'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של יצרנית הקוסמטיקה הטבעית Lavido
משרד הפרסום 'לעומק התודעה' בבעלותם של און גולדשטיין וזיו פופלבסקי יטפל בתקציב הפרסום של חברת 'Lavido' - יצרנית מוצרי הקוסמטיקה הטבעית. התקציב השנתי של החברה שתעשה את צעדיה הראשונים בשוק הישראלי מוערך בכ-2 מיליון שקלים.
חברת lavido, מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה מצמחי מרפא, שמנים ורכיבים אורגניים. בנוסף, עוסקת החברה ביבוא שמנים לתעשיית הקוסמטיקה הטבעית מחקלאים מרחבי אירופה ומספקת אותם למטפלים ולקליניקות.
עידו מגל, מנכ"ל ובעלים: "לאחר עשור של עשייה LAVIDO שמחה להביא לשוק הישראלי מוצר שטרם נראה כמותו, באיכות החומרים, בעיצוב האריזה ובחוויות המשתמש, מוצרים טבעיים ואורגניים עם אפקטיביות למשתמש הייתה המטרה העיקרית שלנו ואנו שמחים, לאחר שלוש שנים של מחקר פיתוח, להשיק את הליין החדש".
זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף במשרד הפרסום 'לעומק התודעה': "אנו שמחים על קבלת תקציב lavido, תחום הקוסמטיקה הטבעית הוא תחום מרתק וטומן בחובו פוטנציאל עצום. אנחנו שמחים להיות חלק מתהליך ההחדרה וההשקה של המותג".
- 12.אחת שנכוותה מלבידו 20/04/2012 15:14הגב לתגובה זוללא בישום? ללא חמרים משמרים? ללא כימיקלים? חטפתי את האלרגיה של החיים שלי אחרי שהם הבטיחו לי שאין את כל זה וכן היה.
- 11.קפיצונט 18/04/2012 15:46הגב לתגובה זוhttps://www.facebook.com/notes/%D7%A7%D7%A4%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A0%D7%98/%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%A1%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%99%D7%AA-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%97-%D7%9C%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%93%D7%95/358823817488302
- 10.דניאל 18/04/2012 09:50הגב לתגובה זומשרד גרוע מאוד שיודע לעשות רק יחצ, מזכיר מאוד את זרמון גולדמן, אבל לדעתי הלקוחות יברחו אחרי 3 חודשים
- 9.תומר 18/04/2012 09:15הגב לתגובה זוממש ״הון אנושי״ יש שם אנשים נוראיים, שירות גרוע תמכור לא פרופורציונלי ואין שם קריאייטיב ואני אומר את זה כלקוח שעבד איתם על קמפיין ועד היום מצטער על כך. מיותר לציין שההתנהגות שם ברברית וחסרת מעצורים במיוחד כשהם לא מקבלים את מה שהם רוצים!
- אבי 19/04/2012 11:11הגב לתגובה זותמחור כותבים ב "ח" לא ב "כ" . אולי שווה לך לדווח לסמנכ"ל שלך שקשה לך בעברית ?
- און גולדשטיין 18/04/2012 20:24הגב לתגובה זואם אתה ״לקוח״ לשעבר, אולי תזדהה? אין לנו לקוחות שעזבו שקוראים להם ״תומר״. תזדהה, מי אתה באמת? או שהכי קל ללכלך מאחורי טוקבק? אשמח לבדוק לעומק את הדברים, אם עברת חוויה שלילית, אבל, אין לנו ולא היה לנו לקוח מעולם שקוראים לו- תומר. יכול להיות שאתה מתחרה? און.
- 8.ענת 17/04/2012 20:19הגב לתגובה זואוהבת את הניפוחים הפראיים
- 7.קולגה 17/04/2012 20:16הגב לתגובה זוכל הכבוד. יש באזז חיובי עליהם בשוק. בעיקר על ההון האנושי. אני מאמינה בהם. שכל צרי העין שכנראה מקנאים ימשיכו ללכלך. לעומק- תמשיכו כך אתםי בדרך הנכונה!
- 6.(ל"ת)איזה משרד קקה מייקה 17/04/2012 15:49הגב לתגובה זו
- 5.בהצלחה. המוצרים של לבידו מ-ע-ו-ל-י-ם!! (ל"ת)אחת שמשתמשת 17/04/2012 14:27הגב לתגובה זו
- 4.לעומק ממשיכים להפציץ. מגיע להם! (ל"ת)לקוח מפרגן 17/04/2012 13:01הגב לתגובה זו
- 3.ניר, פיטרו אותך כי אתה לא מוכשר אז אתה מלכלך? (ל"ת)אחד שיודע לעומק 17/04/2012 13:00הגב לתגובה זו
- 2.מפרגן 17/04/2012 12:26הגב לתגובה זומבין למה מלכלכים, למתחרים קשה לראות את הצמיחה של לעומק התודעה... קשה להפנים שאין מה לעשות- ענף הפרסום מחליף דור!!! תפנימו!
- 1.ניר. ד 17/04/2012 11:02הגב לתגובה זוחבל שהם עושים את הטעות הזו ונותנים לחברה הזו לעבוד על התקציב שלהם. פשוט טעות נוראית.
- קופיון 17/04/2012 12:48הגב לתגובה זונמק את תגובתך