תחרות ג'ייסידקו JCDECAUX
צילום: יח"צ

JCDecaux Awards: בכירי מחלקות הקריאייטיב ישפטו בתחרות החוצות

יורם לוי, גיא בר, ליאור זייד, דרור נחומי ומנכ"ל איגוד הפרסום יגאל בראון יהיו בצוות השיפוט שטרם הושלם. הצוות המנצח יזכה בנסיעה לפסטיבל קאן
כתבי אייס | (2)

חברת פרסום החוצות JCDecaux המקיימת בימים אלו את תחרות החוצות השנתית בקרב משרדי הפרסום החלה להרכיב את רשימת השופטים שכוללת שמות מכובדים. ועדת השיפוט תבחר את שלוש הפרסומות הזוכות ותעניק לצוות המנצח במקום הראשון נסיעה לפסטיבל CANNES LIONS.

כמו כן, הועדה תזכה את המפרסמים עבורם הוכנו המודעות הזוכות, בחבילות פרסום שונות על גבי המתקנים של JCDecaux. השופטים שנבחרו הם: יורם לוי - סמנכ"ל קריאייטיב באומן בר ריבנאי, יגאל בראון - מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, דרור נחומי - סמנכ"ל קריאייטיב בשלמור אבנון עמיחי Y&R, גיא בר - סמנכ"ל הקריאטייב ומהמשנה למנכ"ל הפורש מגיתם BBDO.

כאמור, JCDecaux תעניק בתחרות חבילות פרסום בשווי כולל של 167,500 שקלים. הצוות המנצח במקום הראשון יזכה בנסיעה לפסטיבל CANNES LIONS. בימים הקרובים תושלם ועדת השיפוט עם צירופם של שופטים נוספים.

במסגרת התחרות The JCDecaux awards מוזמנים צוותים המורכבים מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי משרדי פרסום בארץ להכין קמפיין פרסומי יצירתי בפורמט של פוסטרים עבור לקוחות המשרד. את ההצעות לפרסומת ניתן לשלוח לא יאוחר מתאריך 1 במאי 2012 בהתאם לתקנון שנמצא באתר החברה בכתובתwww.JCDecaux.co.il. תוצאות התחרות יוכרזו במסגרת טקס קקטוס הזהב 2012 אשר יתקיים בתאריך 23.05.2012.

לחצו לקבלת פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של התחרות כרטיסי הטיסה לניס יוענקו לזוכים על ידי חברת אייר פראנס המפעילה שלוש טיסות ישירות שבועיות לניס והנותנת חסות לתחרות. הפרסומות הזוכות במקומות הראשונים יזכו את המפרסמים בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux כאשר הפרסומת שתקטוף את המקום הראשון תזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום על גבי תחנות אוטובוס ושלטי הכוונה בשווי כולל של כ-80,000 שקלים.

הצוות שהפרסומת שלו תדורג במקום השני יזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 שקלים. הצוות שיגיע למקום השלישי יזכה את הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 שקלים.

פיליפ רו, מנכ"ל חברת JCDecaux ישראל: "אני שמח וגאה שבכירי עולם הפרסום בישראל לוקחים חלק חשוב בתחרות המיוחדת The JCDecaux Awards. התחרות מעניקה לפרסומאים צעירים במה רחבה לרעיונות חדשניים וקריאטיביים בכל נושא שמעניין אותם. הבחירה בזוכים תהווה אתגר לא פשוט לשופטים ואני מאחל בהצלחה לכל המשתתפים".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מקווה שיהיה הוגן 01/05/2012 16:32
    הגב לתגובה זו
    כל שנה זה מסריח מויטמין P. אין בישראל כבוד לקריאייטיב
  • 1.
    לא פלצן 01/05/2012 02:06
    הגב לתגובה זו
    משחק מכור, הבובות של פיליפ