סקר טים: mako מאבד 11%; וואלה ו-ynet יורדים יחד ויד2 מגדיל חשיפה
נתוני סקר טים לחודש אפריל מצביעים על ירידה בחשיפה של רוב האתרים הנמדדים. 17 אתרים רשמו קיטון בשיעורי החשיפה, 7 רשמו עלייה ואתר 'עכבר העיר' נכנס לרשימה לאחר היעדרות של 5 חודשים.
במקומות 1-3 נשמר כמו תמיד הסדר על כנו, בשליטת האתרים הבינלאומיים: גוגל, פייסבוק ויו-טיוב פותחים את הרשימה בהתאמה. במקומות 4 ו-5, יריבות הטייקונים בין וואלה ו-ynet עדיין בליגה משלה, בפער ניכר משאר האתרים. על פי סקר טים, וואלה הציג באפריל ירידה של כ-10% בחשיפה, כמו כן ynet עם קיטון של 10% בשיעורי החשיפה השבועיים. הפער בין שני האתרים עומד על כ-171 אלף גולשים לטובת וואלה.
במקום ה-6 ברשימה, mako - אתר הזכיינית 'קשת' עם הנתון הנמוך שלו מאז חודש דצמבר 2011. mako מאבד 11.3% מהחשיפה השבועית בחודש אפריל. במקום ה-7, לוח יד 2 שהיה מהבודדים שרשמו עלייה בחשיפה באפריל, עם גידול של 11%, שיעור חשיפה מדווח של 28.1%, הגדול שלו ביותר מאז נובמבר 2011 ומספר גולשים שנאמד בכ-1.133 מיליון. זאפ, נענע10 ו-b144 תופסים את מקומות 8-10 בהתאמה. זאפ ו-b144 רשמו עלייה, לעומת נענע10 שמאבד נתח של 10% מהחשיפה השבועית באפריל.
חשיפה שבועית לאתרים מובילים - חודש אפריל
בתחרות הפנימית בין אתרי הכלכלה: גלובס סוגר את הפער מכלכליסט בעוד שדה-מרקר מתרחק. כלכליסט רשם בחודש אפריל את החשיפה השבועית הנמוכה שלו בחצי השנה האחרונה. זו עמדה על 14.4%, ירידה של כ-10% לעומת 16.2% במרץ. גלובס רשם אף הוא ירידה בחשיפה, אך בהיקף נמוך מזה של כלכליסט. הדה-מרקר רשם ירידה של כ-7% בחשיפה.
בתחרות הפנימית בין אתרי הספורט : ONE רשם את הירידה הגדול ביותר בדירוג הכללי עם קיטון של כ-20% בשיעורי החשיפה. לעומתו רשם ספורט5 ירידה קטנה יחסית של כ-10%. הפער בין האתרים בכמות הגולשים עומד על כ-41 אלף לטובת ספורט5.
נתונים נוספים שמפרסם סקר טים נוגעים לחשיפה השבועית של האתרים ממכשירי סלולר, לדפוסי הצפייה הנדחית והתוכניות והסדרות המובילות בצפייה נדחית.
חשיפה שבועית לאתרים מובילים באמצעות מכשירי סלולר - חודש אפריל
צפייה נדחית בתוכניות וסדרות טלוויזיה - חודש אפריל
תוכניות הטלוויזיה והסדרות המובילות בצפייה נדחית - חודש אפריל