מוצרט בחוף מציצים: 20 פסנתרים יפוזרו בתל אביב במהלך שיווקי של יקב תבור

אסטרטגיית המפגשים המוזיקליים של יקב תבור יוצאת לפגוש את הקהל ברחובות ת"א. קרן קיי: "כל הצד החברתי של היין הוסתר בתקשורת היקבים"
משה בנימין | (11)

ביום שישי הקרוב יפגשו תושבי תל אביב והמבקרים בה מחזה מרענן ברחובות העיר. ב-20 מוקדים שונים יפוזרו 20 פסנתרים לשימוש הקהל הרחב שיוכל לעצור לאתנחתא מוסיקלית באין מפריע. הפסנתרים שיקושטו ברחוב לעיני הקהל, על ידי אומנים שונים (אומן לכל פסנתר) הם חלק ממהלך שיווקי של יקב תבור, בשיתוף עיריית תל אביב ובהשראת היוזמה הבינלאומית: Play me im yours שנוסדה ב-2008 על ידי האומן הבריטי לוק ג'רם , והוצגה במספר ערים מובילות בעולם. מאחורי המהלך עליו עובדים כבר מספר חודשים באופן מאומץ, עומד משרד הפרסום KDA בבעלותם של קרן קיי, אורן דיבון ודני אהרונסון, בשיתוף סמנכ"ל השיווק של IBBLS ויקב תבור, אסף איווניר. המהלך השיווקי שמחבר בין יין למוסיקה הוא המשכו הישיר של אסטרטגיה תקשורתית שעוסקת ב'מפגשים', במסגרתה הושק גם פרויקט "תראו את מי פגשנו" סדרת הופעות מצולמות שעלו לעמוד הפייסבוק של יקב תבור והופיעו אומנים כמו אמיר דדון, דניאל סלומון ואחינועם ניני. הצפיות המסתברות בעמוד היו-טיוב של היקב הגיעו ל-700 אלף תוך מספר שבועות.

אייס רוצה להכיר אתכם טוב יותר - לפרטים כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו

המהלך הקרוב שנקרא "נפגשים עם פסנתר" מלווה על ידי האוצר מנחם גולדברג שריכז לטובתו 20 אומנים שיעצבו את הפסנתרים. הפסנתר הראשון כבר הוצב בשוק הכרמל ומיום שישי, כאמור יפוזרו השאר במספר מוקדים, כמו: רוטשילד, חוף מציצים, אבן גבירול ועוד. בסוף הפעילות שתמשך שבועיים ייתרמו הפסנתרים למוסדות חינוך בעיר בשיתוף עיריית תל אביב. בחלק מהימים יסתובבו דיילות 'אורבניות' של היקב בין המוקדים השונים, רכובות על אופניים, ויגישו לקהל הרחב כוסות יין של היקב.

קרן קיי מבעלות משרד הפרסום KDA: "כשהתחלנו לטפל ביקב תבור, גיבשנו אסטרטגיה תקשורתית שעוסקת במפגשים. יין נולד למפגשים חברתיים ומעשיר מפגשים שכאלה". לדברי קיי "קטגוריות שיווק אחרות 'השתחררו', ודיברו פחות פומפוזי, אבל ביין השיח הוא עדיין על איכות הזנים וכו', למרות שרוב האנשים לא ממש מבינים בזה. כל העולם סביב יין הפך למקום שיש בו אי נוחות בקרב הקהל הרחב, ורוב התקשורת של היקבים יוצאת מתוך ההתעסקות במוצר". עוד אמרה קיי: "כל הצד החברתי של היין - זה שאתה לא פותח אותו ושותה לבד - הוסתר בתקשורת היקבים, ולכן החלטנו לקחת את היקב למקום של המפגשים החברתיים ואז נולדה ההקבלה בין יין למוזיקה, ומפגשים מוזיקליים".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    דניאל 19/05/2013 21:09
    הגב לתגובה זו
    האם זה יתקיים גם השנה?
  • 8.
    יהודית 12/06/2012 12:55
    הגב לתגובה זו
    עד מתי נוכל להנות מהפסנתרים ?
  • 7.
    ימותו הקנאים, מהלך מבריק עם הפנים ללוס אנגלס! (ל"ת)
    עטרה 25/05/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מפרגן 24/05/2012 20:59
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד ללקוח שזרם עם הרעיון המקורי ועם התחושות הנכונות בחיבור בין מוזיקה לבין יין
  • 5.
    חגית 24/05/2012 13:29
    הגב לתגובה זו
    אם זה בלי הרבה פרסום. זה שוה לתחת. מנסיון ...
  • 4.
    מפרגן 23/05/2012 16:53
    הגב לתגובה זו
    רעיון מגניב למי שעשה אותו לא למותג. מסוג הרעיונות שהחשיפה שלהם ללא מדיה היא אפס נקודה אפס
  • נכון מאד! (ל"ת)
    24/05/2012 13:27
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כאילו דא (ל"ת)
    יש מכבי יש חברים 23/05/2012 16:06
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גיא 23/05/2012 12:42
    הגב לתגובה זו
    שיהיה לכם בהצלחה!
  • 1.
    ארנון 23/05/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    בוקר טוב, אדון פידלמן. פיזרו עשרות פסנתרים ברחבת הסינמטק והוענקו שיעורי פסנתר בחינם לעוברים והשבים. בקיצור, been there - done that
  • 24/05/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
    בקיצור טוב שיש יח"צ באייס