תקציב הפרסום של סיטרואן מקבוצת לובינסקי עובר ל'פוקס גורן גלעדי'
משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי יטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב סיטרואן. פוקס גורן גלעדי מקבל לידיו את התקציב, מקבוצת דוד לובינסקי, לאחר שראובני פרידן, המשרד הקודם שטיפל בסיטרואן "ויתר" על התקציב לטובת תקציב הפרסום של שברולט מבית UMI.
כזכור, ההערכות המוקדמות היו כי לובינסקי שנפרדה מראובני פרידן עשויה להשיב את תקציב הפרסום של סיטרואן למשרד הקודם שטיפל במותג טרם המעבר - זרמון DDB, בבעלותו של אילון זרמון (לשעבר זרמון גולדמן, בתקופה בה טיפלו בסיטרואן). פוקס גורן גלעדי הוזכר גם בהקשר של תקציב הרכב של רנו שמחפש בימים אלו אחר משרד פרסום חדש, לאור הפרידה מגליקמן נטלר סמסונוב.
על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של סיטרואן על כ-15 מיליון שקלים ב-2011. קלאודיה פיין, מנהלת שיווק לובינסקי: "בשנים האחרונות צבר המותג תנופה אדירה בעקבות השקת סדרת ה-DS החדשה והפך לתקציב נחשק המשלב בין טכנולוגיה ועיצוב. פוקס-גורן-גלעדי הוא משרד צעיר עם פוטנציאל קריאייטיבי, רעב והרבה רצון להצליח. אנו מאמינים שהמשרד יקדם את המותג למקומות חדשים ומרחיקי לכת ומאחלים להם הצלחה".
גיא גורן, מבעלי פוקס- גורן גלעדי: "אנו גאים להיות חלק ממשפחת לובינסקי. סיטרואן הוא מותג בעל מסורת מפוארת ועתיד מבטיח, ואנו שמחים לקחת חלק בהעמקת הצלחתו בישראל. ידוע שתקציב רכב הוא עוגן משמעותי ונחשק בכל משרד פרסום, עבורנו הוא הוכחה נוספת לצמיחתו העקבית של המשרד".
- 13.רומנו 05/07/2012 12:17הגב לתגובה זומשרד שחושב רק איך להוציא כסף מלקוחות שלא יודע להסתכל מטר קדימה - ללא חשיבה שיווקית או אסטרטגיה ועם קריאייטיב בסגנון גורן - שחוזר על עצמו שוב שוב (ושוב ושוב ושוב...) חבורה של נצלנים!
- 12.ש.סיגל 17/05/2012 17:14הגב לתגובה זואחרי הקמפיין הכושל של קיקה שהציג חוסר הבנה באסטרטגיה וחוסר הבנה בקריאייטיב הם מקבלים כזה תקציב?? שפכו ערימות של כסף בכל הארץ, ערימווותתת פשוט מדהים. ולכל המגיבים מטעם, הבנו.
- 11.משרד שצומח בקצב מטורף ! שאפו (ל"ת)עמית .ש 16/05/2012 13:59הגב לתגובה זו
- 10.פומפיה 16/05/2012 13:27הגב לתגובה זווורביוביוביוביוביה
- 9.שי 16/05/2012 10:52הגב לתגובה זולכל המתוסכלים שנהנים לקטול כל משרד שזוכה בתקציב חדש - תרגיעו! זה רק מוציא אתכם רע ואת הענף שלכם עוד יותר רע. להאשים את פוקס גורן גלעדי בנפילה של קיקה זה לא רציני (אתם באמת חושבים שפרסום זה חזות הכל???) תפרגנו, שיהיה להם בהצלחה.
- שגיא 16/05/2012 12:53הגב לתגובה זונכון מאוד, כל הכבוד בהחלט רואים משרד שצומח לאט לאט ולוקח יותר ויותר תקציבים גדולים. שאפו.
- 8.דני 16/05/2012 10:02הגב לתגובה זומשרד ששותף לכשלון השיווקי הגדול בישראל. קשרים יותר חזקים מעובדות. עצוב
- 7.אסף 15/05/2012 23:26הגב לתגובה זואנשים מוכשרים ואמביציוזים.
- 6.זרמון כשל עם סיטרואן מה הואחשב שיתנו לו שוב ? (ל"ת)זרמוני 15/05/2012 23:18הגב לתגובה זו
- 5.איזו טעות 15/05/2012 19:10הגב לתגובה זוחוץ מהקשרים של האבא שהביא תקציבים שעכשיו פושטים רגל... יש כל כך הרבה אופציות אחרות... אפילו הייתי נותן ללעומק התודעה שכבר עובדים שם בדיגיטל שהוא בהיקפים יותר גדול לדעתי מגורן ובתנופה כרגע...
- כלום (ל"ת)ריקה 15/05/2012 19:51הגב לתגובה זו
- 4.גיתם 15/05/2012 18:49הגב לתגובה זואבל הם היו המועמד הנורמלי היחיד לרנו. אחד מתקציבי הרכב הרציניים בישראל עוד יגמור אצל הביילינים או בשלמור. בדיחה.
- 3.ריקה 15/05/2012 18:47הגב לתגובה זומה לגורן ולקריאטיב?
- 2.כל הכבוד לעמית !!!! (ל"ת)aaa 15/05/2012 17:54הגב לתגובה זו
- 1.יעל 15/05/2012 17:09הגב לתגובה זופוקס גורן אחראים לנפילתה של קיקה, ובדרך עוד כמה שיפלו בגלל המפרסמים הטפשים בארץ שלנו.