אמיר גיא על הקקטוס: "גאווה גדולה, טל ריבן הוא הכשרון הכי גדול שצמח פה"

בכירי אדלר חומסקי על תואר משרד השנה בקקטוס הזהב. אורי עיני: "יש לנו את מחלקת הקריאייטיב הכי טובה בארץ". אייל חומסקי: "המקצוענות מנצחת"
משה בנימין | (22)

ביום שאחרי הזכייה הגדולה של אדלר חומסקי בקקטוס ההב 2012, אורי עיני, אמיר גיא ואייל חומסקי, מבעלי משרד הפרסום מדברים עם אייס על הערב המוצלח ומנצלים את ההזדמנות לפזר מחמאות לצוות המשרד.

אורי עיני, מבעלי משרד הפרסום אמר לאייס: "אני מברך את מנהלי הקריאייטיב ואנשי הקריאייטיב ובראשם טל על שנה מצוינת ועבודה קריאיטיבית מצוינת. אדלר חומסקי הוא משרד שהולך יחד, קבוצה של אנשים מצוינים, עם שאיפות להוביל בכל תחום".

*לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

-אתה יכול לסמן את הרגע בו בכל התחיל להתחבר, האפי של שנה שעברה, גיוס תקציבים מאסיבי מתחילת השנה והזכייה אמש בקקטוס? "זה לוקח זמן, יש צוות שהתגבש לפני 5 או 6 שנים והתבגר יחד. אנחנו שומרים על קשר מקצועי וחברי ברמה מצוינת, לבנה אחרי לבנה ואני חושב שזה בא לידי ביטוי בשנתיים האחרונות. היום אנחנו קוטפים את הפירות".

על מחלקת הקריאייטיב שהביאה למשרד הרבה כבוד, אומר עיני: "אני חושב שהם הכי טובים בארץ. אני מאמין בהם ומעריך אותם, ובאמת, בסופו של דבר התוצר שלהם הוא חלון הראווה של המשרד ושל הלקוחות, ואני יודע שהם ימשיכו להביא לנו תוצאות טובות".

אמיר גיא, מבעלי המשרד ומנכ"ל משותף לצידו של אורי עיני אמר לאייס: "הערב היה תוצאה של התקדמות לאורך השנים ומגמת עלייה שנמשכת הרבה זמן. זווית שאולי ייחודית היא העובדה שלקחנו פרסים מאוד יפים בדיגיטל ובאינטגרייטד שזה מאמץ יפה שעשינו בשנה שנתיים האחרונות כדי להגיע למקום הזה ואני חושב שהפרסים ראויים וזאת גאווה גדולה".

על הדרך שהובילה את המשרד לזכייה אמש אמר גיא: "זו בעיקר היכולת שלנו להתמקד ולעבוד בצורה מסודרת כדי לעשות את הדברים הנכונים עבור הלקוחות ולא להתברבר במחשבות איך משיגים קקטוס או אפי אלא מה הכי נכון עבור הלקוח, וזה דוחף אותך לפינה של מצוינות ורעיונות נכונים כי יש הרבה רעש בחוץ, הרבה רעש במדיה, ואתה צריך לבלוט מעל זה בשביל הלקוח".

"יש אצלנו אמירה" אומר גיא, "לא להסתכל שמאלה וימינה לעבר המשרדים המתחרים, אלא רק עבור הלקוח ואפשר לראות את זה בשנתיים שלוש האחרונות, ומדובר בהרבה הרבה עבודה קשה".

על מחלקת הקריאייטיב של המשרד אומר גיא: "אני חושב שמגיע קרדיט ענקי לטל ריבן, שהוא בעיניי, ב-16 השנים שאני בענף, ומתוכן 11 בארץ - הכשרון הכי גדול שצמח פה ואני אומר את זה באחריות מלאה. הוא יודע לנהל ולהנהיג ולהראות לאנשים סביבו את הדרך, והתכונה הזו לא מוערכת מספיק. היכולת לנהל אנשים, ולהראות להם את הדרך, ולהגיד להם מה חשוב ומה לא, ולא ממקום של אגו, זה ערך ענק ועל זה מגיע לטל שאפו גדול וערב האתמול הוא פרי ההצלחה שלו".

אייל חומסקי אמר לאייס: "אני שמח שהמקצוענות מנצחת, אני מאוד גאה בתותחים של המשרד".

תגובות לכתבה(22):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    שלגיה 30/05/2012 10:00
    הגב לתגובה זו
    אמיר גיא גם כתב את עספור איש אשכוליות
  • 12.
    ריבן מנהל אדיר וכולכם סתם קשקשנים! (ל"ת)
    גברת נודל 30/05/2012 00:52
    הגב לתגובה זו
  • מכירה אותם 30/05/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    אדלר כמו כל משרד אחר עובדים קשה, מאוד קשה. ניהול לקוחות בשנה עם סממני מיתון היא מהלך שדורש ממך להיות עירני וחד. הם זכו. אף אחד לא יכול לקחת את זה. זה כבוד לוקאלי ראוי!! וריבן איש מוכשר מאוד!! כמוהו גם זיו וכל שאר האנשים במשרד - שכל הקנאים ינוחו!!
  • 11.
    29/05/2012 22:12
    הגב לתגובה זו
    סטורי טלינג מאוד בסיסי, פלנינג ברמה שוב מאוד בסיסית והכל באגרסיביות ניהולית עם אובססיה לכסף ועוד כסף ועמלות וחומסקי ביורו בשקל בדולרים כמה שיותר.
  • מה? 30/05/2012 10:16
    הגב לתגובה זו
    סטורי טלינג? אוי יוי יוי....כואב לך בסטורי טלינג? יש לי נר שירגיע לך את האנוס.
  • זיו 30/05/2012 15:43
    אהרלה ׳מצחת לראדר׳ קידרון תשנה תזרגון שלך ותוציא כבר תלשון מהתחת של גם אתה כבר לא יודע מי
  • 10.
    יואל 29/05/2012 21:54
    הגב לתגובה זו
    אני מעריך ווינרים. לא אדלר ולא גיתם המציאו את החוקים של התחרות. הם פשוט הגדירו לעצמם שצריך לנצח אותה. זו התחרות היחידה שיש להם בארץ מה לעשות? לשחק 'ברוגז ראובני'? 'בכיינות באומן'? יותר עצוב לטעמי. עם זאת, אני אישית מסכים שהתחרות הזאת קצת מגוחכת. מה בדיוק נמדד שם? איזו יכולת בדיוק? מי התחמן הכי גדול? כולם יודעים שבזה משרדי הפרסום הגדולים מעולים. זה רק מחזק בעייני הלקוחות את התפיסה שיש להם עלינו מלכתחילה. הנה פתרון- כל משרד מגיש עבודה אחת. בלי קטגוריות בלי שטויות בלי קשקוש. כל משרד עבודה אחת!!! בחרו את העבודה האחת שמייצגת אתכם יותר מכל. ככה יתרון הגודל מתקזז, רמאויות וגוסטים לא רלוונטים ומינימום בולשיט ואינטריגות בתחרות. ברור שלא יקרה אבל רק הדגמה לאיך אפשר לפתוח את הראש ולשנות.
  • 9.
    האח של האח 29/05/2012 21:29
    הגב לתגובה זו
    הוא בהמבורג, באחד מהמשרדים הטובים בעולם. שם מקומו.
  • 8.
    אחד שיודע 29/05/2012 21:05
    הגב לתגובה זו
    זיו הוא הכשרוני, לא ריבן מקסימום פוליטקאי מוצלח.
  • 7.
    נכון 29/05/2012 20:45
    הגב לתגובה זו
    טוויסטד ויורו, משרדים של שלוש וחצי איש עשו פי כמה ובהרבה פחות רעש וצילצולים
  • 30/05/2012 20:25
    הגב לתגובה זו
    מישהו ראה פעם עבודה שלהם שהיא לא דאחקה?
  • ענף שלם תקוע בדאחקות והומור ישראלי (ל"ת)
    הם תקועים? 30/05/2012 23:18
  • 6.
    אורי די 29/05/2012 17:54
    הגב לתגובה זו
    זה הסוד הכי ידוע. גם אדלר בהשוואה בין השנים בצניחה חופשית בלי מצנח בתקציבים. זדה גלוי לכולם. אז כל הכבוד שאתה עדיין מצליח לעשות סיבוב אבל זהו. אל תעשה מזה אידיאולוגיה.
  • 5.
    29/05/2012 16:49
    הגב לתגובה זו
    אגב, שמתם לב שהוא דומה לשחקן דני גבע. הופרדו בלידתם..
  • גם אורי עיני שווה (ל"ת)
    יפיופה 29/05/2012 18:38
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אבא'לה 29/05/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    אלא סתם שנה מחורבנת של האחרים.הקקטוס המצ'וקמק לא שווה הרבה בארץ. בחו"ל מקאן לקחו עיפרון על מהלך הטיים ליין וגיתם לקחו כמה וכמה פרסים על הובה בובה. אז תנוח...
  • 3.
    הדיילת 29/05/2012 14:08
    הגב לתגובה זו
    אמיר גיא ממשיך בבנית התוית שנדבקה לו כאחד האנשים הלא אמינים שמייצגים את כל מה שרע בענף הפרסום בארץ. מאמין שמח. הקריאיטיב של אדלר עבדה מאוד קשה השנה כמו כל הענף... להגיד שבנו באדלר את הדיגיטל והאינטגרייטד לבנה אחר לבנה? עבדו בשביל מה שטוב ללקוח? עבדו לא בשביל פרסים??? העבודה שהביאה לכם את הקקטוס ״הבריף״ עבודה ללקוח הכי קטן והכי פחות ריווחי של המשרד (שוקן) זוהי אינה עבודת אינטגרייטד בשום קנה מידה. זוהי עבודת קראפט לעילא ולעילא, אבל באמת של עבודה פירסומית אין צידוק למדיות אם לא לפרסים..אשכרה עשו מזה שלט!! לעבודה ברנזאית שהצרכן האמיתי לא יראה בחיים. אחריה עבודה מדהימה ללקוח פרו בונו, באמת, אבל לעטוף את זה בקלישאות, ובאמרות כנף שלא נראה לי שאתה מאמין לזה.
  • יאללה 29/05/2012 20:59
    הגב לתגובה זו
    המשרד מרוויח או כסף או קרדיט או היקף או תהילה, בדרך כלל לא כולם ביחד
  • 2.
    דפני ליף 29/05/2012 14:06
    הגב לתגובה זו
    עם כל הפרסים האלה לא קונים במכולת. הרבה אנשים איבדו את מקום העבודה שלהם כדי לא לפגוע בשכר הבעלים המוגזם. הפרסום בארץ הוא אחד הענפים הכי פחות מתגמלים למרות כמויות הכסף האדירות שמתבזבזות בו. תפסיקו למצוץ לעצמכם, תפסיקו להתהדר בנוצות של פרסים מטופשים ותתחילו לקחת מכרזים.
  • סטנלי פישר 29/05/2012 17:42
    הגב לתגובה זו
    שלא לדבר על כמה עולה להגיש עבודה בתחרות הקקה מייקה הזו. בחישוב קליל, לפחות 20 מקומות עבודה, אם משקללים את כל המשרדים.
  • 1.
    קופי 29/05/2012 12:42
    הגב לתגובה זו
    הרוח, הרעש והצלצולים שנראו ונשמעו אתמול היו כיסוי עלוב לשנה גרועה במיוחד בתחום הפרסום. תעיף את הבריף? נו, באמת. המכניזם של התחרות שמסרב להיפתר גם בשנה המי יודע כמה של התחרות, מקומות ראשונים שמתחלקים ל-4 משרדים ופרסי כסף שמחולקים ל-10 (!) משרדים רק מראים את עליבותה של התחרות הזו. מעבר למינגלינג המסורתי של אנשי הקרייאיטיב והתקציבאיות (היפות, יש לציין) לא היה אתמול בערב רגע אחד של מריק שעושה כבוד לענף שמחפש את עצמו כבר שנתיים. אולי אלו השאריות של המחאה בשנה שעברה או סתם שנה ללא מעוף, אבל הן המוזות והן תותחי הקריאייטיב שתקו אתמול
  • תיקון: "של קריאייטיב מבריק" (ל"ת)
    קופי 29/05/2012 14:13
    הגב לתגובה זו