Gkid&younG מקבוצת G Group יטפל בתקציב הפרסום של מתחם 'סקי בגלבוע'

משרד הפרסום יטפל בתקציב שיעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים. רפי טל, מנכ"ל המשרד: "גאים להיות שותפים מלאים לתהליך המיצוב של המתחם"
כתבי אייס | (6)

משרד הפרסום Gkid&younG מקבוצת G GROUP זכה בתקציב הפרסום של 'סקי בגלבוע' - מתחם אטרקציות הממוקם בצפון הארץ. תקציב הפרסום השנתי נאמד בכ- 2.5 מיליון שקלים.

'סקי בגלבוע' הממוקם על מורדותיו הצפוניים של הר הגלבוע הוא מתחם אטרקציות וקולנירה ובמרכזו אתר סקי מלאכותי הראשון מסוגו בישראל. אבירם גינת, מנכ"ל סקי בגלבוע מסר: "היום עולה קמפיין טלוויזיוני ראשון, זהו קמפיין בתחילת דרכו, את ההמשך היצירתי, המרתק והייחודי מבית "Group G" נראה מהערב עם ציפייה להמשך".

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

רפי טל, מנכ"ל משרד הפרסום Gkid&younG מסר: "אנו גאים להיות שותפים מלאים לתהליך המיצוב של מתחם 'סקי בגלבוע' כאתר בילוי מרכזי בגלבוע המעגן בתוכו מגוון חוויות ואטרקציות לכל בני המשפחה במקום אחד" ואני בטוח שהקמפיין יעביר את החוויה שמורגשת במתחם - חייבים לנסות את זה".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    תוכל לדעת בקלות 05/04/2012 19:20
    הגב לתגובה זו
    אבל... שיהיה בהצלחה. עד כמה שאפשר.
  • 5.
    שימי 05/04/2012 12:30
    הגב לתגובה זו
    אני ממש במתח כבר לראות את הקמפיין מבית היוצר של החבר'ה היצירתיים של ג'י קידס. סתם.
  • 4.
    הסנה הבוער 05/04/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    לא מאמין שעוד לקוח נפל בפח שלהם...
  • 3.
    חחחחה (ל"ת)
    04/04/2012 20:33
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עוד משרד 04/04/2012 20:33
    הגב לתגובה זו
    בגליל.... הוא בגלבוע. אם לדייק- באזור עמק המעיינות על התפר שבין עמק יזרעאל. וזה בטח לא בגליל...לפני שמוציאים תגובה רצוי לא לצאת חומוס...
  • 1.
    חחח הדרדרו לפרסם מתחם נטוש בצפון... עלוב...חח (ל"ת)
    שרון 04/04/2012 19:05
    הגב לתגובה זו
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14
רייטינג

האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?

התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים 

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה  ו-50 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.

בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג ו-36 אלף צופים בלבד.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון מעלה את ההצעה להוט מובייל ל-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |


פלאפון תקשורת, חברת בת של בזק, הגישה הצעה מעודכנת  לרכישת מלוא הבעלות בהוט מובייל מקבוצת אלטיס של פטריק דרהי בסכום של 2.1 מיליארד שקל, בכפוף להתאמות עתידיות.

המסמך החדש הוגש לאחר מגעים בין הצדדים, אך החברה מדגישה כי אין ודאות שהמהלך יוביל למשא ומתן מחייב או לעסקה סופית, כשהמשוכה הגדולה תהיה הרגולציה. פלאפון העלתה את ההצעה המקורית ב-5% - 100 מיליון שקל.

ההצעה כוללת מתווה עקרוני ראשוני ובלתי מחייב, והיא כפופה למספר תנאים, לרבות בדיקת נאותות, גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות. המסמך תקף עד ליום ראשון, 16 בנובמבר 2025. העסקה, אם תצא לפועל, תדרוש את אישור משרד התקשורת ורשות התחרות.


יש הצעות נופסות נמוכות יותר כשגיל שרון לצד מימון מגופים מוסדיים רוצים לרכוש את החברה ב-1.4 מיליארד שקל. הם רחוקים מההצעה של פלאפון להוט מובייל ולכן הסיכוי שהעסקה הזו תושלם נראה נמוך. הם נתלים בכך שהרגולטור לא יאשר את העסקה, אבל אמיתית-כלכלית הרגולטור לא יכול שלא לאשר. מיזוג הפעילויות יביא את פרטנר והוט לשיעור של 35% בשוק וזה לא שיעור מונופוליסטי, כשהרגולטור יכול לשים מגבלות שיורידו את נתח השוק. נזכיר כי ה שוק השתנה מאוד ב-13 השנה האחרונות, מאז הרפורמה שהורידה את המחירים בכ-80% והתחרות בו כיום היא גדולה מאוד עם מספר חברות חזקות משמעותי. במילים אחרות, למרות ששר התקשורת הביע התנגדות עסקה, לא נראה שיש לו באמת גושפנקא אמיתית וריאלית להתנגדות הזו.  


מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?