לעומק התודעה נוגס בחלקו של גלר נסיס בבנק אגוד: יטפל בכל התקציב עד למכרז
תקציב הפרסום של בנק אגוד שטופל ב-8 השנים האחרונות על ידי פובליסיס גלר נסיס יועבר לניהולו המלא של משרד הפרסום לעומק התודעה. בשנתיים האחרונות שימש לעומק התודעה כמשרד הפרסום שאמון על פעילות הדיגיטל של הבנק במקביל לגלר נסיס שטיפל בכל שאר הגזרות.
עבור גלר נסיס מדובר בסיומה של מערכת יחסים ארוכה עם בנק אגוד. חודשים מספר לפני עסקת הרכישה בין פובליסיס העולמית לבאומן בר ריבנאי, והגדלת קבוצת פובליסיס ישראל שכוללת את גלר נסיס ואידיאולוג'יק, החליט הבנק לקחת את משרד הפרסום הצעיר במערך, לעומק התודעה ולרכז בידיו את ניהולו המלא של תקציב הפרסום: טלוויזיה, עיתונות, שילוט חוצות ודיגיטל.
על פניו נראה כי התקציב יישאר בידי לעומק התודעה עד למועד המכרז הבא אליו ייצא הבנק. מועד המכרז אינו ידוע בשלב זה אך בכל הקשור ל'לעומק התודעה' - מדובר בנתח הפרסום הגדול ביותר שהוחזק עד היום בידי המשרד הצעיר, שינסה להוכיח לבנק אגוד כי הוא ראוי להחזיק בתקציב גם לאחר המכרז. אפשרות שכזו עשויה להזניק אותו מעלה בדירוג המשרדים הגדולים בענף. בשנת 2011 עמד תקציב הפרסום של בנק אגוד על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בתקציב שעמד על כ-12 מיליון שקלים, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.
בחצי השנה האחרונה גייס המשרד מספר תקציבי פרסום: מכללת שערי משפט, אוטו דיל, הספארי בר"ג, איסוזו סומו ו-lavido, בנוסף לשאר לקוחותיו.
און גולדשטיין, מנכ"ל משותף ב'לעומק התודעה': "אנחנו עובדים בשנתיים האחרונות עם בנק אגוד כספק הדיגיטל. אני שמח שהבנק החליט להשתמש ביכולות הנוספות של החברה בתחום האסטרטגיה והאוף-ליין ולשמש לו כמשרד הפרסום הזמני עד היציאה למכרז".
- 12.טובי 10/06/2012 20:47הגב לתגובה זוקצת נראה כמו בדיחה , שחברה שמנוהלת מהבית מקבלת תקציבים מחברות גדולות
- לעומק הקנאה 13/06/2012 21:50הגב לתגובה זועבדתי בחברה, הם יושבים ברחוב העצמאות 43 ביהוד ויש להם משרדים גדולים יפים ומעוצבים , הלקוחות תמיד התלהבו. אני לא מבין מה הטעם בהכפשות חסרות ביסוס!
- 11.חיים 10/06/2012 20:44הגב לתגובה זוקצת תרומות לעמיר פרץ , וקומבינות, והנה כמה לה חברה , שאמנם לא יודעת לעשות כלום, אבל צברה קשרים וקומבינציות , וגונבת לחברות הפרסום הגדולות והרדומות עבודות
- לעומק הקנאה 13/06/2012 21:54הגב לתגובה זועבדתי בחברה ואני גאה בזה. חברה שהתחילה מכלום, צברה ניסיון והון אנושי צעיר שחושב בצורה קצת שונה מחברות הפירסום הגדולות, הם הוכחה לכך שהעולם משתנה ומי שלא מתקדם נשאר מאחור.
- 10.אלי 23/05/2012 15:37הגב לתגובה זומחכה לראות את הקמפיין טלוויזיה הראשון שיעשו להם. זה ללא ספק עומד להיות משעשע. חברה חובבנית.
- 9.סוג של מגמה - תקציבים עוברים למשרדים חדשים (ל"ת)אחד שפעם היה גדול... 22/05/2012 13:10הגב לתגובה זו
- 8.ג'ינג'י 22/05/2012 11:27הגב לתגובה זוהחברים בלעומק התודעה עושים עבודה נפלאה והלקוחות מבינים את זה ונותנים להם קרדיט ,אני בטוח שעוד חברות גדולות ישימו לב אליהם ויתנו להם הזדמנות כי מגיע להם , סחתיין עליכם אוהבים אתכם פה באזור המרכז .
- 7.גרין 22/05/2012 11:06הגב לתגובה זולקוח כזה לא קבוע וגדול במשרד זה רק צרות ואני אומר את זה מניסיון. תתפללו שהם לא יעשו הרבה פעילותוחבל שאתם מפרסמים את זה באייס עכשיו יתעוררו הכרישים שלא התעוררו מקודם, רק לא להזניח את הלקוחות הקיימים - מברוק
- 6.בחירה טובה 21/05/2012 22:04הגב לתגובה זואבל כל הכבוד על היציאה מהמוסכמות. זה מהלך חכם כי סביר להניח שמקצועית הם מרוצים, ובעומק התודעה הם יהיו לקוח מוביל וגדול ויתאבדו עליהם שמה. דור מתחלף בענף
- 5.בחירה טובה ואמיצה. במקום להבלע במשרד גדול. (ל"ת)דרור 21/05/2012 21:31הגב לתגובה זו
- 4.יותר ויותר תקציבים עוברים למשרדים החדשים (ל"ת)פנינה 21/05/2012 20:18הגב לתגובה זו
- 3.אלי 21/05/2012 19:50הגב לתגובה זוכבר תקופה לעומק התודעה עושה עבודה מצוינת למולר, עוף טוב, סולגאר, סיטרואן, וואלה וכמובן גם לדיגיטל של בנק אגוד. הם לא כמו כל הענף המגעיל והשחצן. אנשים טובים ואמיתיים. כל הכבוד.
- 2.נילי 21/05/2012 18:52הגב לתגובה זומשרד מוצלח כישרוני והגון ישר כח !!! אתם מדהימים !!! תצליחו !!!
- הגון??? פחחח (ל"ת)אני 22/05/2012 13:25הגב לתגובה זו
- 1.איזה כיף יש לנו מלא יח"צ באייס (ל"ת)ziv 21/05/2012 17:53הגב לתגובה זו