לאחר הפרידה מזרמון: תקציב הפרסום של רשת רולדין עובר לברוקנר נטע יער
חודש לאחר שרשת הקונדיטוריות רולדין ומשרד הפרסום זרמון DDB סיימו את ההתקשרות עובר תקציב הפרסום של הרשת לידי משרד הפרסום ברוקנר נטע יער.
כפי שפורסם באייס, גורמים בסביבת משרד הפרסום הסבירו בזמנו כי הפרידה נבעה מסיבות של חוסר רווחיות מפעילות הפרסום של הרשת. לדבריהם, בעלי רולדין ביקשו ממשרד הפרסום להמשיך לטפל בתקציב עד לסוף חודש אפריל כאשר במקביל הם החלו באיתור משרד חלופי. ברולדין סירבו להגיב לכך.
תקציב הפרסום של רולדין קטן יחסית ועמד ב-2010 על כ-1.5 מיליון דולר בלבד וב-2011 אף קטן בהיקפו ועמד על 1.25 מיליון דולר בלבד, במחירי מחירון. במחירים ריאליים מדובר על תקציב של כ-2 מיליון שקלים, כך על פי יפעת בקרת פרסום. עם זאת, מספר משרדי פרסום בינוניים ניהלו במהלך החודש האחרון, מגעים שלא הבשילו עם בעלי הרשת. זאת, בנסיון להעביר את התקציב לידיהם.
- 7.ברוקנר 24/05/2012 09:05הגב לתגובה זומדהים אותי המשרד הזה שמייצר עבודות סופר בינוניות ומשחק אותה עלאק בוטיק.
- 6.23/05/2012 17:58הגב לתגובה זושילך ויציע שרותי פרסום לליפוט. וגם זה בטח יהיה גדול עליו.
- זה הדובדבן שעל העוגה מרולדין (ל"ת)דובדבני 23/05/2012 22:56הגב לתגובה זו
- 5.אופס, שכחתי... (ל"ת)אחד שיודע! 23/05/2012 15:30הגב לתגובה זו
- 4.מכירה 23/05/2012 13:42הגב לתגובה זוכמה אפשר ללכלך על כל תקציב שעוזב אותך??? הרי ידוע שאתה מוכן לעבוד בחינם. וידוע שהדר החזיק בלקוחות. וידוע שאתה כלי ריק ומטופש. והפסדת במשפטים מול לקוחות. ורבת. וקיללת. ושאתה עובד בשביל היפעת. תפרוש בחוסר כבוד המגיע לך
- 3.רולה העדין 23/05/2012 12:56הגב לתגובה זוהיום ונבלבל את המוח לכולם טרלה לה לה לה
- 2.אחת שמכירה 23/05/2012 10:55הגב לתגובה זוזה אחד הלקוחות הכי קשים שקיימים היום. הוא לא משלם ומייצר עבודה כמו 10 לקוחות בתקציבי ענק. ברוקנר השנה לקחו את כל הלקוחות הכי קשים ושמו אותם במשרד.
- 1.המשרד בתקופה מדהימה!!! בהצלחה (ל"ת)אחת שיודעת 22/05/2012 18:12הגב לתגובה זו