תקציב הפרסום של סיטרואן מקבוצת לובינסקי עובר ל'פוקס גורן גלעדי'

עם הפרידה של סיטרואן מראובני פרידן ההערכות היו כי קבוצת לובינסקי תחזיר את התקציב למשרדו של אילון זרמון. פוקס גורן גלעדי היה מועמד גם לרנו
משה בנימין | (15)

משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי יטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב סיטרואן. פוקס גורן גלעדי מקבל לידיו את התקציב, מקבוצת דוד לובינסקי, לאחר שראובני פרידן, המשרד הקודם שטיפל בסיטרואן "ויתר" על התקציב לטובת תקציב הפרסום של שברולט מבית UMI.

כזכור, ההערכות המוקדמות היו כי לובינסקי שנפרדה מראובני פרידן עשויה להשיב את תקציב הפרסום של סיטרואן למשרד הקודם שטיפל במותג טרם המעבר - זרמון DDB, בבעלותו של אילון זרמון (לשעבר זרמון גולדמן, בתקופה בה טיפלו בסיטרואן). פוקס גורן גלעדי הוזכר גם בהקשר של תקציב הרכב של רנו שמחפש בימים אלו אחר משרד פרסום חדש, לאור הפרידה מגליקמן נטלר סמסונוב.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של סיטרואן על כ-15 מיליון שקלים ב-2011. קלאודיה פיין, מנהלת שיווק לובינסקי: "בשנים האחרונות צבר המותג תנופה אדירה בעקבות השקת סדרת ה-DS החדשה והפך לתקציב נחשק המשלב בין טכנולוגיה ועיצוב. פוקס-גורן-גלעדי הוא משרד צעיר עם פוטנציאל קריאייטיבי, רעב והרבה רצון להצליח. אנו מאמינים שהמשרד יקדם את המותג למקומות חדשים ומרחיקי לכת ומאחלים להם הצלחה".

גיא גורן, מבעלי פוקס- גורן גלעדי: "אנו גאים להיות חלק ממשפחת לובינסקי. סיטרואן הוא מותג בעל מסורת מפוארת ועתיד מבטיח, ואנו שמחים לקחת חלק בהעמקת הצלחתו בישראל. ידוע שתקציב רכב הוא עוגן משמעותי ונחשק בכל משרד פרסום, עבורנו הוא הוכחה נוספת לצמיחתו העקבית של המשרד".

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    רומנו 05/07/2012 12:17
    הגב לתגובה זו
    משרד שחושב רק איך להוציא כסף מלקוחות שלא יודע להסתכל מטר קדימה - ללא חשיבה שיווקית או אסטרטגיה ועם קריאייטיב בסגנון גורן - שחוזר על עצמו שוב שוב (ושוב ושוב ושוב...) חבורה של נצלנים!
  • 12.
    ש.סיגל 17/05/2012 17:14
    הגב לתגובה זו
    אחרי הקמפיין הכושל של קיקה שהציג חוסר הבנה באסטרטגיה וחוסר הבנה בקריאייטיב הם מקבלים כזה תקציב?? שפכו ערימות של כסף בכל הארץ, ערימווותתת פשוט מדהים. ולכל המגיבים מטעם, הבנו.
  • 11.
    משרד שצומח בקצב מטורף ! שאפו (ל"ת)
    עמית .ש 16/05/2012 13:59
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    פומפיה 16/05/2012 13:27
    הגב לתגובה זו
    וורביוביוביוביוביה
  • 9.
    שי 16/05/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    לכל המתוסכלים שנהנים לקטול כל משרד שזוכה בתקציב חדש - תרגיעו! זה רק מוציא אתכם רע ואת הענף שלכם עוד יותר רע. להאשים את פוקס גורן גלעדי בנפילה של קיקה זה לא רציני (אתם באמת חושבים שפרסום זה חזות הכל???) תפרגנו, שיהיה להם בהצלחה.
  • שגיא 16/05/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
    נכון מאוד, כל הכבוד בהחלט רואים משרד שצומח לאט לאט ולוקח יותר ויותר תקציבים גדולים. שאפו.
  • 8.
    דני 16/05/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    משרד ששותף לכשלון השיווקי הגדול בישראל. קשרים יותר חזקים מעובדות. עצוב
  • 7.
    אסף 15/05/2012 23:26
    הגב לתגובה זו
    אנשים מוכשרים ואמביציוזים.
  • 6.
    זרמון כשל עם סיטרואן מה הואחשב שיתנו לו שוב ? (ל"ת)
    זרמוני 15/05/2012 23:18
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    איזו טעות 15/05/2012 19:10
    הגב לתגובה זו
    חוץ מהקשרים של האבא שהביא תקציבים שעכשיו פושטים רגל... יש כל כך הרבה אופציות אחרות... אפילו הייתי נותן ללעומק התודעה שכבר עובדים שם בדיגיטל שהוא בהיקפים יותר גדול לדעתי מגורן ובתנופה כרגע...
  • כלום (ל"ת)
    ריקה 15/05/2012 19:51
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    גיתם 15/05/2012 18:49
    הגב לתגובה זו
    אבל הם היו המועמד הנורמלי היחיד לרנו. אחד מתקציבי הרכב הרציניים בישראל עוד יגמור אצל הביילינים או בשלמור. בדיחה.
  • 3.
    ריקה 15/05/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
    מה לגורן ולקריאטיב?
  • 2.
    כל הכבוד לעמית !!!! (ל"ת)
    aaa 15/05/2012 17:54
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יעל 15/05/2012 17:09
    הגב לתגובה זו
    פוקס גורן אחראים לנפילתה של קיקה, ובדרך עוד כמה שיפלו בגלל המפרסמים הטפשים בארץ שלנו.