היו הראשונים לזהות: טרייבל DDB מבית זרמון במהלך יחודי - אתר באינסטגרם

אנשי טרייבל DDB מצאו את הדרך המושלמת להכריז על קיומם. במקום ל'ספר על זה' הם תופרים מהלך יצירתי באינסטגרם ומשיקים בו אתר לחברה
משה בנימין | (10)

אין כאן השקעה כספית, אף אחד לא מנהל משא ומתן על מחירי מדיה ואין צילומים מושקעים בלוקיישן יקר. מה שכן - יש כאן כמה צילומים בפורמט אישי/נגיש עם טקסט נלווה, רעיון יצירתי, מקורי ורענן (גם אם לא מלוטש עד הסוף) ואכסנייה בשם אינסטגרם שכל העולם מדבר עליה.

לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן *

סוכנות הדיגיטל החדשה מבית זרמון DDB - טרייבל DDB ישראל השיקה לאחרונה אתר שמתחיל ונגמר באפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית אינסטגרם ומצאה את הדרך המצוינת להכיר את עצמה לשוק הפרסום. אמנם יש לה בינתיים רק 74 עוקבים (מישהו שם צריך להתחיל לעקוב אחרי שחקני מפתח בתעשייה) אבל גם את הניצוץ הראשוני וכמה נקודות זכות.

אתר החברה נמצא כולו על ממשק הרשת החברתית במובייל - אינסטגראם. ע"י שימוש בתגיות # המקטלגות את מיליוני התמונות המשותפות לפי נושאים, יכולים המשתמשים לנווט ברחבי 'האתר' ולהתרשם מרשימת הלקוחות, העובדים, תמונות מחיי המשרד, אופציות קשר וכיו"ב.

המהלך זכה לחשיפה בינלאומית בין היתר ב- Wall street Journal וכן נבחר במקום הראשון בדירוג "BEST INTERACTIVE OF THE WEEK בעולם" של best adds, מעשרת הבלוגים המובילים בעולם של ענף הפרסום.

נדב רביב, סמנכ"ל הקריאייטב בטרייבל DDB בודק כמה אנשים עוקבים אחריו באינסטגרם

"הבחירה בקונספט נעשתה על מנת להדגיש את כיווני החשיבה המקוריים של טרייבל ישראל ושימושה במדיומים חדשים בדרכים יצירתיות ע"י שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיות שונות" אומר סמנכ"ל הקריאייטיב של טרייבל DDB ישראל' נדב רביב ומוסיף כי "ככל שהעולם נשבה בקסמי אינסטגרם כרשת חברתית, אנחנו התאהבנו בה ככלי לפעילות פרסומית דיגיטלית. הויזואליות הגבוהה של האתר מגבירה את עוצמתו עבור המותגים השונים, וכן מאפשר בדרכים ייחודיות לשתף תמונות, כדי להעביר מידע בצורה יצירתית".

למעקב אחר טרייבל DDB באחד מאתרי האפיליאיישן של אינסטגרם

"אנחנו צופים שמותגים נוספים ינסו את מזלם באינסטגרם, ברשתות חברתיות נוספות וכן באפליקציות סלולריות." אומר אילון זרמון, הבעלים של חברת הפרסום זרמון DDB. "האתר שלנו באינסטגרם משרת את אהבתנו לכלים דיגיטליים ואת ההזדמנויות לשיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיות כחלק מהפעילות הפרסומית של הקבוצה".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    נדב תעשה לי ילד. או קמפיין (ל"ת)
    רועי 04/05/2012 21:44
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    הזרמונים האלו לא נחים לרגע... (ל"ת)
    רוני 02/05/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    כישרון 02/05/2012 10:50
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד!
  • 7.
    איציק 02/05/2012 10:48
    הגב לתגובה זו
    אני מכיר אישית את אחד מהחבר'ה המובילים של הדיגיטל וכל הכבוד לכם על העבודה
  • 6.
    ZARZAR 02/05/2012 10:48
    הגב לתגובה זו
    מקסים בעיני
  • 5.
    סופרתקציבאית 02/05/2012 10:47
    הגב לתגובה זו
    אנשים רעים... אם זה היה כ"כ גרוע זה לא היה מקבל סיקור עולמי כ"כ רחב, תאכלו את הכובע
  • 4.
    נדב רביב 02/05/2012 00:07
    הגב לתגובה זו
    לא הייתי נותן לנדב זה , לנהל דף פייסבוק של בנות בכיתה ג' 3 של בית ספר בנתיבות. קריאטיב? נו שוין
  • 3.
    מקאניסט 01/05/2012 22:34
    הגב לתגובה זו
    נדב קוסם, מצליח כל פעם מחדש לייצר כסף מקישקושים
  • 2.
    ביזי 01/05/2012 21:56
    הגב לתגובה זו
    כשעבדתי בזרמון עשו שם דברים טובים יותר
  • 1.
    אחת שיודעת 01/05/2012 18:40
    הגב לתגובה זו
    במקום שידאגו לגייס לקוחות הם עוסקים בשטויות ובסגידה עצמית לגאון הדיגיטל ויוזם הקאפצ'ה THE ONE AND ONLY איילון זרמון.