
שלמור אבנון עמיחי מצטרף כשותף למאיץ הסטארט-אפים הטכנולוגי של מיקרוסופט
משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי מכריז על שיתוף פעולה אסטרטגי עם מיקרוסופט ישראל. החיבור בין המשרד לענקית המחשוב והטכנולוגיה מגיע לאחר שקבוצת Y&R העולמית (במסגרתה פועל המשרד) החליטה להצטרף כשותפה למאיץ הטכנולוגי לסטארט-אפים Microsoft Accelerator for Windows Azure של מיקרוסופט בישראל, שנועדה לתמוך בחדשנות של חברות סטארט-אפ. המשרד הישראלי ישמש כנציג הקבוצה העולמית.
בחודש מרץ האחרון, מיקרוסופט הכריזה על כוונתה להשיק את המאיץ הטכנולוגי הראשון שלה בישראל, זאת מתוך מחשבה אסטרטגית על המספר הרב של חברות הסטארט-אפ הקיימות בה (4,900 על פי מאמר שהתפרסם לאחרונה באתר TechCrunch). בנוסף, בישראל נמצא מרכז פיתוח ומחקר של חברת מיקרוסופט. בשלב הראשון של התוכנית המאיץ הטכנולוגי יכלול 10 סטארטאפים.
בשנה שעברה הקימה Y&R בעולם את חממת הסטארט-אפים שלה המכונה- "Spark Plug". התוכנית מציעה לחברות סביבת עבודה במשרדי Y&R ותמיכה מקצועית של הצוות הניהולי המוביל של Y&R בתמורה לכך שלמשרד ולקוחותיו תהיה גישה לחדשנות של הסטארט-אפים.
ההצלחה של "spark plug" באה לידי ביטוי בכך שהיוזמה מתרחבת בשנת 2013 למשרדים נוספים ברחבי העולם. ל-Y&R יהיו שתי חברות במאיץ הטכנולוגי של מיקרוסופט, אשר נכללות בתחום השיווק. חברות אלה יזכו לליווי צמוד של מנטורים מ- Y&R וכן תפתח בפניהן האפשרות לשילוב בתוכנית "Spark Plug" בניו-יורק בתום השתתפותן במאיץ הטכנולוגי של מיקרוסופט.
צחי וייספלד סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי במרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל : "אחד היתרונות המשמעותיים ביותר במאיץ הטכנולוגי שלנו זה החיבור המוקדם של הסטארטאפים ללקוחות ושותפים עסקיים. שיתוף הפעולה עם Y&R לא מסתיים בכך, הוא אף מרחיב את היכולת של הסטארטאפים הבוגרים להמשיך בשלב הבא של הפיתוח שלהם ולעשות אותו בניו-יורק קרוב לשוק המטרה".
דיוויד סייבל, יו"ר ומנכ"ל עולמי Y&R: " אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו. האתגר המרכזי העומד בפני עסקים בימינו הינו לספר את הסיפור של המותג וליצור מעורבות צרכנים גבוהה. הדבר נעשה על ידי שילוב של חדשנות לאורך כל הדרך. בפעילות זו אנו מחברים בין חברות סטארט- אפ שעוסקות בחדשנות אבל מפרספקטיבה שונה. הערך המוסף שיקבלו לקוחות המשרד ושותפיו משיתוף פעולה זה, יהיה לא רק מעניין וחדשני אלה גם פרודוקטיבי".
אדם אבנון, מנכ"ל שלמור אבנון עמיחי/Y&R: "בעולם החדש משרדי הפרסום נדרשים לייצר עבור לקוחותיהם פתרונות שמעצימים את חוויית הצרכנים אל מול המותג. השילוב בין חשיבה קריאטיבית לטכנולוגיה מאפשרת להעצים חוויה זו. כמשרד שחרט על דגלו תמיד להיות בחוד החנית של החדשנות בענף הפרסום, אנחנו גאים להיות שותפים אסטרטגיים במאיץ טכנולוגי".