הדור הבא: בוגרי 'הבצפר' הציגו את עבודות הגמר בטקס 'קקטוס הזהב 2012'

הבוגרים הציגו כרזות ב-2 נושאים שונים: האחד לקידום עצמי בפני בכירי התעשייה והשני היה קמפיין עבור מרכז 'נא לגעת' המעסיק חרשים ועיוורים
משה בנימין |

'הבצפר' של חברות הפרסום ערך אמש את תערוכת הבוגרים החגיגית במסגרת טקס קקטוס הזהב. בתערוכה הוצגו לראשונה שני כרזות שעסקו בשני נושאים שונים.

בוגרי 'הבצפר' הציגו את עבודות הגמר שלהם במסגרת טקס קקטוס הזהב שהתקיים אמש. הנושא הראשון עסק בקידום אישי, כאשר מטרת הקמפיין היא הצגת הייחודיות של כל סטודנט ומדוע כדאי להעסיק אותם. הקונספט נבחר בהתאם לרוח התערוכה שהוצגה בפניי מובילי התעשייה שנכחו באירוע הקקטוס.

*לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

הקמפיין השני שהוצג באירוע היה עבור מרכז 'נא לגעת', קומפלקס שלם של תיאטרון, בית קפה ומסעדה שמועסקים חרשים ועיוורים. העבודות בתערוכה זו דורגו על ידי אנשי הקרייאיטיב והפרסומאים. בין המדרגים: ורד מוסינזון, אילן לזרוביץ, טל רביב , אייל גן-מור, איתי אלון, איתן כרמי, דורון ויטנברג , יאיר ויס, צח פלדמן , רני צלאח, רנן כרמל וסער ברודסקי.

במקום הראשון, עם מספר זהה של נקודות, נטע טובים ושי מנלה. מקום שני, טל פלח ועמית צרפתי.

ורד בטש, מנכ"לית 'הבצפר': "הקקטוס הוא האירוע השנתי המרכזי של ענף הפרסום, להבדיל מכל תחרות אחרת הפוקוס הוא קריאטיב, חגיגת קריאטיב אמיתית. קהל היעד שמגיע לטקס, הוא קהל המעסיקים לעתיד של הבוגרים שלנו, החשיפה לעבודות של סטודנטים, היא מדויקת ונכונה, עבור הבוגרים ועבור המעסיקים לעתיד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה