"לעשות כסף או להתחתן עם כסף?" - מי עומד מאחורי קמפיין הטיזרים בחוצות
בזכות הכישורים או בזכות הקשרים? קמפיין חוצות חדש שעלה לאוויר שואל שאלות בשילוב סימני 'איקס' ו'וי' ולא חושף את המותג. רמז: LEAD מאחוריו
קמפיין החוצות שעלה לאחרונה לאוויר עם טיזרים ששואלים "לעשות כסף/להתחתן עם כסף?", ושלטים נוספים באותו הסגנון, כשלצידי המשפטים סימני 'איקס' או 'וי' הוא למעשה קמפיין השקה לדגם חדש מבית סובארו שיושק בישראל.
היינו צריכים לנחש: הקמפיין נעשה על ידי משרד הפרסום LEAD, חובב הטיזרים (עמדו מאחורי הקמפיין המשעשע למכללת 'פשרה') המטפל בתקציב סובארו. הרעיון סביב סימני ה'איקס' וה'וי' הוא הכנת הקרקע לקראת דגם הפנאי-שטח החדש של סובארו שייקרא XV. הגל הראשון של הקמפיין יכלול שילוט חוצות בהיקף של כ-2 מיליון שקלים מלווה בהשקעה מכובדת של כמיליון שקלים בדיגיטל.
שלטים נוספים שעלו במסגרת הקמפיין, במיקומים שונים ברחבי הארץ, נשאו משפטים כמו: "בזכות הכישורים או בזכות הקשרים; לצאת לחופש עם הילדים או לצאת חופש מהילדים".
- 5.06/05/2012 20:20הגב לתגובה זויפה. כל הכבוד לגל זייד
- 4.רועי 06/05/2012 15:53הגב לתגובה זורעיון מבריק
- 3.נראה כמו פרסומות לבין תחומי (ל"ת)טל 06/05/2012 15:30הגב לתגובה זו
- 2.אוטו מדהים - הם באמת מביאים אותו לארץ? (ל"ת)אחד שמבין 06/05/2012 13:06הגב לתגובה זו
- 1.זהירות ספויילר- למה להרוס? (ל"ת)זהירות ספויילר! 06/05/2012 12:27הגב לתגובה זו