שילוח מגייס מהחברים: מקאן העולמית תשקיע 4 מיליון דולר ב-The Time
רשת הפרסום העולמית מקאן אריקסון תכנס כשותפה בקרן ההשקעות במיזמי סטארט אפ של אילן שילוח וניר טרלובסקי - The Time. מקאן העולמית (מקבוצת IPG) שאילן שילוח עומד בראש שלוחתה המקומית - מקאן אריקסון ישראל, תשקיע בחברה 4 מיליון דולר, לפי שווי של 30 מיליון דולר.
הסכום שיועבר ל-The Time ישמש להשקעות המשך בחברות הפרוטפוליו לאחר השקעות הסיד עם המדען הראשי. עם השלמת ההשקעה, יצטרף נציג מקאן לדירקטוריון החברה. בעקבות ההשקעה מבנה האחזקות ב-The Time יהיה: אילן שילוח 30%, ניר טרלובסקי 25%, מנהלי מקאן/ מטומי וThe time 17%, יורוקום 9%, משקיעים פיננסים 5%.
לדברי אורי וינהבר מנכ"ל The Time, "מדובר בהשקעה אסטרטגית עבור The Time, שכן היא מצרפת לחברה שותף המכיר את עולם הניו-מדיה, ושחושף אותה ואת חברות הפורטפוליו שלה לסוכנות הפרסום הגדולה בעולם, ומכאן ללקוחות ולגופי המדיה המובילים בעולם".
אילן שילוח, יו"ר מקאן אריקסון ישראל: "ההשקעה בחברת The Time על ידי מקאן העולמית מבטאת את השותפות ארוכת הטווח ביני לבין מקאן אריקסון באמצעות קבוצת הפרסום המובילה בישראל ועתה גם באמצעות פעילות The Time".
The Time, המתמקדת בניו-מדיה בשלבים מוקדמים הוקמה ביולי 2009, על ידי אילן שילוח וניר טרלובסקי. ליבת פעילותה נוגעת לבניית חברות ישראליות, גלובאליות, עצמאיות לטווח ארוך, שעסקיהן מבוססים במידה ניכרת על פלטפורמת האינטרנט. מנכ"ל החברה ושותף מיום היווסדה הוא אורי ויינהבר. תיק ההשקעות של החברה כולל כ-25 חברות, בהן: SterGen, שפיתחה טכנולוגיה להמרת וידאו מ-D2 ל-D3 בזמן אמיתי ושלאחרונה השקיעה בה ענקית המדיה VizRT, SohoOS, שפיתחה מערכת כוללת לניהול אונליין של עסקים קטנים ובינוניים, ZRRO, שפיתחה שלט Touch-TV המספק חוויית מגע לטלויזיה, SiteBlackBox, המתמחה באבטחה - security ובזיהוי מפגעים עסקיים באתרי אינטרנט, UppSite, שפיתחה טכנולוגיה להמרה אוטומטית של אתרים לאפליקציות מובייל, Honishi, שפיתחה שירות גילוי וניהול של חסכונות ארוכי טווח,ADAGOO, xTeam ועוד. עד כה הושקעו ב-THE TIME כ-12 מיליון דולר על ידי בעלי המניות.
יוזכר כי לפני כחודש וחצי העביר שילוח את יתרת מניותיו במקאן אריקסון ישראל לידי מקאן העולמית מקבוצת IPG. על פי פרטי החוזה בין הצדדים שילוח יישאר בתפקיד יו"ר הקבוצה בישראל ב-5 השנים הבאות.