אמיר גיא על הקקטוס: "גאווה גדולה, טל ריבן הוא הכשרון הכי גדול שצמח פה"
ביום שאחרי
- 13.שלגיה 30/05/2012 10:00הגב לתגובה זואמיר גיא גם כתב את עספור איש אשכוליות
- 12.ריבן מנהל אדיר וכולכם סתם קשקשנים! (ל"ת)גברת נודל 30/05/2012 00:52הגב לתגובה זו
- מכירה אותם 30/05/2012 10:52הגב לתגובה זואדלר כמו כל משרד אחר עובדים קשה, מאוד קשה. ניהול לקוחות בשנה עם סממני מיתון היא מהלך שדורש ממך להיות עירני וחד. הם זכו. אף אחד לא יכול לקחת את זה. זה כבוד לוקאלי ראוי!! וריבן איש מוכשר מאוד!! כמוהו גם זיו וכל שאר האנשים במשרד - שכל הקנאים ינוחו!!
- 11.29/05/2012 22:12הגב לתגובה זוסטורי טלינג מאוד בסיסי, פלנינג ברמה שוב מאוד בסיסית והכל באגרסיביות ניהולית עם אובססיה לכסף ועוד כסף ועמלות וחומסקי ביורו בשקל בדולרים כמה שיותר.
- מה? 30/05/2012 10:16הגב לתגובה זוסטורי טלינג? אוי יוי יוי....כואב לך בסטורי טלינג? יש לי נר שירגיע לך את האנוס.
- זיו 30/05/2012 15:43אהרלה ׳מצחת לראדר׳ קידרון תשנה תזרגון שלך ותוציא כבר תלשון מהתחת של גם אתה כבר לא יודע מי
- 10.יואל 29/05/2012 21:54הגב לתגובה זואני מעריך ווינרים. לא אדלר ולא גיתם המציאו את החוקים של התחרות. הם פשוט הגדירו לעצמם שצריך לנצח אותה. זו התחרות היחידה שיש להם בארץ מה לעשות? לשחק 'ברוגז ראובני'? 'בכיינות באומן'? יותר עצוב לטעמי. עם זאת, אני אישית מסכים שהתחרות הזאת קצת מגוחכת. מה בדיוק נמדד שם? איזו יכולת בדיוק? מי התחמן הכי גדול? כולם יודעים שבזה משרדי הפרסום הגדולים מעולים. זה רק מחזק בעייני הלקוחות את התפיסה שיש להם עלינו מלכתחילה. הנה פתרון- כל משרד מגיש עבודה אחת. בלי קטגוריות בלי שטויות בלי קשקוש. כל משרד עבודה אחת!!! בחרו את העבודה האחת שמייצגת אתכם יותר מכל. ככה יתרון הגודל מתקזז, רמאויות וגוסטים לא רלוונטים ומינימום בולשיט ואינטריגות בתחרות. ברור שלא יקרה אבל רק הדגמה לאיך אפשר לפתוח את הראש ולשנות.
- 9.האח של האח 29/05/2012 21:29הגב לתגובה זוהוא בהמבורג, באחד מהמשרדים הטובים בעולם. שם מקומו.
- 8.אחד שיודע 29/05/2012 21:05הגב לתגובה זוזיו הוא הכשרוני, לא ריבן מקסימום פוליטקאי מוצלח.
- 7.נכון 29/05/2012 20:45הגב לתגובה זוטוויסטד ויורו, משרדים של שלוש וחצי איש עשו פי כמה ובהרבה פחות רעש וצילצולים
- 30/05/2012 20:25הגב לתגובה זומישהו ראה פעם עבודה שלהם שהיא לא דאחקה?
- ענף שלם תקוע בדאחקות והומור ישראלי (ל"ת)הם תקועים? 30/05/2012 23:18
- 6.אורי די 29/05/2012 17:54הגב לתגובה זוזה הסוד הכי ידוע. גם אדלר בהשוואה בין השנים בצניחה חופשית בלי מצנח בתקציבים. זדה גלוי לכולם. אז כל הכבוד שאתה עדיין מצליח לעשות סיבוב אבל זהו. אל תעשה מזה אידיאולוגיה.
- 5.29/05/2012 16:49הגב לתגובה זואגב, שמתם לב שהוא דומה לשחקן דני גבע. הופרדו בלידתם..
- גם אורי עיני שווה (ל"ת)יפיופה 29/05/2012 18:38הגב לתגובה זו
- 4.אבא'לה 29/05/2012 14:16הגב לתגובה זואלא סתם שנה מחורבנת של האחרים.הקקטוס המצ'וקמק לא שווה הרבה בארץ. בחו"ל מקאן לקחו עיפרון על מהלך הטיים ליין וגיתם לקחו כמה וכמה פרסים על הובה בובה. אז תנוח...
- 3.הדיילת 29/05/2012 14:08הגב לתגובה זואמיר גיא ממשיך בבנית התוית שנדבקה לו כאחד האנשים הלא אמינים שמייצגים את כל מה שרע בענף הפרסום בארץ. מאמין שמח. הקריאיטיב של אדלר עבדה מאוד קשה השנה כמו כל הענף... להגיד שבנו באדלר את הדיגיטל והאינטגרייטד לבנה אחר לבנה? עבדו בשביל מה שטוב ללקוח? עבדו לא בשביל פרסים??? העבודה שהביאה לכם את הקקטוס ״הבריף״ עבודה ללקוח הכי קטן והכי פחות ריווחי של המשרד (שוקן) זוהי אינה עבודת אינטגרייטד בשום קנה מידה. זוהי עבודת קראפט לעילא ולעילא, אבל באמת של עבודה פירסומית אין צידוק למדיות אם לא לפרסים..אשכרה עשו מזה שלט!! לעבודה ברנזאית שהצרכן האמיתי לא יראה בחיים. אחריה עבודה מדהימה ללקוח פרו בונו, באמת, אבל לעטוף את זה בקלישאות, ובאמרות כנף שלא נראה לי שאתה מאמין לזה.
- יאללה 29/05/2012 20:59הגב לתגובה זוהמשרד מרוויח או כסף או קרדיט או היקף או תהילה, בדרך כלל לא כולם ביחד
- 2.דפני ליף 29/05/2012 14:06הגב לתגובה זועם כל הפרסים האלה לא קונים במכולת. הרבה אנשים איבדו את מקום העבודה שלהם כדי לא לפגוע בשכר הבעלים המוגזם. הפרסום בארץ הוא אחד הענפים הכי פחות מתגמלים למרות כמויות הכסף האדירות שמתבזבזות בו. תפסיקו למצוץ לעצמכם, תפסיקו להתהדר בנוצות של פרסים מטופשים ותתחילו לקחת מכרזים.
- סטנלי פישר 29/05/2012 17:42הגב לתגובה זושלא לדבר על כמה עולה להגיש עבודה בתחרות הקקה מייקה הזו. בחישוב קליל, לפחות 20 מקומות עבודה, אם משקללים את כל המשרדים.
- 1.קופי 29/05/2012 12:42הגב לתגובה זוהרוח, הרעש והצלצולים שנראו ונשמעו אתמול היו כיסוי עלוב לשנה גרועה במיוחד בתחום הפרסום. תעיף את הבריף? נו, באמת. המכניזם של התחרות שמסרב להיפתר גם בשנה המי יודע כמה של התחרות, מקומות ראשונים שמתחלקים ל-4 משרדים ופרסי כסף שמחולקים ל-10 (!) משרדים רק מראים את עליבותה של התחרות הזו. מעבר למינגלינג המסורתי של אנשי הקרייאיטיב והתקציבאיות (היפות, יש לציין) לא היה אתמול בערב רגע אחד של מריק שעושה כבוד לענף שמחפש את עצמו כבר שנתיים. אולי אלו השאריות של המחאה בשנה שעברה או סתם שנה ללא מעוף, אבל הן המוזות והן תותחי הקריאייטיב שתקו אתמול
- תיקון: "של קריאייטיב מבריק" (ל"ת)קופי 29/05/2012 14:13הגב לתגובה זו