
סקר TIM: וואלה העלה את הקמפיין עם אבי ביטר - זינק ב-8% ועקף את יוטיוב
סקר TIM לחודש מארס 2012 המתפרסם היום (יום ד') מציג בשורה משמחת במיוחד עבור אתר וואלה. לאחר חודשים רבים בהם שלישיית הצמרת הורכבה מאתרים בינלאומיים הצליח וואלה, עם חשיפה של 66.7% להשתחל למקום ה-3 על חשבון יוטיוב שהתדרדר למקום ה-4.
וואלה רשם זינוק מרשים של 8%. הישג ראוי לציון כשמדובר בהגדלת נתח החשיפה של אתר שכבר נחשב לכזה שהגיע לתקרה האפשרית. אחת הסיבות לצמיחה היא ככל הנראה תיבת המייל בנפח של 500 מגה שהציע האתר לגולשים ולווה בקמפיין רחב במדיה בכיכובו של אבי ביטר באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה. וואלה לא היה היחיד שרשם זינוק. המתחרה המושבע שלו - ynet רשם אף הוא גידול של 6% מ-59.1% ל-62.9%.
אתר mako לא הצליח להגדיל את כוחו באופן ניכר למרות הישורת האחרונה של 'האח הגדול'. השינוי בחשיפה עמד על 0.5% בלבד. אתר הזכיינית רשת שנפרד לפני חודש מהאכסנייה של ynet, נמצא בירכתי הדירוג ורשם ירידה של כ-20% בחשיפה מ-16.2 ל-13.1%.
נתונים נוספים: אתר השוואות המחירים זאפ רשם ירידה בולטת של 10% בחשיפה של מ-27.4% ל-24.5%. צניחה נוספת נרשמה מכיוון תפוז עם ירידה של 22% בחשיפה מ-21.9% ל-16.9%. b144 רשם ירידה של 17.7% בחשיפה. אתרי הספורט רשמו גידול בחשיפה. ONE עם זינוק של 27% וספורט 5 עם גידול של 7%. בסיכום הכללי 9 אתרים רשמו גידול בחשיפה בחודש מרץ לעומת 15 אתרים שרשמו ירידה בחשיפה.
דירוג החשיפה השבועית לאתרים המובילים - חודש מרץ 2012
סדרות ותכניות טלוויזיה שנצפו בשבוע אחרון בצפייה נדחית באמצעות האינטרנט
- 2.אייל 08/04/2012 14:00הגב לתגובה זולמי שראה את אבי ביטר עם הלאפה בסוף...חח
- 1.רוני 04/04/2012 15:41הגב לתגובה זוהסיבה היחידה שהם הצליחו לייצר חשיפה היא בגלל שהם השקיעו המון משאבים בחשיפה במדיה. למרות שהקמפיין היה מזעזע וזול!