"לעשות כסף או להתחתן עם כסף?" - מי עומד מאחורי קמפיין הטיזרים בחוצות

בזכות הכישורים או בזכות הקשרים? קמפיין חוצות חדש שעלה לאוויר שואל שאלות בשילוב סימני 'איקס' ו'וי' ולא חושף את המותג. רמז: LEAD מאחוריו
משה בנימין | (5)

קמפיין החוצות שעלה לאחרונה לאוויר עם טיזרים ששואלים "לעשות כסף/להתחתן עם כסף?", ושלטים נוספים באותו הסגנון, כשלצידי המשפטים סימני 'איקס' או 'וי' הוא למעשה קמפיין השקה לדגם חדש מבית סובארו שיושק בישראל.

היינו צריכים לנחש: הקמפיין נעשה על ידי משרד הפרסום LEAD, חובב הטיזרים (עמדו מאחורי הקמפיין המשעשע למכללת 'פשרה') המטפל בתקציב סובארו. הרעיון סביב סימני ה'איקס' וה'וי' הוא הכנת הקרקע לקראת דגם הפנאי-שטח החדש של סובארו שייקרא XV. הגל הראשון של הקמפיין יכלול שילוט חוצות בהיקף של כ-2 מיליון שקלים מלווה בהשקעה מכובדת של כמיליון שקלים בדיגיטל.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

שלטים נוספים שעלו במסגרת הקמפיין, במיקומים שונים ברחבי הארץ, נשאו משפטים כמו: "בזכות הכישורים או בזכות הקשרים; לצאת לחופש עם הילדים או לצאת חופש מהילדים".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    06/05/2012 20:20
    הגב לתגובה זו
    יפה. כל הכבוד לגל זייד
  • 4.
    רועי 06/05/2012 15:53
    הגב לתגובה זו
    רעיון מבריק
  • 3.
    נראה כמו פרסומות לבין תחומי (ל"ת)
    טל 06/05/2012 15:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אוטו מדהים - הם באמת מביאים אותו לארץ? (ל"ת)
    אחד שמבין 06/05/2012 13:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    זהירות ספויילר- למה להרוס? (ל"ת)
    זהירות ספויילר! 06/05/2012 12:27
    הגב לתגובה זו