
אור בקצה המנהרה? לאחר תקופה לא קלה - תקציב חדש לשלמור אבנון עמיחי
לכל דבר יש סוף, ובמשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי מקווים כי נקודת השפל מאחוריהם וגם התקופה הרעה ביותר שידע המשרד מיום הקמתו. לאחר חודשים רבים בהם צפו עובדי המשרד בנטישה סדרתית של הלקוחות מצליח שלמור אבנון עמיחי לגייס לקוח חדש ולשנות במידת מה את המגמה השלילית.
התקציב שמצטרף לשורות המשרד הוא זה של אתר השוואות המחירים
Wobi פיתחה פלטפורמה ייחודית המאפשרת לצרכנים לקבל את הצעות הביטוח האטרקטיביות ביותר באופן אובייקטיבי כשהאתר משמש גורם שלישי שאינו מעורב. הפלטפורמה של Wobi הושקה לפני כחצי שנה, ועל פי דיווחי מנהליה היא כבר חסכה ללקוחותיה למעלה מ-3 מליון שקלים. קמפיין ההשקה של Wobi מתוכנן לעלות כבר בחודש הקרוב ויכלול טלוויזיה, רדיו ודיגיטל.
אדם אבנון, מנכ"ל שלמור-אבנון-עמיחי: "WOBY היא חברה חדשנית שמבינה כי בעולם החדש הכוח עובר לצרכנים. בבסיס המוצר אשר פיתחה Wobi עומדת תפיסה זו. כחברה שמקדשת חדשנות אנו שמחים על הבחירה בנו ללוות את המותג מראשית דרכו .
- 7.משפחת טננבאום 04/04/2012 22:18הגב לתגובה זומשפחת אבנון או בכינוי החדש החדש שלהם האבנונים לא ראויים. לא מבחינת הכישרון. ולא מבחינת הנשמה. שיהיה בהצלחה
- 6.גינדי 04/04/2012 22:13הגב לתגובה זואת התסריט הבלהות שעובר המשרד הזה לא יכול היה לכתוב אף תסריטאי הוליוודי
- 5.בכיר בשטראוס 04/04/2012 22:03הגב לתגובה זולא ממש.
- 4.גדעון 03/04/2012 18:34הגב לתגובה זומזכיר קצת את תקציב המאווררים שקיבל אתמול זרמון לא? אל תזלזלו באינטיליגנציה שלנו.
- 3.שי 03/04/2012 17:44הגב לתגובה זולמרות שרוב האנשים הטובים כבר עזבו, אני עדיין מקווה שהמשרד הזה יעמוד על רגליו ויחזור להיות גורם דומיננטי בענף
- 2.ניסים 03/04/2012 16:25הגב לתגובה זומשרד מקצועי מאוד , חבל שכאן לא מפרגנים להם , הם אחלה של משרד בהצלחה , כן ירבו
- 1.03/04/2012 16:14הגב לתגובה זוביטוח ישיר וסטימצקי - WOBI הוא מה שיציל אותם