'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של יצרנית הקוסמטיקה הטבעית Lavido

Lavido שתכנס לראשונה לשוק הישראלי מייצרת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה מצמחי מרפא ורכיבים אורגניים. התקציב השנתי מוערך ב-2 מ' שקלים
משה בנימין | (15)

משרד הפרסום 'לעומק התודעה' בבעלותם של און גולדשטיין וזיו פופלבסקי יטפל בתקציב הפרסום של חברת 'Lavido' - יצרנית מוצרי הקוסמטיקה הטבעית. התקציב השנתי של החברה שתעשה את צעדיה הראשונים בשוק הישראלי מוערך בכ-2 מיליון שקלים.

חברת lavido, מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה מצמחי מרפא, שמנים ורכיבים אורגניים. בנוסף, עוסקת החברה ביבוא שמנים לתעשיית הקוסמטיקה הטבעית מחקלאים מרחבי אירופה ומספקת אותם למטפלים ולקליניקות.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

עידו מגל, מנכ"ל ובעלים: "לאחר עשור של עשייה LAVIDO שמחה להביא לשוק הישראלי מוצר שטרם נראה כמותו, באיכות החומרים, בעיצוב האריזה ובחוויות המשתמש, מוצרים טבעיים ואורגניים עם אפקטיביות למשתמש הייתה המטרה העיקרית שלנו ואנו שמחים, לאחר שלוש שנים של מחקר פיתוח, להשיק את הליין החדש".

זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף במשרד הפרסום 'לעומק התודעה': "אנו שמחים על קבלת תקציב lavido, תחום הקוסמטיקה הטבעית הוא תחום מרתק וטומן בחובו פוטנציאל עצום. אנחנו שמחים להיות חלק מתהליך ההחדרה וההשקה של המותג".

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    אחת שנכוותה מלבידו 20/04/2012 15:14
    הגב לתגובה זו
    ללא בישום? ללא חמרים משמרים? ללא כימיקלים? חטפתי את האלרגיה של החיים שלי אחרי שהם הבטיחו לי שאין את כל זה וכן היה.
  • 11.
    קפיצונט 18/04/2012 15:46
    הגב לתגובה זו
    https://www.facebook.com/notes/%D7%A7%D7%A4%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A0%D7%98/%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%A1%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%99%D7%AA-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%97-%D7%9C%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%93%D7%95/358823817488302
  • 10.
    דניאל 18/04/2012 09:50
    הגב לתגובה זו
    משרד גרוע מאוד שיודע לעשות רק יחצ, מזכיר מאוד את זרמון גולדמן, אבל לדעתי הלקוחות יברחו אחרי 3 חודשים
  • 9.
    תומר 18/04/2012 09:15
    הגב לתגובה זו
    ממש ״הון אנושי״ יש שם אנשים נוראיים, שירות גרוע תמכור לא פרופורציונלי ואין שם קריאייטיב ואני אומר את זה כלקוח שעבד איתם על קמפיין ועד היום מצטער על כך. מיותר לציין שההתנהגות שם ברברית וחסרת מעצורים במיוחד כשהם לא מקבלים את מה שהם רוצים!
  • אבי 19/04/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
    תמחור כותבים ב "ח" לא ב "כ" . אולי שווה לך לדווח לסמנכ"ל שלך שקשה לך בעברית ?
  • און גולדשטיין 18/04/2012 20:24
    הגב לתגובה זו
    אם אתה ״לקוח״ לשעבר, אולי תזדהה? אין לנו לקוחות שעזבו שקוראים להם ״תומר״. תזדהה, מי אתה באמת? או שהכי קל ללכלך מאחורי טוקבק? אשמח לבדוק לעומק את הדברים, אם עברת חוויה שלילית, אבל, אין לנו ולא היה לנו לקוח מעולם שקוראים לו- תומר. יכול להיות שאתה מתחרה? און.
  • 8.
    ענת 17/04/2012 20:19
    הגב לתגובה זו
    אוהבת את הניפוחים הפראיים
  • 7.
    קולגה 17/04/2012 20:16
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד. יש באזז חיובי עליהם בשוק. בעיקר על ההון האנושי. אני מאמינה בהם. שכל צרי העין שכנראה מקנאים ימשיכו ללכלך. לעומק- תמשיכו כך אתםי בדרך הנכונה!
  • 6.
    (ל"ת)
    איזה משרד קקה מייקה 17/04/2012 15:49
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    בהצלחה. המוצרים של לבידו מ-ע-ו-ל-י-ם!! (ל"ת)
    אחת שמשתמשת 17/04/2012 14:27
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לעומק ממשיכים להפציץ. מגיע להם! (ל"ת)
    לקוח מפרגן 17/04/2012 13:01
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ניר, פיטרו אותך כי אתה לא מוכשר אז אתה מלכלך? (ל"ת)
    אחד שיודע לעומק 17/04/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מפרגן 17/04/2012 12:26
    הגב לתגובה זו
    מבין למה מלכלכים, למתחרים קשה לראות את הצמיחה של לעומק התודעה... קשה להפנים שאין מה לעשות- ענף הפרסום מחליף דור!!! תפנימו!
  • 1.
    ניר. ד 17/04/2012 11:02
    הגב לתגובה זו
    חבל שהם עושים את הטעות הזו ונותנים לחברה הזו לעבוד על התקציב שלהם. פשוט טעות נוראית.
  • קופיון 17/04/2012 12:48
    הגב לתגובה זו
    נמק את תגובתך