקלים בהשוואה לכ-191.4 ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ-8.2%.
החיבור האסטרטגי לגרנית כרמל שמחזיקה גם ב'סונול' דלק, בחברת הגז 'סופרגז' ועוד יכול להסביר במידת מה את הרציונל שעומד מאחורי ההתמודדות של לא מעט משרדי פרסום מובילים על תקציב שנחשב לקטן יחסית. הסברה כי מדובר בלקוח שמאפשר יד חופשית לעבודה קריאיטיבית היא לא יותר מעניין שולי עבור המתמודדים. על פי הערכות שונות תקציב הפרסום של הטמבור יעמוד על כ-5 מיליון שקלים. בנוסף, גורמים בענף מוסרים לאייס כי ההתנהלות של טמבור בכל הנוגע למכרז, ראויה לשבח. אלו מציינים כי בפגישות עם וסמנכ"ל השיווק איתן ויצמן הציגה טמבור מקצוענות חריגה הן ברמת הדרישות למכרז שהיו ריאליסטיות והן ברמת הקו המגובש של החברה והנתונים לגביה אותם היא סיפקה למתמודדים כחומר גלם לקראת הפרזנטציה.
- 8.יאקי 07/06/2012 17:00הגב לתגובה זואדלר לקחו הרבה מאוד תקציבים השנה... אז למה במקום כהרגלו להטיס את העובדים לחו"ל, נוסעים לאילת?! מה יש לעשות באילת? שלא לדבר על העובדה שזה לא בהכרח זול יותר. אה... יש להם את ישרוטל, בטח עשו בארטר. אבל למה להתקמצן על עובדים?
- לא חייב באדלר 07/06/2012 21:03הגב לתגובה זואתה צודק. לך לעבוד במקום אחר. החיסרון היחיד בלעבוד במשרד גדול כמו אדלר זה שלפעמים מסתננים כל מיני אידיוטים כפויי טובה כמוך. מקווה שיעלו עליך ויבעטו אותך החוצה.
- 7.תימור אתה המלך !!! (ל"ת)מיכאל מור יוסף 07/06/2012 16:08הגב לתגובה זו
- 6.עודד 07/06/2012 15:54הגב לתגובה זואני מניח שאנשי אדלר יודעים לבחור בגוון הנכון
- 5."בונוס קטן" - הגדרה גדולה על תקציב טמבור (ל"ת)קטנטן 07/06/2012 14:50הגב לתגובה זו
- 4.מדוייקת 07/06/2012 12:59הגב לתגובה זואכן הפער בין אדלר חומסקי לכל השאר דומה לפער בכדורסל בליגה המקומית. וברצינות...בלוואי שהיה ניתן לרכוש לקוחות בכסף. לא קצת התבלבלתם? תנו קרדיט ללקוחות. אמנם לעיתי חשוב יותר לחסוף קצת כסף..אבל אף אחד לא היה מעדיף משרד זבל בשביל לחסוך. אדלר פשוט גורפים את פרות ההשקעה שלהם באנשים איכותיים.
- 3.פירשוק 07/06/2012 11:48הגב לתגובה זוזה כמו מכבי בכדורסל - לוקחים את כל הישראלים הכי טובים בליגה כדי לחמם איתם את הספסל ולעודד. בושה לענף ועוד דבר - קארמה איז אה ביץ'
- 2.מפרגן 06/06/2012 22:01הגב לתגובה זוהציעו את המחיר הזול ביותר לקילו פרסום. תארוז לי 5 קילו מודעות, 10 קילו באנרים, 6 קילו טלויזיה ו 0 קילו קראייטיב!
- 1.עיני נראה כמו אחד שנתקע לו משהו ב.... (ל"ת)אבל למה 06/06/2012 17:22הגב לתגובה זו
- מיכל 06/06/2012 19:49הגב לתגובה זושנסגר בסוף על כסף