
JCDecaux Awards: בכירי מחלקות הקריאייטיב ישפטו בתחרות החוצות
חברת פרסום החוצות JCDecaux המקיימת בימים אלו את תחרות החוצות השנתית בקרב משרדי הפרסום החלה להרכיב את רשימת השופטים שכוללת שמות מכובדים. ועדת השיפוט תבחר את שלוש הפרסומות הזוכות ותעניק לצוות המנצח במקום הראשון נסיעה לפסטיבל CANNES LIONS.
כמו כן, הועדה תזכה את המפרסמים עבורם הוכנו המודעות הזוכות, בחבילות פרסום שונות על גבי המתקנים של JCDecaux. השופטים שנבחרו הם: יורם לוי - סמנכ"ל קריאייטיב באומן בר ריבנאי, יגאל בראון - מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, דרור נחומי - סמנכ"ל קריאייטיב בשלמור אבנון עמיחי Y&R, גיא בר - סמנכ"ל הקריאטייב ומהמשנה למנכ"ל הפורש מגיתם BBDO.
כאמור, JCDecaux תעניק בתחרות חבילות פרסום בשווי כולל של 167,500 שקלים. הצוות המנצח במקום הראשון יזכה בנסיעה לפסטיבל CANNES LIONS. בימים הקרובים תושלם ועדת השיפוט עם צירופם של שופטים נוספים.
במסגרת התחרות The JCDecaux awards מוזמנים צוותים המורכבים מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי משרדי פרסום בארץ להכין קמפיין פרסומי יצירתי בפורמט של פוסטרים עבור לקוחות המשרד. את ההצעות לפרסומת ניתן לשלוח לא יאוחר מתאריך 1 במאי 2012 בהתאם לתקנון שנמצא באתר החברה בכתובתwww.JCDecaux.co.il. תוצאות התחרות יוכרזו במסגרת טקס קקטוס הזהב 2012 אשר יתקיים בתאריך 23.05.2012.
הצוות שהפרסומת שלו תדורג במקום השני יזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 שקלים. הצוות שיגיע למקום השלישי יזכה את הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 שקלים.
פיליפ רו, מנכ"ל חברת JCDecaux ישראל: "אני שמח וגאה שבכירי עולם הפרסום בישראל לוקחים חלק חשוב בתחרות המיוחדת The JCDecaux Awards. התחרות מעניקה לפרסומאים צעירים במה רחבה לרעיונות חדשניים וקריאטיביים בכל נושא שמעניין אותם. הבחירה בזוכים תהווה אתגר לא פשוט לשופטים ואני מאחל בהצלחה לכל המשתתפים".
- 2.מקווה שיהיה הוגן 01/05/2012 16:32הגב לתגובה זוכל שנה זה מסריח מויטמין P. אין בישראל כבוד לקריאייטיב
- 1.לא פלצן 01/05/2012 02:06הגב לתגובה זומשחק מכור, הבובות של פיליפ