תחרות ג'ייסידקו JCDECAUX
צילום: יח"צ

JCDecaux Awards: בכירי מחלקות הקריאייטיב ישפטו בתחרות החוצות

יורם לוי, גיא בר, ליאור זייד, דרור נחומי ומנכ"ל איגוד הפרסום יגאל בראון יהיו בצוות השיפוט שטרם הושלם. הצוות המנצח יזכה בנסיעה לפסטיבל קאן
כתבי אייס | (2)

חברת פרסום החוצות JCDecaux המקיימת בימים אלו את תחרות החוצות השנתית בקרב משרדי הפרסום החלה להרכיב את רשימת השופטים שכוללת שמות מכובדים. ועדת השיפוט תבחר את שלוש הפרסומות הזוכות ותעניק לצוות המנצח במקום הראשון נסיעה לפסטיבל CANNES LIONS.

כמו כן, הועדה תזכה את המפרסמים עבורם הוכנו המודעות הזוכות, בחבילות פרסום שונות על גבי המתקנים של JCDecaux. השופטים שנבחרו הם: יורם לוי - סמנכ"ל קריאייטיב באומן בר ריבנאי, יגאל בראון - מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, דרור נחומי - סמנכ"ל קריאייטיב בשלמור אבנון עמיחי Y&R, גיא בר - סמנכ"ל הקריאטייב ומהמשנה למנכ"ל הפורש מגיתם BBDO.

כאמור, JCDecaux תעניק בתחרות חבילות פרסום בשווי כולל של 167,500 שקלים. הצוות המנצח במקום הראשון יזכה בנסיעה לפסטיבל CANNES LIONS. בימים הקרובים תושלם ועדת השיפוט עם צירופם של שופטים נוספים.

במסגרת התחרות The JCDecaux awards מוזמנים צוותים המורכבים מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי משרדי פרסום בארץ להכין קמפיין פרסומי יצירתי בפורמט של פוסטרים עבור לקוחות המשרד. את ההצעות לפרסומת ניתן לשלוח לא יאוחר מתאריך 1 במאי 2012 בהתאם לתקנון שנמצא באתר החברה בכתובתwww.JCDecaux.co.il. תוצאות התחרות יוכרזו במסגרת טקס קקטוס הזהב 2012 אשר יתקיים בתאריך 23.05.2012.

לחצו לקבלת פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של התחרות

כרטיסי הטיסה לניס יוענקו לזוכים על ידי חברת אייר פראנס המפעילה שלוש טיסות ישירות שבועיות לניס והנותנת חסות לתחרות. הפרסומות הזוכות במקומות הראשונים יזכו את המפרסמים בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux כאשר הפרסומת שתקטוף את המקום הראשון תזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום על גבי תחנות אוטובוס ושלטי הכוונה בשווי כולל של כ-80,000 שקלים.

הצוות שהפרסומת שלו תדורג במקום השני יזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 שקלים. הצוות שיגיע למקום השלישי יזכה את הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 שקלים.

פיליפ רו, מנכ"ל חברת JCDecaux ישראל: "אני שמח וגאה שבכירי עולם הפרסום בישראל לוקחים חלק חשוב בתחרות המיוחדת The JCDecaux Awards. התחרות מעניקה לפרסומאים צעירים במה רחבה לרעיונות חדשניים וקריאטיביים בכל נושא שמעניין אותם. הבחירה בזוכים תהווה אתגר לא פשוט לשופטים ואני מאחל בהצלחה לכל המשתתפים".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מקווה שיהיה הוגן 01/05/2012 16:32
    הגב לתגובה זו
    כל שנה זה מסריח מויטמין P. אין בישראל כבוד לקריאייטיב
  • 1.
    לא פלצן 01/05/2012 02:06
    הגב לתגובה זו
    משחק מכור, הבובות של פיליפ
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.