פרסום ראשון

'אופרייט ליס' בוחנת שינויים במערך הפרסום: "לא הוחלט עדיין על מכרז"

התקציב מוחזק על ידי יהושע TBWA ואקסיומה שמטפלים בתחום הליסינג ויד שנייה. על פי יפעת, ב-2011 עמד התקציב על כ-3.5 מ' דולר במחירי מחירון
משה בנימין | (1)

חברת הליסינג התפעולי ומכירת רכבי יד שנייה 'אופרייט ליס' בוחנת בימים אלו לבצע שינויים במערך הפרסום והחלה בבדיקות ראשוניות של הנושא - כך נודע לאייס.

בימים אלו מטופל תקציב הפרסום של 'אופרייט ליס' על ידי שני משרדי פרסום: יהושע TBWA ואקסיומה. יהושע, המטפל בתחום הליסינג של החברה מחזיק ברוב התקציב ואילו אקסיומה מטפל בתחום רכבי יד שנייה ומנהל את שאר תקציב הפרסום. על פי יפעת בקרת פרסום עמד התקציב על כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון, בשנת 2011. בפועל מדובר על כ-5 מיליון שקלים.

אייס רוצה להכיר אתכם טוב יותר - לפרטים לחצו כאן

בסביבת 'אופרייט ליס' אמרו היום לאייס: "לא הוחלט עדיין על מכרז, כך שכל השאלות פתוחות בשלב זה. מערך הפרסום נבחן לקראת השנה הבאה אך עדיין לא מדובר בתהליך מגובש". נכון לעכשיו טרם ידוע וגם בחברה עדיין לא הוחלט, האם להוציא את כל תקציב הפרסום המטופל על ידי יהושע TBWA ואקסיומה למכרז.

אופרייט ליס הוקמה בשנת 1969 כחברת ליסינג בשם "תפארת המכונית בע"מ" ומנוהלת בימים אלו על ידי רן גנץ המכהן כמנכ"ל. בשנת 2007 רכשה קבוצת מאיר, יבואנית רכבי יגואר, וולבו והונדה 50% מהחברה וכעת מחזיקות 2 הקבוצות בחלקים שווים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אחחח ניסים (ל"ת)
    ליאור ארן 04/06/2012 22:46
    הגב לתגובה זו