'אופרייט ליס' בוחנת שינויים במערך הפרסום: "לא הוחלט עדיין על מכרז"
חברת הליסינג התפעולי ומכירת רכבי יד שנייה 'אופרייט ליס' בוחנת בימים אלו לבצע שינויים במערך הפרסום והחלה בבדיקות ראשוניות של הנושא - כך נודע לאייס.
בימים אלו מטופל תקציב הפרסום של 'אופרייט ליס' על ידי שני משרדי פרסום: יהושע TBWA ואקסיומה. יהושע, המטפל בתחום הליסינג של החברה מחזיק ברוב התקציב ואילו אקסיומה מטפל בתחום רכבי יד שנייה ומנהל את שאר תקציב הפרסום. על פי יפעת בקרת פרסום עמד התקציב על כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון, בשנת 2011. בפועל מדובר על כ-5 מיליון שקלים.
- 1.אחחח ניסים (ל"ת)ליאור ארן 04/06/2012 22:46הגב לתגובה זו