גיא קלנר
צילום: יח"צ

תקציב הפרסום של WEBER יבואנית מוצרי הגריל בר עובר ל'ענבר מרחב ניסן'

בשנה החולפת טופל התקציב על ידי גליקמן נטלר סמסונוב ועמד על פחות מחצי מיליון שקלים. התקציב המשוער ל-2012 עתיד לעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים
משה בנימין | (7)

תקציב הפרסום של חברת WEBER משווקת מוצרי הגריל בר עובר לטיפולו של משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן.

תקציב הפרסום של יבואנית מוצרי הגריל טופל בשנה האחרונה במשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב ועל פי יפעת בקרת פרסום עמד על כ-300 אלף שקלים בלבד בפועל. קודם לכן טופל התקציב ב'לין & לין', משרד הפרסום שפעילותו נרכשה על ידי ענבר מרחב ניסן ובעליו העתיקו את עבודתם למשרד החדש. היקף הפעילות הצפוי לשנת 2012 יעמוד על כמיליון שקלים וחצי כאשר הקמפיין הראשון צפוי לעלות בזמן הקרוב לקראת 'חג המנגלים' ביום העצצמאות.

גיא קלנר, מנכ"ל ענבר מרחב ניסן: "אנחנו שמחים להתחיל את עונת הברביקיו עם לקוח חדש. אני בטוח שבעזרת הקו הפרסומי החדש והיציאה לקמפיין, הרבה יותר אנשים ייחשפו ויהנו מהמותג המוביל בתחום" .

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אבי 01/04/2012 17:41
    הגב לתגובה זו
    ברוך שובך, דייויד!
  • 5.
    הסתדרו עם מתנה לחג (ל"ת)
    ביסלי גריל 01/04/2012 10:16
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ניסן 29/03/2012 16:28
    הגב לתגובה זו
    אחרת הם לא היו אוספים אשפה כזו . חצי מליון שח אולי
  • מכירים אותך טוב 01/04/2012 10:30
    הגב לתגובה זו
    אתה איש רדוף, ממורמר וסובל מהפרעות שונות שכולם רואים. אדם שעתידו הרבה מאחוריו יושב במשרדו הסטודנטיאלי ומספר לכולם שהוא תותח ואיש לא מאמין.בזמן שהמשרד שאתה מזכיר פעם אחרי פעם בזכורות ואהובות. אתה עצוב
  • 3.
    חן 29/03/2012 16:01
    הגב לתגובה זו
    שאפו לגיא קלנר התותח ולענבר מרחב
  • 2.
    כולה מנגל (ל"ת)
    ריקה 29/03/2012 15:46
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    וואו... 300,000 ש"ח... חבר'ה יש בונוסים השנה! (ל"ת)
    בוריס מהקור 29/03/2012 13:43
    הגב לתגובה זו